نتایج بازی های دوم در گروه B جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا تکلیف تیم های صعود کننده را به روز آخر کشاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها 2023 و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان 2023 روز شنبه برگزار می‌شود.
دانشمندان می‌گویند با بررسی استخوانی از 1.45 میلیون سال پیش احتمالاً به اولین شواهد هم‌نوع‌خواری در انسان‌ها رسیده‌اند.
سرپرست هیأت باستان‌شناسی معدن نمک چهرآباد از بررسی ارتباط دو محوطه پیرامونی با این معدن خبر داد و گفت: احتمالا در این محوطه ها ابزارآلات معدن کاران تهیه و پشتیبانی شده است.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، احتمالات نقل و انتقالاتی باوارایی‌ها برای تقویت خط حمله را بررسی می‌کند.
به گفته محققان، احتمالاً زنان آفریقایی شاهزادگان و بازرگانان ایرانی را برای تشکیل خانواده انتخاب می‌کردند. در راستای این پیوند همچنین شبکه‌های تجاری بازرگانان میان ایران و آفریقا تقویت می‌شد.
پژوهشگران برای دریافتن اینکه آیا این سیاره فراخورشیدی حاوی گاز یا آب یا هر دو است، ساختار داخلی احتمالی HD ۲۰۷۴۹۶ b را با فرض احتمالات این دو ترکیب مختلف بررسی کردند.
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و در صورتی که فدراسیون فوتبال با شروط او موافقت کند، سرمربی بعدی ایران خواهد بود.
محققان با بررسی یادداشت‌های داوینچی دریافته‌اند که این دانشمند ایتالیایی احتمالاً در اوایل قرن شانزدهم میلادی گرانش را توضیح داده بود.
مشتری دارای یک لکه قرمز بزرگ است که دانشمندان سال‌ها در حال بررسی آن بوده‌اند. با این حال، چیزی که بسیاری از مردم نمی‌دانسته‌اند، این است که این طوفان غول‌پیکری است که قرن‌ها در حال وقوع بوده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال بسیار زیاد، دوم بهمن ماه کلیات بودجه ۱۴۰۲ در صحن علنی به رأی گذاشته خواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال بسیار زیاد، دوم بهمن ماه کلیات بودجه ۱۴۰۲ در صحن علنی به رأی گذاشته خواهد شد.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
آرسن ونگر، رئیس کمیته توسعه فوتبال جهانی فیفا، اعلام کرد که مرحله گروهی جام جهانی 2026 ممکن است با حضور سه تیم در هر گروه برگزار نشود.
تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی به پیروزی برابر آمریکا نیاز دارد اما اگر موفق به این کار نشود با شکست حذف خواهد شد اما با تساوی معالادت پیچیده ای رقم خواهد خورد.
با توجه به ماهیت جنبش «زن، زندگی، آزادی» و شهرها و استان‌های درگیر در آن، باید عوامل اقتصادی و فرهنگی و دغدغه سبک زندگی را به عنوان عوامل محرک اعتراضات، در کنار هم دید. به عبارت بهتر اعتراضات توامان دلایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشته است و بر اساس اطلس جغرافیایی اعتراضات، می‌توان نتیجه گرفت که طبقه متوسط و طبقات ضعیف‌تری که هنوز به لحاظ فرهنگی خود را در کنار طبقه متوسط می‌دانند در این اعتراضات احتمالا بیشترین مشارکت را داشته‌اند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام زاگرس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد زاگرس در روزهای آینده بورس است.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قصد دارد آخرین وضعیت این باشگاه و همچنین وضعیت فنی تیم فوتبال سرخپوشان را در نشست امروز خود بررسی کند.
جلال رشیدی کوچی گفت: عضو کمیته حقیقت یاب مجلس اظهار کرد: ما از لحظه ای که خانم امینی بازداشت شده تا لحظه ای که ویدیو موجود است تا زمان انتقال وی به بیمارستان را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم و تمام احتمالات و فرضیات را در این مسئله در نظر می گیریم و از پزشکی قانونی نیز خواسته ایم سریعتر گزارش شان را به ما ارائه دهند.
این ایام هم که اخبار مجمع در رسانه‌ها زیاد شد به‌دلیل بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است و عملاً هم دولت و مجلس منتظر هستند و ما اگر بتوانیم سیاست‌ها و قانون برنامه هفتم توسعه را به بودجه 1402 برسانیم خیلی خوب است لذا جلسات مجمع و کمیسیون‌ها صبح و عصر ادامه دارد تا این کار صورت پذیرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً صحن علنی مجلس هفته آینده برای بررسی طرح بانکداری اسلامی در دو نوبت برگزار شود.
با بازگشت بازیکنان سابق استقلال و پر بودن سهمیه بزرگسالان این تیم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان از میان چهار بازیکن احتمالا دو یا سه نفر را از لیست تیمش کنار می‌گذارد.
«گودال ماریانا» (Mariana Trench) در نزدیکی جزایر ماریانا واقع و به همین دلیل، ماریانا نامگذاری شده است. ژرف‌ترین گودال اقیانوسی جهان در غرب اقیانوس آرام، شرق جزایر ماریانا و در نزدیکی «گوام» واقع شده است. طول این گودال هلالی‌شکل ۲۵۵۰ کیلومتر و عرض آن ۶۹ کیلومتر است که با عنوان ژرف‌ترین درازگودال اقیانوسی (Oceanic trench) هم شناخته می‌شود.
بورس تهران باز هم سقوط سهمگینی را تجربه کرد و پس از وقفه‌ای کوتاه در مسیر نزولی، امروز با شدت بیشتری مسیر ریزش را در پیش گرفت. شاید مقصر اصلی ریزش سنگین بورس تهران را باید مجلس و نمایندگان مجلس دانست.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ