حال اصرار بر تمدید قرارداد کارلوس آن‌هم با توجه به فرصت‌های زیادی که این مربی در جام‌های جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران از دست داده، از آن نکاتی است که نمی‌تواند توجیه فنی داشته باشد. به عبارتی در این برهه اگر کسی یا نهادی بخواهد همچنان در پی تمدید قرارداد این مربی باشد، حتی برای چند ماه، بعید است دلسوز فوتبال باشد و احتمالا موضوعی دیگر غیر از فوتبال را در اولویت قرار داده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
شاید بتوان موقعیتی را که امروز جواد نکونام در آن قرار گرفته، چیزی شبیه یک غنیمت تلخ دانست.
میامی- مدیرکل محیط زیست استان سمنان گفت: ایجاد روگذر به شکلی که بر طبق فنس‌کشی یوزپلنگ ها از مسیر آن‌ها هدایت شوند، بهترین گزینه ایمن سازی کریدور میاندشت میامی محسوب می شود.
آندرس اینیستا، لیونل مسی را به خاطر برنگشتن به بارسا سرزنش نکرد و گفت این بازیکن آرژانتینی بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی قوی نیاز دارد نه بازی با تیم‌های درجه سه، گفت: فدراسیون فوتبال به جای دادن وعده‌ پوچ، به قول‌هایش عمل کند.
سخنگوی فولاد می گوید که هیئت مدیره و مدیرعامل در حال بررسی گزینه ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت باشگاه هستند.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به رمز قهرمانی‌های این تیم در فصل گذشته، گفت: یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه نیمکت پرسپولیس برای فصل بعدی است.
مدیرعامل باشگاه نساجی به تشریح دلایل انتخاب سرمربی جدید این تیم پرداخت.
باشگاه ذوب آهن اصفهان توضیحاتی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه ارائه کرد.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، احتمالات نقل و انتقالاتی باوارایی‌ها برای تقویت خط حمله را بررسی می‌کند.
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، مدیران این باشگاه باید برای مدتی طولانی یحیی گل‌محمدی را حفظ کنند.
بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به برد این تیم مقابل نساجی، سعید الهویی را بهترین گزینه برای سرمربی‌گری تیم سیرجانی دانست.
یک مقام ارشد آمریکایی دیپلماسی را بهترین گزینه برای جلوگیری از پیشروی برنامه هسته‌ای ایران توصیف کرده است.
بهمن فروتن که زمانی از منتقدان اصلی امیر قلعه‌نویی بود حالا او را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران می‌داند.
فرهاد مجیدی برای تقویت اتحاد کلبا در نقل و انتقالات زمستانی، در حال بررسی شرایط بازیکنان ایرانی و آفریقایی است.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدید و فشار خارجی و زور تسلیم نمی‌شود و معتقد است دیپلماسی و مذاکره بهترین گزینه است.
امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر اینکه تهران دیپلماسی و گفتگو را بهترین گزینه می‌داند تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر سایر گزینه‌ها هرگز دست بسته نخواهد بود.
وزیر امور خارجه در گفتگو با آنتونیو گوترش با تاکید براینکه تهران دیپلماسی و گفتگو را بهترین گزینه می‌داند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر سایر گزینه‌ها هرگز دست بسته نخواهد بود.
دیوید سیمن، دروازه‌بان سابق آرسنال، از پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه استقبال کرد.
کیه‌ران تریپیه در فصل جاری عملکرد درخشانی در پیراهن نیوکسل داشته و بهترین گزینه برای سمت راست برای تیم ملی انگلیس محسوب می‌شود.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر است، گفت: روشی که اسکوچیچ را حذف کردند نشان می‌دهد منصف نیستیم.
با فرسوده شدن ناوگان جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و سپاه، نیاز نوسازی ناوگان جنگنده ها در دکترین دفاعی کشور بیش از پیش احساس شد. انتخاب سوخو ٣۵ توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران به نظر میرسد بهترین گزینه باشد
یک مقام مسئول وزارت خارجه آمریکا گفت: ما بر همکاری با ایران برای تحقق و بررسی آثار اورانیوم در تاسیسات هسته‌ای این کشور تأکید داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ