کارلس رکساچ، استعدادیاب و مربی سابق بارسلونا، به لیونل مسی توصیه کرد که پس از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی بازنشسته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، از عملکرد خط میانی تیم تحت هدایت اریک تن هاخ انتقاد کرده و معتقد است آن‌ها باید دو هافبک جدید جذب کنند.
در میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی ماجرای توصیه رهبر انقلاب به حاج قاسم بازگو می‌شود.
در میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی ماجرای توصیه رهبر انقلاب به حاج قاسم بازگو می‌شود.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه به ملت ایران توصیه می‌کنم وارد عرصه انتخابات شوند، گفت: زمانی که ملت ایران و گروه های مختلف در مجلس کرسی داشته باشند، آن زمان شاهد یک مجلس تاثیر گذار خواهیم بود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس‌ از برتری مقابل اتلتیک بیلبائو نگرانی خود از مصدومیت ادر میلیتائو را توصیف کرد.
تاکنون اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های مختلف بیش از اینکه کنش داشته باشند، واکنش داشته‌اند. آن‌ها منتظر نشسته‌اند تا ببینند چند نفر از تیغ نظارت‌های تنگ‌نظرانه سر سالم به در می‌برند و بعد در خصوص معرفی یا عدم معرفی کاندیدا تصمیم بگیرند. به دیگر سخن، اصلاح‌طلبان در عمل نشسته‌اند تا شورای نگهبان برای آن‌ها تصمیم بگیرد که چه کسی کاندیدای آن‌ها باشد. گویی خود ما نیز در زمین بازی‌ای که شورای نگهبان برای‌مان تعریف کرده است، در ضمیر خود پذیرفته‌ایم که نیرو‌های ما اشکالاتی دارند یا صلاحیت کاندیداتوری ندارند.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
پژوهشگران بریتانیایی نشان داده‌اند که ساعت خواب متفاوت می‌تواند باعث انتخاب رژیم بد و تضعیف باکتری‌های روده شود.
رئیس مرکز ایفمارک نکات پزشکی مهم را به باشگاه‌های لیگ برتری یادآور شد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران معتقد است جذبه امیر قلعه نویی از کارلوس کی‌روش بیشتر است!
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی امشب مقابل سیتی تاکید کرد که شاگردانش می دانند در چنین بازی های بزرگی چه باید بکنند.
کارلو آنچلوتی مصدومیت لوکا مودریچ در مقطع حساس کنونی را دردناک توصیف کرد و گفت مشخص نیست به فینال کوپا دل ری برسد.
فؤاد انور، ستاره سابق تیم ملی عربستان، جدایی هروه رنار را عجیب و غیرقابل‌قبول توصیف کرد و تأکید کرد این تیم به مربی بزرگی در سطح زین‌الدین زیدان و کارلو آنچلوتی نیاز دارد.
فواد انور، ستاره سابق تیم ملی عربستان، جدایی هروه رنار را عجیب و غیرقابل قبول توصیف کرد و تاکید کرد این تیم به مربی بزرگی در سطح زین‌الدین زیدان و کارلو آنچلوتی نیاز دارد.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، از کارلو آنچلوتی خواسته که زمان بازی لوکا مودریچ و تونی کروس را کاهش دهد.
اتفاق تأثیرگذار، ولی «سفارش» به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش از نهاد‌های بالاتر است. در واقع فدراسیون فوتبال که با توجه به انتقادات به خوبی پی برده بود کی‌روش دیگر برای فوتبال ایران پاسخ‌گو نیست، به تنهایی در این زمینه تصمیم‌گیر نبوده و نیست. کی‌روش در جام جهانی به دلخواه دولت در کنفرانس‌های خبری‌اش حرف زد و همین مورد فارغ از نتایجی که او به دست آورده، زمینه‌ساز «توصیه» برای همکاری مجدد با او شده است
کارلو آنچلوتی در نشست خبری سوپرجام اسپانیا با سوالی راجع به پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر روبرو شد و انتقال او را بسیار خوب توصیف کرد.
حال اصرار بر تمدید قرارداد کارلوس آن‌هم با توجه به فرصت‌های زیادی که این مربی در جام‌های جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران از دست داده، از آن نکاتی است که نمی‌تواند توجیه فنی داشته باشد. به عبارتی در این برهه اگر کسی یا نهادی بخواهد همچنان در پی تمدید قرارداد این مربی باشد، حتی برای چند ماه، بعید است دلسوز فوتبال باشد و احتمالا موضوعی دیگر غیر از فوتبال را در اولویت قرار داده است
کارلو آنچلوتی در مصاحبه با رای اسپورت گفت که می خواهد سال های زیادی در رئال بماند. او غیبت ایتالیا در جام جهانی را هم یک اتفاق غیر قابل درک و دردناک توصیف کرد.
در همین رابطه صفحه «The Asian Game» به بازگشت کارلوس کی روش به ایران با یک جمله کوتاه واکنش جالبی داشت و توصیف کی روش از ایران به خانه را سوژه خود قرار داد. این رسانه نوشت: کارلوس کی روش به خانه برگشت.
کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ