رسانه پرتغالی در گزارشی به وضعیت ابرستاره پرتغالی برای حضور در مسابقات جام جهانی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، کیلیان امباپه را تشویق کرد راهی شیاطین سرخ شود چرا که در این تیم می‌تواند مسیری مثل کریستیانو رونالدو را طی کرده و به اسطوره‌‌ای در حد او تبدیل شود.
اسپید، هوادار دو آتیشه کریستیانو رونالدو، بعد از گل شگفت انگیز لیونل مسی برای اینتر میامی، هوادار او شد!
کریستیانو رونالدو براین باور است که سطح کیفی لیگ عربستان بهتر از لیگ آمریکا است. او تاکید کرد که دوران حضور او در فوتبال اروپا به پایان رسیده است.
کریستیانو رونالدو به گمانه زنی‌ها درباره جدایی اش از النصر بعد از آمدن لیونل مسی واکنش نشان داد.
فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان به رئیس این باشگاه گفته است که در صورت پیوستن مسی به الهلال این تیم را ترک خواهد کرد.
فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان به رئیس این باشگاه گفته است که در صورت پیوستن مسی به الهلال این تیم را ترک خواهد کرد.
لیونل مسی با گلی که در دیدار برابر نیس به ثمر رساند از رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در فوتبال اروپا عبور کرد.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در فکر تکرار روندی است که کریستیانو رونالدو در آخرین فصل حضور در رئال مادرید در پیش گرفته بود.
در سه انتخاب کریستیانو رونالدو برای بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ نامی از لیونل مسی دیده نمی‌شود.
رسانه فرانسوی از پروژه عربستان در جذب ابرستاره پرتغالی خبر داد. انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی و دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا به النصر عربستان در دو ماه گذشته بازتاب‌های زیادی داشت.
لیونل مسی با گلزنی مقابل مون‌پلیه رکوردی که پیش از این در اختیار کریس رونالدو بود را از آن خود کرد.
لیونل مسی به‌دنبال شکستن رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپاست و به همین خاطر فعلا می‌خواهد به حضورش در پاری سن ژرمن و فوتبال اروپا ادامه دهد.
یک تاجر سعودی برای گرفتن عکس سلفی همزمان با مسی و رونالدو هزینه نجومی کرد.
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
روزنامه مارکا می‌گوید عربستان به زودی نمی‌تواند رویای خود برای انتقال مسی به این کشور بعد از کریستیانو رونالدو را عملی کند و قطری‌ها فعلا ستاره باارزش خود را از دست نمی‌دهند.
با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن مشخص شد لیونل مسی چند هفته بعد از فتح جام جهانی در قطر به خاورمیانه برخواهد گشت و در یک مسابقه مقابل کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت.
بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، حالا شایعات حضور لیونل مسی در الهلال، فضای خبری فوتبال را تسخیر کرده است.
بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، حالا شایعات حضور لیونل مسی در الهلال، فضای خبری فوتبال را تسخیر کرده است.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
بعد از حضور کریسیتانو رونالدو در تیم فوتبال النصر، عربستانی‌ها قصد دارند هشت ستاره دیگر فوتبال جهان از جمله لیونل مسی، لوکا مودریچ، سرخیو راموس و ... را هم جذب کنند.
بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر بحث حضور لیونل مسی در الهلال هم با جدیت مطرح است.
کریستیانو رونالدو در قطر حضور در پنجمین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را در شرایطی تجربه کرد که شرایط برای این ستاره به هیچ وجه مشابه گذشته نبود.
ادا و اطوارهای عجیب رونالدو در شب ناکامی مقابل اسپانیا به خشم عمومی علیه وی بدل شده‌است.
ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه ویارئال، با یادآوری فصل 11-2010 مدعی شد که بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لالیگا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ