فوق ستاره پرتغالی النصر با پریدن از مسیر تکل ناخواسته یک هوادار، از مصدومیت گریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از شروع بازی اینتر میامی و شارلوت ؛ لیونل مسی به همراه دختر دیوید بکهام وارد میدان شد.
لیگ‌های مختلف اروپایی در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای کسب یک سهمیه بیشتر خواهند داشت.
محقق اصلی و استادیار، جنیفر مایلز چان که خود را «خو گرفته به فیجوا» توصیف می‌کند، در مورد پتانسیل پودر فیجوا برای معکوس کردن پیش دیابت هیجان زیادی دارد. از نظر تئوری، پودر فیجوا فواید کاهش وزن را افزایش می‌دهد و منجر به بهبود سطح قند خون می‌شود.
نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با هیجان زیادی دنبال می‌شود و همه در انتظار رونمایی از اولین خرید هستند.
با وجود جو هیجانی که در این مورد شکل گرفته تصمیم به کناره‌گیری یا عدم اعزام تیم ملی والیبال به آمریکا از آن دست تصمیمات دشواری است که نیاز به بررسی موارد زیادی دارد. فارغ از علاقه سفر به آمریکا، این مورد را باید از لحاظ فنی هم مورد ارزیابی قرار داد؛ همان‌طور که عنوان شد والیبال ایران در دو هفته نخست نتایج چندان درخوری نگرفته، ولی با توجه به عملکرد رقبا، ساده‌ترین تیم‌هایی که قرار است ایران با آن‌ها روبه‌رو شود در همین آناهایم آمریکا خواهد بود
دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: جَو مسابقات در هفته اول سنگین بود و هیجان زیادی داشتم.
یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته چهارم فوتبال ساحلی در رودسر برگزار شد و خانواده‌ها به هیجان‌انگیز شدن آن کمک زیادی کردند.
کشتی گیر وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: نمی توانم هیجان درونی ام را کنترل کنم و به همین خاطر امتیازات زیادی را از دست می دهم.
فضای بازار ارز و طلا و سکه این روزها با هیجان زیادی همراه است و هر زمان، بازار تحت تاثیر یک خبر، فراز و فرود را تجربه می کند. نمونه آن روز گذشته مشاهده شد و دلار در بازار غیررسمی در یک ساعت 4 تا 5 هزار تومان تومان ریزش داشت. در این میان، حباب سکه در سطحی است که وضعیت پر ریسکی را بر بازار حاکم کرده است.
بعد از گل سوم استقلال، ساپینتو زبان خود را بیرون آورد و حرکاتی توهین‌آمیز با دست خودش انجام داد! پس از اینکه گل اول را زدیم، مربی بدنساز ما مسافت زیادی را از روی هیجان دوید که ساپینتو زیر پای او زد! اگر اتفاقی برای مربی ما می‌افتاد...
خرید قرضی چلسی از حضور در این تیم و زندگی در شهر لندن براز خوشحالی کرد.
رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت‌ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و به دنبال موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده‌ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.
تاثیر لیونل مسی نه تنها داخل مستطیل سبز زیاد است، بلکه ماشین تبلغاتی او در طول جام جهانی ۱۷ برند مختلف از سراسر دنیا را تبلیغ می‌کند. همچنین در صورت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی همراه با لیونل مسی، مسی تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین سفیر برند‌های بازار تبلیغات خواهد بود. اما در داستان میلیونر‌ها بازند‌هایی هم وجود دارند بازنده‌هایی که به سندروم استهکلم مبتلا هستند.
کی‌روش ادامه داد: ما نباید نگران هوادارنماها باشیم. نباید به حرف‌های این تماشاگرنماهای غیرواقعی و هیجان زده توجه کنیم. برای تبدیل شدن به یک مدل و قهرمان واقعی باید هزینه زیادی بپردازید.
الاهلی و الزمالک دیدار سوپرجام مصر را عصر امروز در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار خواهند کرد.
پیروزی عجیب و هیجان انگیز تیم فوتبال اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی در لیگ امارات، بازتاب زیادی در این کشور داشت.
ملی پوش جوان فوتسال ایران به کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا امید زیادی دارد.
اگر راه‌های بینابینی برای همگرائی و تلطیف مواضع و همراهی پیدا نشود، چشم‌انداز روشن نیست و نمی‌توانیم به آینده خوش بین باشیم. طیف وسیع گروه‌های میانه که گاهی از آن‌ها به طبقه متوسط یاد می‌کنند، هنوز خاموشند. تداوم ستیزه و تقابل، جامعه را در مسیر راه‌های نامعلوم قرار می‌دهد. برخی به علت غلبه شور و هیجان و البته نارضایتی و ناکامی‌های انباشته، همین وضع را می‌پسندند. در حالی که تجربه‌های ملت‌ها نشان می‌دهد که تداوم چالش و تقابل به زیان همه است.
آنتونی، ستاره جدید منچستریونایتد، که امشب در مقابل شریف مولداوی اولین بازی اروپایی خود را برای شیاطین سرخ انجام می‌دهد می‌گوید برای این بازی هیجان زیادی دارد.
نصف جهان در حالی میزبان بازی دو تیم قدیمی اصفهان است که قطعا هواداران آنها عطش زیادی برای تماشای از نزدیک این رقابت دارند.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، از انگیزه بالایی برای درخشش برابر منچستریونایتد برخوردار است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث و کسب 9 امتیاز از سه هفته اول لیگ برتر گفت تیمش نباید بیش از حد هیجان زده شود.
توضیحات و آمارعلی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از وضعیت گمرک و انبارهای اموال تملیکی در ۱۱ ماه اخیر را در این فیلم مشاهده می کنید.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: سرعت تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در کشور اعجاب برانگیز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ