علی اکبر استاد اسدی چالش تقابل با مسی را راحت‌تر از رونالدو می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بردیا سعادت، جوان با استعدادی که باز هم یک‌ تورنمنت مهم را از دست داد.
اصالت نقش برجسته ساسانی استرداد شده به کشور فردا در اولین مرحله بررسی شده و نتایج آنالیزها و عکسبرداری ها در اختیار همه پژوهشگران قرار می‌گیرد.
رونمایی از سنگ نگاره استردادی به ایران، برپایی نمایشگاهی از اشیای برگشت داده شده در هفته دولت و بررسی لغو روادید ایران با ۶۰ کشور از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته جاری بود.
امروزه به اینگونه تصویر پردازی‌ها می‌گویند استیج فتوگرافی. این تصویر و مواردی از این دست، نشان می‌دهند که ایرانیان مخصوصا اصحاب قدرت، در این فقره نیز استعدادی شگرف داشته‌اند.
گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که پژو ۲۰۷ با موتور TU3 تمام استانداردهای ایمنی الزامی را دریافت کرده، این محصول را منطبق با استانداردهای مورد نیاز نظیر برخورد از رو به رو، استاندارد برخورد جانبی و استاندارد برخورد عابر پیاده دانست که این استانداردها در گواهی های بین المللی ثبت شده و مورد تایید مراجع بین المللی است.
معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی با اشاره به اینکه نرخ زنده‌مانی جنگل در ایران بالای ۶۵ درصد است عنوان کرد: این عدد نشان می‌دهد در گذشته نهال‌های استانداردی تولید شده است.
سبحان خاقانی وضعیت عجیبی را در استقلال سپری می‌کند؛ او در تمرینات حضور دارد اما حق بازی ندارد!
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه آینده روشن وقتی محقق می شود که بدانید گذشته روشنی هم دارید، گفت: یکی از توطئه های غرب علیه جوانان مسلمان این است که تاریخ علم را جعل کرده و القا می‌کند شما هیچ پیشینه درخشان یا استعدادی ندارید.
بازیکن سابق یوونتوس که زیدان او را بزرگترین استعدادی می‌دانست که دیده بود در سن ۴۹ سالگی درگذشت.
ارمنستان یک دموکراسی سالم در مداری استبدادی است. پرورش آن کشور به همان اندازه که اوکراین در تلاش برای حفظ آزادی خود می‌باشد در راستای منافع امریکا است. تنها تفاوت بین آن دو این است که پرورش دموکراسی در قفقاز جنوبی هیچ هزینه‌ای برای ایالات متحده نخواهد داشت.
حمایت از زنان نیز همانند حقوق بشر و تروریسم برای غرب استانداردی دوگانه دارد و غرب با محوریت آمریکا با دستاویز قرار دادن این مسائل، همواره در صدد مداخله در امور داخلی کشورها برآمده‌است.
این مقام آلمانی گفت: «ما اتفاق‌نظر داریم که فعلاً نباید استردادی به آنجا انجام شود.»
اهواز - معاون اول رئیس‌جمهور به خوزستان سفر کرد و جلسه ای در خصوص اقدامات مربوط به حمله تروریستی ایذه در استانداردی خوزستان برگزار کرد.
الله‌کرم رضایی‌زاده کارگردان «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به بهانه اکران این مستند با موضوع تاریخچه و هواداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی،‌ به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
ژاوی هرگز شجاعت استادش پپ گواردیولا را ندارد و بر خلاف وعده‌هایی که داده بود، بارسا نه مثل فلسفه و مدلی بازی می کند که پپ زنده کرده بود و نه حتی خوب نتیجه می‌گیرد.
من به عنوان رئیس دانشگاه خود را موظف می‌دانم مطالبات بحق خانواده شریف را پیگیری کرده و از دانشجویان و استادانی که مورد برخورد قرار گرفتند یا دچار آسیب روحی شدند، عذرخواهی و دلجویی کنیم و راه را بر تکرار چنین وقایعی ببندیم.
جک گریلیش می‌گوید پیش از پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی او را استعدادی بزرگ نمی‌دانسته ولی حالا به این نتیجه رسیده که ستاره نروژی یک ابرستاره واقعی است.
نخست وزیر انگلیس گفت: پیروزی پوتین به منزله پیام های رعب آور برای اروپا و دیگر نظام های استبدادی در جهان است.
اسراییل که تقریبا هیچ توان و استعدادی در رشته کشتی ندارد، با خرید و استخدام کشتی‌گیر از کشورهای روسیه و جمهوری‌های جداشده از شوروی سابق، در پی وارد کردن ضربه به ورزش اول ایران در میادین بزرگ از جمله المپیک است.
اسراییل که تقریبا هیچ توان و استعدادی در رشته کشتی ندارد، با خرید و استخدام کشتی‌گیر از کشورهای روسیه و جمهوری‌های جداشده از شوروی سابق، در پی وارد کردن ضربه به ورزش اول ایران در میادین بزرگ از جمله المپیک است.
رونالدو اکنون در قلمرویی ناشناخته است. برای اولین بار در دوران حرفه‌ای رونالدو، باشگاه بدون حضور او بهتر به نظر می‌رسد. او دیگر سرمشق نیست، دیگر آن استانداردی نیست که همه از او پیروی کنند
در بحران کمبود مهاجم، استعدادی، چون مهدی عبدی باید ستاره خط آتش پرسپولیس باشد
عید فطر، عید جوایز شناخته می‌شود؛ چنان که در دعای امام باقر ـ علیه السلام ـ در هنگام رفتن برای اقامه نماز عید فطر آمده است: «فإن الیک یا سیدی تهیئنی و تعبئتی و اعدادی و استعدادی رجاء و فدک و جوائزک و نوافلک؛ من آماده و مجهز شده ام به امید بخشش دریافت هدایا و جوایز و فضل و کرم تو.»
اگر حجاب دارای استانداردی از دید آقایان است، چرا مدام پررنگ و کمرنگ می شود؟ به نحوی که در بعضی جاها نادیده گرفته می شود و یا در برخی مواقع برخورد با آن پررنگ می شود؟ تقریبا همه مردم شاهدند که در ایام انتخابات، مقابله با بدحجابی تعلیق می شود و حتی حضور زنان با حجاب متفاوت در ستادهای کاندیداها، پررنگ تر از همیشه مشاهده می شود. به ویژه کاندیداهای اصولگرا برای اینکه به تعبیر خودشان آرای اقشار خاکستری و یا مردمی که گرایش کمتری به آنها دارند را جمع کنند، برای جذب کم حجابان در ستادهای خود مسابقه می گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ