آنالیز نتایج لیگ و تعداد گل های به ثمر رسیده نشان می دهد که لیگ بیست و دوم، لیگ کم گلی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی تفکیکی ثبت‌نام‌کنندگان داوطلبی مجلس شورای اسلامی حاکی از استقبال بانوان از داوطلبی در انتخابات مجلس دوازدهم است و این کمی بیشتر از انتخابات سال ۹۸ است.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با توجه به افزایش آمار خودکشی در میان نظامیان صهیونیست یک کمیته برای بررسی درخواست‌های این نظامیان مبنی بر آسیب دیدگی روانی آنها تشکیل می‌دهد.
بررسی آمار مربوط به واردات و صادرات فولاد در سال ۱۴۰۱ حکایت از آن دارد که اگرچه واردات در این حوزه رشد قابل توجهی داشته اما در مقابل صادرات در مجموع با کاهش ۴ تا ۱۸ درصدی مواجه شده است.
دکتر الکساندر نیکولسکو به همراه تیم تحقیقاتی‌اش پس از بررسی داده‌های مربوط به خودکشی دفتر پزشکی قانونی در ماریون ایندیانا در دسامبر ۲۰۱۶، به این نتیجه رسیدند که شمار مرگ‌های ناشی از خودکشی در هفته کامل شدن ماه به شدت افزایش یافته است و افراد بالای ۵۵ سال میانگین بیشتری در این آمار به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که اکثر این افراد بین ساعت‌های سه تا چهار عصر دست به این اقدام زده‌اند.
طبق آمار‌هایی که از بررسی صفحات ۳۰۰ اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام به دست آمده ۴۳.۵ درصد از این تعداد متولد دهه ۶۰ و ۴۱.۵ درصد از این اینفلوئنسر‌ها متولد دهه ۷۰ هستند. دهه هشتادی‌ها و متولدین دهه ۵۰ هر کدام با ۶.۵ درصد جایگاه سوم را در میان این تعداد اینفلوئنسر بررسی شده دارند.
زمستان ١٤٠١ نرخ بیکاری جمعیت ١٥ ساله و بیشتر ۹.۷درصد و نرخ مشارکت اقتصادی ۴۰.۵درصد بوده است. بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری نشان می دهد این شاخص، نسبت به فصل مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
نجفی با بیان اینکه برنامه درسی محور کار ماست گفت: دهه ۹۰ رویکرد‌ها در کتاب درسی تغییر کرد، اما معلمان برای همراهی با رویکرد‌های جدید آموزش ندیدند و فاصله بین اهداف برنامه درسی با آنچه در مدارس می‌گذرد زیاد است. برای توانمندسازی معلم در رویکرد آموزشی باید وضعیت فعلی را بررسی می‌کردیم. در روند بررسی‌ها، یکی از شاخص‌ها نرخ تکرار پایه است که در دوره ابتدایی ۳ درصد و در پایه اول ابتدایی ۱۰ درصد بود که آمار وحشتناکی است و باید به طور ویژه به آن توجه کرد.
بررسی آخرین آمار وزارت صمت از تولیدات صنعتی نشان می‌دهد که طی ۹ ماهه امسال تولید انواع لوازم خانگی بزرگ روند شتابانی داشته و تاکنون نزدیک به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه تولید شده است.
بررسی آمار منابع صنعتی و تحلیل رویترز نشان داد روسیه صادرات ریلی ال‌پی‌جی یا گاز نفتی مایع شده به چین را در سال ۲۰۲۲ در راستای تلاش برای متنوع کردن فروش صادرات انرژی خود بیش از دو برابر افزایش داد.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۸ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۴ تا ۲۰ درصدی داشته و در مقابل صادرات اغلب محصولات فولادی کاهش یافته است.
یک بررسی آماری بر روی لوکا مودریچ، ستاره بزرگ فوتبال کرواسی، که فعالیت فوتبالی او بعد از 35 سالگی را شامل می‌شود از درخشش خارق‌العاده او در این سن و سال خبر می‌دهد.
بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که در زمان حاضر مجموع ذخایر آبی سد‌های کشور ۱۸ میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعب است که این میزان ذخیره آب، نشان‌دهنده میزان پرشدگی ۳۷ درصدی است؛ درواقع حدود ۶۳ درصد ظرفیت مخازن سد‌های کشور هم‌اکنون خالی است.
فارغ از جادوی فوق ستاره‌هایی چون مسی و امباپه، می خواهیم با بررسی دقیق آمار و ارقام به بررسی عملکرد دو فینالیست امشب بپردازیم.
با پایان رسیدن مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، نگاهی خواهیم داشت به مرحله گروهی ادوار مختلف جام جهانی.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۷ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی داشته و در مقابل صادرات کاهش یافته و مصرف داخلی رشد کرده است.
در اولین روز از آخرین ماه پاییز، مرکز آمار و بانک مرکزی جدیدترین گزارش خود از تغییرات تورمی را منتشر کردند. اطلاعاتی که نشان از اختلاف نرخ تورم دارد؛ هرچند با یک ماه تفاوت، آمار و ارقام مورد نظر بررسی و تحلیل شده است.
در پایان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر یک بررسی آماری درباره تیم‌های سود کرده و زیان دیده از داوری انجام شده است.
بررسی آمار ساتبا نشان می‌دهد،درحال حاضر ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر نصب شده بالغ بر ۹۷۰ مگاوات بوده و بابهره‌برداری از نیروگاه‌های احداث شده تا پایان سال این رقم به بیش از ۱۱۲مگاوات می‌رسد.
بررسی جدیدترین آمار در مورد وضعیت سرمایه گذاری نشان می دهد که در نیمه نخست امسال ۳۸۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی مصوب شده که بیشترین حجم از سوی افغانستان بوده است.
بررسی آمار مربوط به وضعیت نیروی کار در تابستان امسال نشان می دهد که ۹۵۵ هزار و ۳۹۸ نفر از جمعیت فارغ‌التحصیلان کشور، بیکار هستند؛ یعنی ۴۰.۹ درصد از بیکاران کشور فارغ التحصیل دانشگاهی هستند.
بررسی آمار بانک مرکزی از متوسط قیمت هر متر خانه در تهران از ابتدای سال جاری تا شهریور نشان می‌دهد که در این مدت هر متر خانه در تهران حدود ۲۶ درصد گران شده است.
بررسی آمار مدیریت شبکه برق به ترتیب از رشد مصرف برق 10.45 درصدی و 17.32 درصدی نسبت به سال گذشته در فصل گرم برای صنایع فولاد و سیمان خبر می‌دهد.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.
غیبت مشمولان متأهل بخشیده شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ