کریمی گفت: ماده محرک که استنشاقی است، خودش حالت گازی دارد، اما لزوما آن ماده اصلی ممکن است گاز نباشد، بلکه می‌تواند یک ماده جامد باشد؛ به صورت پودر یا خمیر یا حتی مایع باشد که وقتی روی شوفاژ یا بخاری ریخته می‌شود یا در اثر حرارت محیط می‌تواند تبخیر شود و بعد علائم تحریکی را ایجاد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
عثمان دمبله برای بازی با پیراهن پی اس جی بی‌تاب است و می خواهد هواداران پاریسی را خوشحال کند.
پرسپولیس در اولین بازی فصل به مصاف آلومینیوم اراک رفته است.
پرسپولیس در آستانه پیروزی در دومین بازی دوستانه قرار دارد.
بعد از یک روز تعطیلی، استادیوم کاظمی محل برگزاری تمرین پرسپولیس بود.
تراکتور در یادگار میزبان نساجی مازندران است و خمس و شاگردانش به دنبال سومین برد پیاپی در خانه هستند.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت که دیروز تلویحا در توئیتر نوشته بود از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می‌رود و به تلویزیون بر می‌گردد، امروز آن توئیت را پاک کرده و گویا پشیمان شده و در آستانه استیضاح وزیر عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داده که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبرو شد.
اولین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
تیم ملی ایران امیدوار است با هدایت سرمربی جدید و نامدارش، اولین بازی سال ۱۴۰۲ را موفقیت پشت سر بگذارد.
سوژه‌های اولین تمرین تیم ملی زیر نظر سرمربی جدید، توسط عکاس اختصاصی “ورزش سه” ثبت شده است.
روایت رئیس کمیته ملی المپیک از دیدار اخیرش با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اگرچه به ظاهر شفاف‌سازی از این دیدار بود اما به واقع بر ابهامات و پیچیدگی‌های احوالات ورزش اضافه کرد.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج از تراکتورسازی تبریز میزبانی می‌کند.
پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج از تراکتورسازی تبریز میزبانی می‌کند.
در اولین دیدار در مرحله یک هشتم نهایی لاله‌های نارنجی به مصاف یانکی‌ها می‌روند.
هرکدام از دو تیم با پیروزی در این بازی با دو پیروزی به عنوان اولین تیم به مرحله حذفی صعود می‌کنند.
رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.
بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان رئال وایادولید، باشگاه تحت مالکیت رونالدو نازاریو است و قطعا به دنبال کسب اولین پیروزی خانگی فصل خواهد بود.
بازی اورلین شوامنی در ترکیب ثابت رئال برابر سلتا عالی بود و او اجازه نداد غیبت کاسمیرو به چشم بیاید.
دو تیم صنعت نفت و آلومینیوم در آبادان به مصاف هم رفته اند و در صدد هستند اولین پیروزی فصل خود را رقم بزنند.
اولین تمرین پرسپولیس با حضور یورگن لوکادیا برگزار شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، خبر داد. صداوسیما گزارشی منتشر کرده که حاوی بخش هایی از اعترافات این گره است.
سهامداران از توسعه پرقدرت بهمن درسال ۱۴۰۱ حمایت کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ