کارشناس بسکتبال ایران گفت: اینکه بچیروویچ نتایج خوبی با بسکتبال ما گرفت قابل انکار نیست، اما او مدت‌ها قبل در ایران بود و نمی‌توان از رزومه مدیریتی او خیلی دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه شورای عالی نظارت برای بررسی انتخاب حسین سلاح ورزی به ریاست اتاق بازرگانی ایران که قرار بود امروز(شنبه) صبح برگزار شود به روز دوشنبه موکول شد.
وزیر کشور گفت: باید شرایط قانونی اذر منصوری بررسی شود؛ ابهاماتی در این موضوع وجود دارد که باید به آنها رسیدگی و سپس نتیجه آن اعلام شود.
باشگاه استقلال اعلام کرد انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل بر اساس توضیحات و برنامه های وی بوده است.
هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب برای بررسی استعفای حجت کریمی و تأیید سرپرست پیشنهادی وزارت ورزش، تشکیل جلسه می دهد.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نخستین جلسه خود بررسی گزینه های سرمربیگری این تیم را در اولویت قرار دادند.
باشگاه گل‌گهر سیرجان نسبت به انتخاب سرمربی جدید برای این تیم، واکنش نشان داد.
اگر قصد انتخاب و خرید مادربرد مناسب سیستم خود را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
به گفته محققان، احتمالاً زنان آفریقایی شاهزادگان و بازرگانان ایرانی را برای تشکیل خانواده انتخاب می‌کردند. در راستای این پیوند همچنین شبکه‌های تجاری بازرگانان میان ایران و آفریقا تقویت می‌شد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همزمانی فرآیند انتخاب شهردار مشهد با ایام سال نو و بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، موجب شد که به این موضوع، اوایل سال آینده ورود کنیم.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تعیین اعضای کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان در مجلس خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح اصلاح مواد ۹۸۲ و ۹۸۹ مبنی بر ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف در این کمیسیون خبر داد.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی فرصت هست!
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این فدراسیون در حال گفتگو و بررسی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی است، به احتمال حضور یک نایب رئیس تحمیلی برای کمیته بانوان واکنش نشان داد.
انتخاب سرمربی برای تیم امید در نشست فردا اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مورد بحث و بررسی قرار نخواهد گرفت.
موارد مطروحه در دستور جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی به بیرون درز پیدا کرده که موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی در بین آن‌ها دیده نمی‌شود.
در جلسه روز یکشنبه کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس برنامه ۶ نفر بررسی شد و برنامه ۷ نفر دیگر از داوطلبان نیز روز دوشنبه بررسی شد و در نهایت، کمیته ۴ نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی کرد.
معاون گردشگری کشور ظرفیت‌های متنوع شهر سمنان را با هدف انتخاب به عنوان عضو اصلی جمهوری اسلامی ایران در ساختار اتحادیه بین‌المللی شهرهای جاده ابریشم مورد بررسی قرار داد.
سرمربی تیم فوتبال ایران بعد از مسابقات جام جهانی وارد مرحله بررسی گزینه ها خواهد شد تا در نهایت یک نفر برای این مسئولیت انتخاب شود.
چارچوب هماهنگی شیعیان برای بررسی روند تشکیل دولت جدید عراق نشست برگزار کرد و به نخست وزیر منتخب اختیار داد تا وزرای کابینه را انتخاب کند.
آبادان- مدیرعامل باشگاه و ورزشی صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با چند گزینه داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم تا بهترین گزینه انتخاب شود.
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید ادعاهای کامرانی‌فر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.
سهم مردان و زنان از بیکاری چقدر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ