سخنگو سازمان فضایی ایران گفت: بزودی نتایج به‌دست آمده از بررسی وضعیت آب دریای خزر را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، موسسه فیچ رتبه اعتباری ایالات متحده را کاهش داد!، آخرین وضعیت از قیمت طلا و مس، سیگنال های متفاوت برای قیمت طلا و قیمت نفت، اعلام ورشکستگی سومین شرکت حمل و نقل کامیونی آمریکا!، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد گروهی از داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج نهایی با پیغام «وضعیت علمی شما تحت بررسی و پس از آن نتایج به اطلاع داوطلب خواهد رسید» روبه رو می‌شوند افرادی هستند که برای دو یا چندمین بار در کنکور شرکت کرده‌اند و رتبه یا رتبه‌های گذشته‌شان یا سوابق تحصیلی آن‌ها تفاوت فاحشی با رتبه فعلی‌شان دارد.
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که در این گفت‌وگو وضعیت کنونی و چشم انداز روابط بین باکو و تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج ۱۴۰۲ بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر وارد عربستان شده است.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
مسعود ستایشی صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور؛ پزشکی قانونی استان مازندران هنوز در مورد وضعیت سلامت متهم به قتل عضو مجلس خبرگان رهبری تا روز ۲۰ اردیبهشت هیچ‌گونه اظهار نظر رسمی و قطعی نکرده است.
آموزش و پرورش اعلام کرد: به دلیل بارش برف در استان تهران و احتمال لغزندگی، برودت و یخ‌زدگی معابر، خانواده‌های صبح زود وضعیت حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس را بررسی کنند.
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی گفت: پزشکی قانونی با بررسی علمی و جامع نظر خود را به صورت رسمی اعلام کرد. پس از آن خانواده امینی از نظام پزشکی شکایت کردند. این شکایت برای کار کارشناسی به هیات پزشکی ارسال شده و تا کنون نظر هیات پزشکی ارسال نشده است.
دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان اعلام کرد که شورای امنیت این سازمان امروز با برگزاری نشستی، وضعیت این کشور را بررسی خواهد کرد.
هادی طحان‌نظیف؛ سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح شفافیت قوای سه‌گانه نیز برای چندمین‌بار در شورای نگهبان بررسی شد. البته شورا در ابتدا نسبت به این مصوبه ایرادات زیادی داشت که همه موارد در رفت و برگشت‌های قبلی مرتفع شد به جز یک مورد که در ارتباط با شفافیت آرای هیئت عالی نظارت و مجمع تشخیص مصلحت بود که مغایرت اصل ۱۱۲ قانون اساسی است و مجلس همچنان به این مسئله اصرار دارد. همچنین هیئت عالی نظارت نیز این مصوبه را از جهات مختلف مغایرت با سیاست‌های کلی اعلام کرده بود که شورا این موارد را به مجلس ابلاغ کرده است.
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد وضعیت نیروگاه هسته ای زاپروژیا را با همتای روس خود به بحث و بررسی خواهد گذاشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تلاش است با بررسی آخرین وضعیت فنی بازیکنان، اسامی ملی پوشان مد نظرش برای حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را اعلام کند.
با اعلام سازمان لیگ شنبه جلسه ای در این سازمان برای بررسی وضعیت تیم شهر خودرو در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار می شود.
دامپزشک باغ وحش ارم درباره آخرین وضعیت بچه فیل متولد شده در باغ وحش ارم (مایسا) گفت: این بچه فیل درحال حاضر شرایط مناسبی دارد. چندی پیش هم یک کارشناس آلمانی به باغ وحش آمد که با باغ وحش ارم ارتباط دائمی دارد و هر دوسال یک بار برای بررسی وضعیت فیل‌ها به ایران سفر می‌کند و در آخرین بازدید از فیل‌ها نسبت به وضعیت و جایگاه «مایسا» اعلام رضایت کرد.
روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: اهالی خانواده دانشگاه صنعتی شریف اطمینان خاطر داشته باشند، تلاش هیئت رئیسه دانشگاه در بررسی وضعیت برخی دانشجویانی که در تجمعات خیابانی چند روز گذشته بازداشت شده‌اند، ادامه خواهد داشت.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال با بررسی پرونده‌های مفتوحه آرای جدیدی را صادر کرد که بر اساس یکی از آرا محمدرضا خان‌زاده بازیکن تراکتور آزاد اعلام شد.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال با بررسی پرونده های مفتوحه آرای جدیدی را صادر کرد که بر اساس یکی از آراء محمد رضا خانزاده بازیکن تراکتور آزاد اعلام شد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: بر اساس استعلام صورت گرفته، وضعیت مصدومان رضایتبخش اعلام شده و تحقیقات از متهم درخصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است.
مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان اعلام کرد: ما سال ۱۳۹۲ که در مؤسسه تبیان شروع به کار کردیم وضعیت واسطه‌های ازدواج در تهران را مورد بررسی قرار دادیم و نمونه‌های زیادی از رد وبدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده آل و لاکچری را مشاهده می‌کردیم.
معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران: لیستی از پله‌های خراب تهیه و به کمیته مربوطه در سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری اعلام شد. اکنون وضعیت این تعداد پله در کمیته براساس شاخص‌ها در حال مطالعه و بررسی است و چنانچه از سوی این سازمان به‌صورت مکتوب اعلام شود، عملیات جمع‌آوری را آغاز می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ