هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متاسفانه استراتژی‌های سازمان‌های مالیاتی کشور هر سال عوض می‌شود و ما بر اساس آزمون و خطا پیش می‌رویم. با این روال نمی‌توانیم به رشد صنایع امیدوار باشیم. زیرا تغییر مداوم سیاست‌های حمایتی قطعاً به طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها ضرر می‌زند.
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
ستاره تیم ملی که یکی از امید‌های ما برای موفقیت در جام ملت‌ها محسوب می‌شود، عکس جالبی از خودش منتشر کرد.
ستاره تیم ملی که یکی از امید‌های ما برای موفقیت در جام ملت‌ها محسوب می‌شود، عکس جالبی از خودش منتشر کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
گفت و گوی اختصاصی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در خصوص گروه‌بندی این تیم در دور دوم مسابقات مقدماتی المپیک پاریس.
مریم آزمون سرمربی تیم ملی زنان در نشست خبری پیش از دیدار برابر میانمار نسبت به تغییر ساعت این دیدار اعتراض کرد.
انگین فیرات، سرمربی کنیا گفت ایران آزمون خوبی برای تیم ملی این کشور خواهد بود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: پیشنهاد ما برای آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار سهمیه است. به دنبال آن هستیم همه نیاز به نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شود. سال گذشته ۲۵ هزار نفر جذب شده بود و در تلاشیم با موافقت سازمان اداری استخدامی سهمیه ۳۰ هزار نفری بگیریم.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تقویم آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور هر سال مرداد ماه اعلام می‌شود داوطلب ما از سال اول ما باید خود را برای ورود به دانشگاه آماده کند بنابراین یک یا دو ماه تاثیری در نتایج حاصله ایجاد نخواهد کرد.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
آزمون: امیدوارم که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی زنان یک اردوی خوب اروپایی در نظر بگیرد و در این اردو با دو تیم قدرتمند مسابقه داشته باشیم.
سردار آزمون در گفت و گو با یک سایت روسی درباره شادی عجیب خود با کارلوس کی‌روش توضیح داده است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر ولز گفت: برای ما مهم پیروزی تیم ملی فوتبال ایران است که در دیدار برابر ولز رقم خورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: حدود ۷۷۷ داوطلب کنکور ۱۴۰۱ در این آزمون شرکت کردند و ما به داوطلبان اعلام کرده‌ایم، اگر نیمی از میزان نمره آزمون قبلی را به دست بیاورند، می‌توانند وارد دانشگاه شوند. تعدادی از افراد که در این آزمون شرکت کردند، موفق به کسب حد نصاب لازم شدند.
سردار در تعهد و رفتارش الگوی بزرگی برای همه است. حالا این ما هستیم که باید دست سردار را بگیریم و او را در این شرایط سخت تنها نگذاریم
جراردو سیوانه سرمربی بایرلورکوزن گفت که آزمون یک الگوی بزرگ است و ما سعی می کنیم با او همدلی کنیم.
شاهرخ بیانی می گوید جام جهانی جایی برای آزمون و خطا نیست و کی روش روی یک تفکر منطقی لیست را اعلام کرده است.
شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: در مصوبه مجلس آمده منظور ما از امتیاز میانگین نمرات، میانگین وزنی نمرات ترازشده است.
امشب با مشخص شدن سه تیم صعودکننده از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا تکلیف گلدان‌های قرعه‌کشی مرحله نهایی چمپیونزلیگ به صورت کامل روشن خواهد شد.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ