اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«محمدباقر قالیباف» رئیس قوه مقننه چهارشنبه( ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ) در صدر هیئتی پارلمانی و نظارتی به استان خراسان شمالی سفر کرد.
کامودیتی‌ها به چهار بازار فلزات گرانبها، فلزات پایه، نفت و انرژی و نیز بازار کالایی یا محصولات کشاورزی و دامی تقسیم بندی می‌شود. نبض بورس به صورت روزانه قیمت کالا‌های مهم این بازار‌ها را که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم بر بورس ایران موثر هستند مورد بررسی قرار می‌دهد.
دو رقیب سنتی استقلال و پرسپولیس که در جریان رقابت‌های لیگ برتر، رقابت پایاپایی داشتند، امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران در فینال جام حذفی ایران به مصاف هم می‌روند.
«قربانقلی بردی محمد اف» رهبر ملی و رییس شورای مصلحت ترکمنستان که به تهران سفر کرده است، ظهر چهارشنبه (۱۰ خرداد ۱۴۰۲) از کارخانجات گروه تولیدی مپنا بازدید کرد.
‌دومین ماموریت اسپیس‌ایکس و اکسیوم‌اسپیس به فضا از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به پایان رسید. دو فضانورد اهل عربستان از اعضای تیم چهارنفره‌ای هستند که بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد، به زمین بازگشتند. یکی از این فضانوردان ریانه برناوی، ۳۴ ساله که در زمینه سرطان پستان پژوهش می‌کند، به عنوان نخستین زن عرب که به فضا سفر کرده، نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این پروژه ده روزه با حمایت و هماهنگی آژانس فضایی عربستان سعودی و مشارکت اسپیس‌ایکس، ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن، با موفقیت به پایان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان است.
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ خردادماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۰ خرداد را بخوانید.
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با رشد بیش از ۱۳ هزار واحدی به رقم ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحدی رسید تا همچنان رقم شاخص روی عدد ۲.۳ میلیون واحدی باشد و شاخص به دنبال انگیزه برای رسیدن به اهداف و ارقام بالاتر است.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
پیش بینی می شود در معاملات روز چهارشنبه تک سهام هایی که موج اصلاحی خود را پایان دادند با تقاضا مواجه شوند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور، نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور طی چهارشنبه (۱۰ خرداد) و همچنین افزایش دما در غالب استان‌ها خبر داد.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از افتتاح ناحیه نوآوری دانشگاه تهران در روز ۱۰ خرداد با حضور معاون علمی رئیس جمهور و وزیر علوم خبر داد.
پیش از این باشگاه نساجی مازندران به عنوان تنها تیم غیر تهرانی حاضر در نیمه نهایی جام حذفی به صورت مکتوب و رسمی اعلام کرد که در صورت صعود به فینال با برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی موافق است.
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: بنا به تقاضای معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مجامع عمومی پرسپولیس و استقلال به بعد از ۱۰ خرداد ماه موکول می‌شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۲۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه، روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می شود.
در بیانیه اتحادیه مهندسین لوکوموتیو و آتش‌نشانان انگلیس آمده که کارکنان ۱۶ شرکت ریلی در ۱۲ و ۳۱ مه (۲۲ اردیبهشت و ۱۰ خرداد) و ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) برای افزایش دستمزد خود دست از کار خواهند کشید.
مجید عشقی در نامه‌ای به رئیس سازمان امور مالیاتی کشور خواستار اجرای مصوبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ و ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ شورای عالی بورس در راستای معافیت مالیاتی کارمزد اعطایی به مشتریان کارگزاری ها شد.
هرگونه قیمت‌گذاری دستوری به گونه‌ای که خودروسازان را با وجود هزینه‌های تولید و مالی گزاف، ناگزیر به ارائه خودرو با قیمتی نامتناسب با قیمت بازار کند نتیجه‌ای جز متضرر شدن تولیدکنندگان، سهامداران، سرمایه گذاران و مصرف‌کنندگان نداشته است، در حالی که منافع عظیمی را به جیب واسطه‌ها سرازیر ساخته است. قیمت گذاری دستوری باید از صنعت خودرو حذف شود و باید مانع حضور مافیای قوی در این صنعت شد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۲۴۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۹۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
دبیرکل فدراسیون به جای دعوت از دو باشگاه پیکان و نصر فردیس کرج به عنوان دو تیم برتر لیگ فصل اخیر فوتسال بانوان، نام سایپا و پالایش نفت دو تیم برتر پارسال را به مجمع دعوت کرده!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ