کاربران بازار از این پس می‌توانند پیش از نصب هر برنامه یا بازی ایرانی، نتایج بررسی امنیت آن را توسط ده آنتی‌ویروس جهانی ببینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا ۲ روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا دو روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
سخنگو سازمان فضایی ایران گفت: بزودی نتایج به‌دست آمده از بررسی وضعیت آب دریای خزر را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.
اصالت نقش برجسته ساسانی استرداد شده به کشور فردا در اولین مرحله بررسی شده و نتایج آنالیزها و عکسبرداری ها در اختیار همه پژوهشگران قرار می‌گیرد.
آنالیز نتایج لیگ و تعداد گل های به ثمر رسیده نشان می دهد که لیگ بیست و دوم، لیگ کم گلی بوده است.
توضیحات غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به نتایج بررسی ادعای گرفتن خودرو شاسی‌بلند توسط نمایندگان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
۱۰خرداد اعلام نتایج بررسی مدارک باشگاه‌ها
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
محققان با ارزیابی نقش وزیکول های خارج سلولی سلول های اپیتلیال معده در انتقال بین سلولی سموم هلیکوباکترپیلوری به نتایج علمی جدیدی رسیدند.
کریمی گفت: ماده محرک که استنشاقی است، خودش حالت گازی دارد، اما لزوما آن ماده اصلی ممکن است گاز نباشد، بلکه می‌تواند یک ماده جامد باشد؛ به صورت پودر یا خمیر یا حتی مایع باشد که وقتی روی شوفاژ یا بخاری ریخته می‌شود یا در اثر حرارت محیط می‌تواند تبخیر شود و بعد علائم تحریکی را ایجاد کند.
نتایج بازی های دوم در گروه B جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا تکلیف تیم های صعود کننده را به روز آخر کشاند.
کاربران بازار می‌توانند پیش از نصب هر برنامه، سلامت آن را توسط ۱۰ آنتی‌ویروس از جمله مکافی، کسپرسکی، گوگل‌پلی پروتکت، Eset و سیمانتک بررسی کنند
نشستِ«بررسی نتایج انتخابات پارلمانی ۲۰۲۲ اسرائیل»
روزنامه هارتص در گزارشی با تشریح ۸ سناریوی مختلف، نتایج احتمالی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی را بررسی کرده است.
نتایج نظرسنجی ها و شرایط  داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بواسطه شکاف اجتماعی موجود در سرزمین های اشغالی،  امیدی برای رهایی از این بن بست سیاسی دیده نمی شود.
کارشناس بسکتبال ایران گفت: اینکه بچیروویچ نتایج خوبی با بسکتبال ما گرفت قابل انکار نیست، اما او مدت‌ها قبل در ایران بود و نمی‌توان از رزومه مدیریتی او خیلی دفاع کرد.
بررسی نتایج یک دهه اخیر کشتی فرنگی نشان می دهد تیم ملی بدون محمد بنا هم به جز یک دوره نتایج چندان ضعیفی کسب نکرده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در رابطه با شروع آبگیری مخازن خط انتقال آب از تالوار به همدان، تصریح کرد: اصل موضوع بعد از تصفیه است و برای ما مهم این است که سلامت آب را از نظر وجود آرسنیک یا سایر آلودگی‌هایی که پس از تصفیه وجود دارد، بررسی کنیم.
رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد جزئیات حادثه رخ داده برای مهسا امینی را با فوریت و دقت مورد بررسی قرار داده و گزارش نتایج حاصله را ارائه کند.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ