رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج به سیرجان رفته تا مصاف حساس فولاد خوزستان و گل‌گهر را از نزدیک ببیند.
مهدی تاج با تعبیر خاص خود در مورد آپشن‌های در نظر گرفته شده برای بازیکنان، صحبت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل بحث تحریم‌ها، خود فیفا باید برای آمدن کمک داور ویدئویی به ایران کمک کند.
بحث تعویق احتمالی رقابت‌های لیگ برتر پیرو صحبت‌های مهدی تاج و برای حل یک مشکل قدیمی در فوتبال ایران است.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال تأخیر یکی دو روزه در آغاز بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های خبر داد.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سپاهان و هیچ باشگاه دیگری حق ندارد از قانون درباره سقف بودجه تخطی کند.
هر دو تیم فینالیست جام حذفی فصلی درخشان را پشت سرگذاشته‌اند و از کف دادن جام به معنای شکست واقعی هیچکدام نخواهد بود.
مدیر رسانه تیم ملی ایران در خصوص ۶۰۰ سکه اهدایی ریاست جمهور به تیم ملی قبل از اعزام به جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.
شاه و خانواده خائن آن، موقع فرار از این ایران بیش از ۳۵۰ چمدان طلا و جواهر ربوند، غارت کردند و تاج شاهی را با خود برده و آنچه مانده نیم تاج است.
رئیس فدراسیون فوتبال از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی از هفته آینده خبر داد.
یک مقام رسمی در فدراسیون فوتبال ایران تایید کرد که باز هم از ورود خانمها برای تماشای مسابقات داخلی باشگاهی جلوگیری خواهد شد. تاج وعده داده بود این مشکل را حل خواهد کرد
رییس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین گفتگوی خود در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران به صحبت پرداخت.
صراحت سروش رفیعی در دفاع از بازیکنان فوتبال فقط بخشی از معمای موجود درباره شرایط باشگاه پرسپولیس و حال روحی بازیکنان این تیم را حل کرد. چون به غیر از این مورد، هم یحیی و هم سروش رفیعی، کد‌هایی دادند که مشخص شد برای تعدادی از بازیکنان پرسپولیس قبل از دیدار با تراکتور، اتفاق عجیبی رخ داده است.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
گلایه هایی دارم از کسانی که سازمان یافته کار کردند و گفتند مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه جرایم من را منتشر کردند فقط قتل در آن نبود. بعدا
شیخ غازی حنینه در روز پایانی کنفرانس نداء الاقصی در کربلا با بیان اینکه نمی توان در قبال مسئله فلسطین بی طرف بود،تأکید کرد: عادی سازان روابط با رژیم صهیونیستی فقط به فکر تاج و تخت خود هستند.
دوپارگی‌ای که مهدی تاج در جبهه اصولگرایان ایجاد کرده فقط مربوط به روزنامه و نماینده‌های این طیف نمی‌شود بلکه برای معدود دفعات، پای او به نماز جمعه تهران هم کشیده شد. در شرایطی که بسیاری از شعار‌های اعتراضی در نماز جمعه در ادوار گذشته، نشئت‌گرفته از یک جریان فکری و سیاسی خاص بوده است، این بار هم همان جریان با به‌راه‌انداختن شعار‌های تند علیه مهدی تاج در نماز جمعه، جو رسانه‌ای خوبی ایجاد کردند
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.
کاترین ویلموتس در این جلسه تاج را تهدید کرد تمام ۶ میلیون یورو را از فدراسیون دریافت می‌کنند و فقط لازم است او و همکارانش بنشینند و منتظر بمانند.
حسن روشن کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه تاج و استقلال به ادعای جنجالی جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون واکنش نشان داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در پیامی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله هرمزگان، از ارایه خدمات ویژه به خودروهای آسیب دیده در این حادثه دلخراش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ