روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی ماجرای توصیه رهبر انقلاب به حاج قاسم بازگو می‌شود.
در میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی ماجرای توصیه رهبر انقلاب به حاج قاسم بازگو می‌شود.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
رسانه‌های آلمانی می‌گویند لیلیان تورام به پسرش مارکوس توصیه کرده به جای میلان راهی لایپزیش شود. گفته می‌شود میلان قصد دارد مارکوس تورام یا مهدی طارمی را برای خط حمله خود جذب کند.
نائب رئیس شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران و حضورش در شورای شهر، اظهار کرد: به لطف خدا روند سلامتی وی رو به بهبودی است و بیشتر هواداران ایشان توصیه می‌کنند که استراحت کنند تا بهبودی کامل حاصل شود. اما این‌که چه روزی به شورا باز می‌گردند بسته به توصیه پزشکان دارد.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلاب تصریح کرد: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یکدیگر در نهادهای مختلف درگیر شوند و اختلافات خود را بروز دهند.
نمایش خوب مهدی قایدی در ترکیب تیم ملی در کافا می تواند به ادامه حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی بیانجامد.
خبرهای مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
مردی که می‌خواهد به همسرش ابراز محبت کند و هنگام بیرون رفتن از منزل، متوجه خاک روی میز می‌شود؛ به جای بیان دوست داشتن روی میز یک قلب می‌کشد، اما همسرش فکر می‌کند آن، نشانه اعتراض به کثیفی منزل است! بنابراین داشتن مهارت گفتگو، یکی از اصلی‌ترین مسائل در ایجاد آرامش در خانواده است که این مهارت باید توسط بانوان در خانواده تببین شود.
مدافع پیشین منچستریونایتد به سران این باشگاه توصیه کرد که مهدی طارمی را به خدمت بگیرند.
درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی کشور پرتغال داشته است.
درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی کشور پرتغال داشته است.
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیس، می‌گوید صحبت‌های گرت ساوت‌گیت بین دو نیمه با بازیکنان انگلیس نقش مهمی در پیروزی 3-0 آنها مقابل ولز داشته است.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنشی به اظهارات جنجالی خطیب نمازجمعه مشهد که موجب شد تا واکنش های زیادی نسبت به این اظهارات بیان گردد ، توصیه مهم رهبر انقلاب به ائمه جمعه را یادآوری کرد
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال همراه تیم ملی راهی قطر نشده است. او به همین خاطر در سمینار سالانه افسران صدور مجوز حرفه ای شرکت کرد.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک ترین بازیکن پورتو نام برده است.
محمد مهدی کاظمی، رئیس ستاد پروژه مهر گفت:تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان اختیاری است، اما توصیه می‌کنیم که دانش آموزان واکسن کرونا را تزریق کنند.
شاید سرمربی تیم ملی در آینده بیشتر از مهدی مهدوی کیا در کادر فنی تیم ملی استفاده کند وهیچ بعید نیست با توصیه اسکوچیچ؛ مهدی مهدوی کیا در جام جهانی کنار تیم ملی باشد.
محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران اردیبهشت ۱۴۰۱ از مذاکراه با ایرانسل برای پذیرش و عرضه اولیه خبر داد و بار دیگر وعده عرضه اولیه سهام ایرانسل به زودی را داد. این نماد چه زمانی عرضه خواهد شد و چند درصد از این نماد عرضه اولیه می‌شود؟
روز گذشته، رهبر انقلاب نکات مهمی را مطرح کردند که مرتبط به موضوعات داخلی و خارجی بود، اما چند مورد را مطرح کردند که صراحتا بیان داشتند: ان‌شاءالله باید عملیّاتی بشود و باید از صِرف یک توصیه و موعظه خارج بشود.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ