تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن در دیداری دوستانه به مصاف تیم منتخب بازیکنان الهلال و النصر می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بازیکنان سابق تیم ملی آمریکا دوست دارد که دوئلی دیگر میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برگزار شود و منتخب ستارگان لیگ آمریکا به عنوان مدعو در دوره بعدی رویارویی با تیم منتخب لیگ آمریکا در تابستان اینده حضور پیدا کند.
نمایش فوق العاده کارلوس آلکاراس در دیدار یک چهارم نهایی مسابقات ویمبلدون تمجید جالب اسطوره فوتبال انگلیس را به دنبال داشت.
سعودی ها قصد دارند تا داور کهنه کار و بازنشسته اسپانیایی را به خدمت بگیرند.
لیونل مسی با پیوستن به اینترمیامی، ادامه حضور کریستیانو رونالدو در صدر بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرد.
روملو لوکاکو، مهاجم اینتر معتقد است ارلینگ هالند، حریف تیمش در فینال لیگ قهرمانان همراه با امباپه به زودی جانشین مسی و رونالدو خواهند شد.
باشگاه لیگ برتر انگلیس به دنبال به خدمت گرفتن دو فوق ستاره جهان فوتبال است.
عربستانی‌ها می‌خواهند از حضور مسی و رونالدو در جهت گرفتن میزبانی جام جهانی استفاده کنند.
این روزها حواس بسیاری از طرفداران ستاره‌های ورزشی به عربستان است، فوتبالی‌ها که محو تماشای کریس رونالدو در النصر هستند و ممکن است سر و کله لئو مسی هم در الهلال پیدا شود و انگار همه سوپر کاپ‌های اروپا هم قرار است به زودی در صحرای عربستان خانه کنند.
به ثمر رساندن پنج گل در یک بازی لیگ قهرمانان کار هر کسی نیست اما ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، آن را به راحت‌ترین شیوه ممکن انجام می‌‎دهد.
متئو لاهوز، داور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 با انتقادات شدید لیونل مسی روبه‌رو شد، دیدار النصر و الاتحاد را سوت خواهد زد.
دوشنبه شب و پیش از شروع مراسم بهترین‌های سال فیفا در پاریس، لیونل مسی و رونالدو نازاریو خوش‌و‌بش گرمی با یکدیگر داشتند و برای دقایقی با هم صحبت کردند.
رونالد کومان از روزهای ابتدایی شروع کار پدری در بارسا گفت و اینکه لیونل مسی خیلی زود پی به کیفیت بالای او برد.
رونالدو و مسی در دیدار النصر و پاری‌سن ژرمن به مصاف یکدیگر می روند که بلیت VIP این بازی ۲.۵ میلیون دلار به فروش خواهد رسید.
پاری سن ژرمن از دیدار دوستانه‌ای که به زودی در عربستان برگزار خواهد کرد درآمد قابل توجهی به دست می‌آورد.
روزنامه مارکا می‌گوید عربستان به زودی نمی‌تواند رویای خود برای انتقال مسی به این کشور بعد از کریستیانو رونالدو را عملی کند و قطری‌ها فعلا ستاره باارزش خود را از دست نمی‌دهند.
تقابل دوباره دو فوق ستاره فوتبال جهان خیلی زود در عربستان سعودی رقم می‌خورد.
پس از این که کریستیانو رونالدو قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد فسخ کرد، شایعه‌های بسیاری پیرامون آینده‌اش شکل گرفت.
مسی و رونالدو می‌توانند در فینال قطر بازی کنند، اما بلیت‌های این بازی از آخرین رقص فدرر در لیورکاپ ارزان‌تر خواهند بود.
در استودیو شبکه بی‌بی‌سی، نظرات مختلفی در مورد مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو وجود داشت.
فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین با گلی که در دیدار برابر مکزیک به ثمر رساند به رکورد گلزنی مارادونا و رونالدو در جام جهانی رسید.
کریستیانو رونالدو گفت، امیدوار است در نبرد با لیونل مسی در عرصه فوتبال با کسب عنوان بزرگ‌ترین بازیکن تمام دوران او را کیش و مات کند.
پس از اینکه اولین قسمت از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان منتشر شد، ستاره پرتغالی به صراحت درباره رقابت و رابطه‌اش با مسی صحبت می‌کند و به تمجیدی ویژه از او می پردازد.
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به زودی وارد چهره‌های باسابقه جام جهانی خواهند شد.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، می‌گوید مسی و رونالدو با وجود اینکه پا به سن گذاشته‌اند اما در جام جهانی قطر نقشی تعیین‌کننده خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ