النصر عربستان در صورت پیروزی مقابل الشرطه عراق باید به مصاف برنده الهلال و الشباب برود و صاحب جام باشگاه‌های عرب شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
الخاندرو گارناچو، وینگر جوان آرژانتینی منچستریونایتد، بعد از مدتی مصدومیت برای اولین بار تمرین کرد اما به خاطر پیراهنی که به تن داشت سوژه شد.
منتشر شدن عکس روی جلد بازی جدید شرکت EA Sports با عنوان اف‌سی24 که اولین بازی این شرکت با نامی به جز نام فیفا است با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند
کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در فکر تکرار روندی است که کریستیانو رونالدو در آخرین فصل حضور در رئال مادرید در پیش گرفته بود.
رسانه فرانسوی از پروژه عربستان در جذب ابرستاره پرتغالی خبر داد. انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی و دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا به النصر عربستان در دو ماه گذشته بازتاب‌های زیادی داشت.
اولین جلسه تمرینی تیم منتخب النصر و الهلال برای برگزاری دیدار با پاریس سن ژرمن برگزار شد.
رودی گارسیا، سرمربی النصر گفت، کریستیانو رونالدو قبل از انجام اولین بازی خود در لیگ برای تیم جدیدش، می‌تواند در دیداری دوستانه در ماه جاری برابر پاریس سن ژرمن بازی کند.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
مارسلو سالازار، مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان درباره احتمال حضور کریستیانو رونالدو در این تیم صحبت کرد.
کریستیانو رونالدو در قطر حضور در پنجمین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را در شرایطی تجربه کرد که شرایط برای این ستاره به هیچ وجه مشابه گذشته نبود.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال که یکی از بهترین‌های این رشته در تاریخ است، پس از آنکه رکورد ستاره فوتبال ایران را شکست، حالا در مسیر تکرار سال‌های پایانی این فوتبالیست مطرح قرار دارد.
پرتغال باتوجه به مسیر ساده‌تر نسبت به سایر تیم‌ها، از شانس خوبی برای صعود به مراحل نهایی برخوردار است.
کریستیانو رونالدو با گلزنی در بازی امشب پرتغال مقابل غنا به تنها فوتبالیستی تبدیل شد که موفق شده در پنج جام جهانی گلزنی کند.
لیونل مسی اولین گل آرژانتین در جام جهانی 2022 را وارد دروازه عربستان کرد و با رکورد رونالدو در جام جهانی برابری کرد.
پس از اینکه اولین قسمت از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان منتشر شد، ستاره پرتغالی به صراحت درباره رقابت و رابطه‌اش با مسی صحبت می‌کند و به تمجیدی ویژه از او می پردازد.
برای نخستین بار بعداز ۱۶سال مسی و رونالدو بین ۱۰ بازیکن برتر سال فوتبال نبودند. این یعنی به پایان عصر دو غول فراموش نشدنی تاریخ فوتبال رسیدیم. برای اولین بار هم توپ طلا به یک مسلمان رسید
ادا و اطوارهای عجیب رونالدو در شب ناکامی مقابل اسپانیا به خشم عمومی علیه وی بدل شده‌است.
رسانه پرتغالی در گزارشی به وضعیت ابرستاره پرتغالی برای حضور در مسابقات جام جهانی پرداخت.
مهاجم 22 ساله سیتی 20 دقیقه بعد از اولین بازی خود برای سیتی در UCL موفق به گلزنی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ