با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن مشخص شد لیونل مسی چند هفته بعد از فتح جام جهانی در قطر به خاورمیانه برخواهد گشت و در یک مسابقه مقابل کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه مسی در آمریکا رکوردشکنی کرد.
نمایش فوق العاده کارلوس آلکاراس در دیدار یک چهارم نهایی مسابقات ویمبلدون تمجید جالب اسطوره فوتبال انگلیس را به دنبال داشت.
سعودی ها قصد دارند تا داور کهنه کار و بازنشسته اسپانیایی را به خدمت بگیرند.
باشگاه لیگ برتر انگلیس به دنبال به خدمت گرفتن دو فوق ستاره جهان فوتبال است.
النصر با حضور کریستیانو رونالدو در دیدار برابر الهلال با دو گل شکست خورد. هواداران الهلال با شعار مسی مسی از رونالدو استقبال کردند.
کریستیانو رونالدو شب سختی را مقابل الهلال سپری کرد و نتوانست از دربی ریاض برنده بیرون بیاید.
لیونل مسی این بار بدون کریستیانو رونالدو در کمپین تبلیغاتی برند لوکس فرانسوی لویی ویتون حاضر شده است.
لیونل مسی با گلی که در دیدار برابر نیس به ثمر رساند از رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در فوتبال اروپا عبور کرد.
عربستان از رویای حضور همزمان دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، در این کشور دست برنداشته و برنامه‌هایی جدی برای متقاعد کردن مسی دارد.
لیونل مسی و کریس رونالدو بعد از دیدار امشب در ریاض، پست‌های جالبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا امشب پای تلویزیون نشستند تا دیدار دوستانه پاری‌سن‌ژرمن و منتخب ریاض را تماشا کنند. مسابقه‌ای که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش نشد و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو اسطوره فوتبال جهان پس از مدت‌ها روبروی یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار دوستانه با نتیجه ۴-۵ به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسید. لیونل مسی، مارکینیوش، راموس، امباپه و اکیتیکه برای پاری سن ژرمن و رونالدو (۲ گل)، هیون سو و تالیسکا برای منتخب النصر و الهلال گلزنی کردند.
دیدار دوستانه پاری سن ژرمن و منتخب ریاض به مسابقه‌ای پرگل تبدیل شد و در شب گلزنی مسی و رونالدو با برتری 5-4 پاریسی‌ها به پایان رسید.
عربستانی‌ها که در چند روز گذشته با میزبانی از سوپرکاپ اسپانیا بین بارسلونا و رئال مادرید و سوپرکاپ ایتالیا میان آث‌میلان و اینترمیلان توجه علاقمندان به فوتبال را به «ریاض» جلب کرده بودند دست به یک اقدام غافلگیرکننده جدید زدند.
نیمار، در نیمه اول دیدار پی‌اس‌جی مقابل منتخب ریاض یک پنالتی از دست داد تا نامش در کنار مسی، رونالدو و مارکینیوش به عنوان گلزنان این دیدار نوشته نشود.
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
تیم پاری‌سن‌ژرمن برای انجام این مسابقه دقایقی پیش وارد شهر ریاض شدند و لیونل مسی هم مطابق معمول بیش از دیگران مورد توجه بود.
تیم منتخب شهر ریاض در حالی به مصاف پاری‌سن‌ژرمن می‌رود که یک آرژانتینی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.
کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر، قبل از رویارویی با پاری سن ژرمن با ترکی الشیخ وزیر ورزش عربستان دیدار و گفتگو کرد. تصاویر نشان می‌دهد که شخصی قهوه عربی به رونالدو تقدیم کرد و او با خوردن کامل قهوه از طعم آن استقبال کرد. تیم پاری سن ژرمن فرانسه عصر امروز پتجشنبه با حضور لیونل مسی مقابل ستاره‌های الهلال و النصر در ورزشگاه بین المللی ملک فهد ریاض دیدار خواهد کرد.
اولین جلسه تمرینی تیم منتخب النصر و الهلال برای برگزاری دیدار با پاریس سن ژرمن برگزار شد.
عبدالرحمان جاسم به همراه سه دستیار، بازی پاری‌سن ژرمن با منتخب ریاض را قضاوت می‌کند.
تصویری از پیراهن تیم «منتخب ریاض» در فضای مجازی منتشر شده و ادعا می‌شود این پیراهن برای تقابل با تیم پاری سن ژرمن طراحی شده است.
رونالدو نازاریو پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022، به تمجید از لیونل مسی پرداخت.
مسی و رونالدو می‌توانند در فینال قطر بازی کنند، اما بلیت‌های این بازی از آخرین رقص فدرر در لیورکاپ ارزان‌تر خواهند بود.
در استودیو شبکه بی‌بی‌سی، نظرات مختلفی در مورد مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو وجود داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ