توضیحات غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به نتایج بررسی ادعای گرفتن خودرو شاسی‌بلند توسط نمایندگان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو سازمان فضایی ایران گفت: بزودی نتایج به‌دست آمده از بررسی وضعیت آب دریای خزر را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح حادثه شب گذشته پله برقی خیابان تختی که منجر به قطع عضو یک دختر بچه ۹ ساله شد گفت: دستگاه‌های متولی نتایج بررسی خود را پس از اتمام بررسی‌ها اعلام خواهد کرد.
کاظمی گفت: امیدواریم در این آزمون بهترین‌ها از بین جوانان مومن، متخصص، توانمند، انقلابی و خلاق برای بهترین دانش‌آموزان جذب شوند.
کاظمی گفت: امیدواریم در این آزمون بهترین‌ها از بین جوانان مومن، متخصص، توانمند، انقلابی و خلاق برای بهترین دانش‌آموزان جذب شوند.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی ۱۴۰۲ به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد گروهی از داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج نهایی با پیغام «وضعیت علمی شما تحت بررسی و پس از آن نتایج به اطلاع داوطلب خواهد رسید» روبه رو می‌شوند افرادی هستند که برای دو یا چندمین بار در کنکور شرکت کرده‌اند و رتبه یا رتبه‌های گذشته‌شان یا سوابق تحصیلی آن‌ها تفاوت فاحشی با رتبه فعلی‌شان دارد.
کمیته حقیقت‌یاب که با دستور خاتمی در شورایعالی امنیت ملی تشکیل شده، به‌صورت شفاف و بدون لکنت‌زبان و در نظر گرفتن استثنا، نتایج بررسی خود را اعلام می‌کند. موضوع دیگر این است که سیدمحمد خاتمی، به‌عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورایعالی ملی که در بطن ماجرا قرار دارد، رسماً در گفت‌وگویی تصویری از مردم ایران به خاطر برهم خوردن آرامش‌شان عذرخواهی می‌کند.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و باید برای دریافت کارنامه به مدرسه محل تحصیل مراجعه کرد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و پس از ثبت اعتراض توسط دانش‌آموز، برگه امتحان برای تصحیح به مصحح چهارم ارسال می‌شود.
فرخ طبری درباره آخرین وضعیت تصحیح اوراق امتحانات نهایی، اظهار کرد: تا این لحظه ۷۶ درصد اوراق کل کشور تصحیح شده است.
با وجود جو هیجانی که در این مورد شکل گرفته تصمیم به کناره‌گیری یا عدم اعزام تیم ملی والیبال به آمریکا از آن دست تصمیمات دشواری است که نیاز به بررسی موارد زیادی دارد. فارغ از علاقه سفر به آمریکا، این مورد را باید از لحاظ فنی هم مورد ارزیابی قرار داد؛ همان‌طور که عنوان شد والیبال ایران در دو هفته نخست نتایج چندان درخوری نگرفته، ولی با توجه به عملکرد رقبا، ساده‌ترین تیم‌هایی که قرار است ایران با آن‌ها روبه‌رو شود در همین آناهایم آمریکا خواهد بود
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پرونده خودرو‌های شاسی بلند داده شده به نمایندگان در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و ما در حال بررسی موضوع هستیم نتایج کار متعاقباً اعلام خواهد شد.
۱۰خرداد اعلام نتایج بررسی مدارک باشگاه‌ها
سخنگوی وزارت امور خارجه آتش زدن یک پیرمرد مسلمان در شهر بیرمنگام انگلیس را هولناک و شوک آور خواند و بررسی دقیق این اقدام وحشیانه و اعلام نتایج آن را مسؤولیت فوری دولت انگلیس برشمرد.
کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی نتایج کلیه تکواندوکاران حاضر در رقابتهای انتخابی، اسامی ۱۱ تکواندوکار را برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم اعلام کرد.
کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی نتایج کلیه تکواندوکاران حاضر در رقابتهای انتخابی، اسامی ۱۱ تکواندوکار را برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم اعلام کرد.
تلوبیون در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در حال بررسی فنی تصاویر منتشر شده در فضای مجازی هستیم و نتایج بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.
زاکانی همچنین در اظهار نظر دیگری درباره ادعای ناسا مبنی بر وجود توده عظیم گاز متان در آسمان جنوب تهران در تاریخ ۱۸ آبان گفت: «تیم دانشگاهی تشکیل شده تا این موضوع را بررسی کند، البته تا به حال شرایطی یا دلیلی که ادعای ناسا را تایید کند پیدا نکردیم، اما چون شائبه برای مردم ایجاد شده است، این مورد را بررسی و نتایج را اعلام خواهیم کرد.»
کاربران بازار از این پس می‌توانند پیش از نصب هر برنامه یا بازی ایرانی، نتایج بررسی امنیت آن را توسط ده آنتی‌ویروس جهانی ببینند.
کاربران بازار می‌توانند پیش از نصب هر برنامه، سلامت آن را توسط ۱۰ آنتی‌ویروس از جمله مکافی، کسپرسکی، گوگل‌پلی پروتکت، Eset و سیمانتک بررسی کنند
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان منتشر و نتایج بررسی های خود را اعلام کرد.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان منتشر و نتایج بررسی های خود را اعلام کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه چندین واحد قضایی و غیر قضایی دستوراتی را برای تحقیق و بررسی صادر کرده‌اند و تیم‌های ویژه و تخصصی نیز تشکیل شده است، تاکید کرد تحقیقات و اعلام نتایج نباید مشمول مرور زمان شود و فرآیند طولانی را طی نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ