رئیس مرکز ایفمارک نکات پزشکی مهم را به باشگاه‌های لیگ برتری یادآور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزدی مهر با بیان اینکه با اعلام سازمان هواشناسی برای استان تهران هشدار زرد وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا صادر شده است، گفت: طبق این پیش بینی به مردم در نیمه جنوبی استان تهران توصیه می‌شود از عصر فردا شنبه هفتم مرداد ماه تا روز سه شنبه دهم مردادماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند.
حساسیت‌های عمومی در برابر تقلب و فساد به کلی زایل شده است و با منع حق اعتراض و نیز فقدان نهاد‌های موثر رسیدگی‌کننده، کم‌کم شاهد آن شد‌ه‌ایم که حق تقلب هم به رسمیت شناخته شود. پس از افزایش سهمیه‌ها، وارد مرحله توصیه‌های افراد ویژه برای پذیرش رد‌شدگان شدیم و اکنون چشم همه به سهمیه یا رسمیت دادن به تقلب نیز روشن شده است.
یکی از مربیان لیگ MLS آمریکا به داوران آمریکایی توصیه کرد با ورود لیونل مسی به مسابقات این لیگ با پیراهن اینتر میامی به شکل ویژه از او مراقبت کنند و مانع از آسیب‌دیدگی جدی‌اش بشوند.
علی پروین با شور و اشتیاق در مورد دبل قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کند.
بیماری‌های دهان که بیماری‌های لثه تا سرطان دهان را شامل می‌شود، باعث درد و ناتوانی به ویژه در سنین بزرگسالی می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات، آب حاوی فلوراید قرقره کنید، دو بار در روز با خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزنید و روزانه از نخ دندان نیز استفاده کنید. همچنین دست‌کم سالی یک بار به دندانپزشک خود مراجعه کنید، حتی اگر دندان طبیعی نداشته و دندان مصنوعی دارید.
برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». آن‌ها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
درحالی‌که شمار زائران اعزامی از ایران به عربستان به مرز ۳۰ هزار نفر رسیده است، سازمان حج و زیارت بر لزوم رعایت مقررات این کشور به ‌ویژه در حرم‌ها و فرودگاه‌ها تاکید کرد.
جوانان به دلیل طبع گرم و مزاج و فعالیت بیش از سایر افراد در معرض کم آبی و خشکی بدن و خشکی دستگاه گوارش هستند و به همین سبب ممکن است دچار یبوست شوند و توصیه ‌می‌شود در این فصل آب میوه، دوغ، سبزیجات مخصوصا کاهو و به ویژه میوه‌هایی یک مقدار ترش هستند، نظیر گوجه سبز، هلو، آلبالو، گیلاس و هندوانه را مصرف کنند.
اهواز - نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: حذف فوق العاده ویژه معلمان هیچ توجیه منطقی ندارد و این حق باید برای معلمان و فرهنگیان اعمال شود.
لیونل اسکالونی بعد از دریافت جایزه ویژه مراسم بهترین‌های سال ایتالیا از دو ستاره آرژانتینی لیگ ایتالیا ستایش کرد و توصیه‌‌هایی برای سرمربی یوونتوس داشت.
زلمی خلیلزاد نماینده ویژه سابق آمریکا در امور افغانستان در اقدامی هدفمند، از طالبان خواست مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان را الگو قرار دهند.
زلمی خلیلزاد نماینده ویژه سابق آمریکا در امور افغانستان در اقدامی هدفمند، از طالبان خواست مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان را الگو قرار دهند.
هوا که سرد می‌شود، لازم است قوای جسمانی نیز تحمل سرما را داشته باشد. از همین رو، خوردن غذا‌های ویژه این روزها، توصیه می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به مردم نسبت به آب گرفتگی معابر و ایجاد روان‌آب هشدار می‌دهیم. لازم است که مردم با توجه به شرایط و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها از این نقاط فاصله گرفته و تمهیدات لازم را بیاندیشند. همچنین توصیه می‌شود که مردم از صعود به ارتفاعات به ویژه در مناطق شمالی استان تهران، اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها و نیز تردد غیرضروری پرهیز کنند.
اعضای تیم‌ملی ژاپن از فرودگاه ناریتا وارد توکیه شدند.
خوردن مایعات به ویژه آب نه تنها باعث پاکیزگی مجاری گلو و دهان شده بلکه به دفع سموم از کلیه‌ها هم کمک می‌کند. استفاده از چای به دلیل تئوفیلین موجود در آن می‌تواند مجاری ریوی را بازکرده و ترشحات ریوی جمع شده را به بیرون ریه انتقال دهد.
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
یزدی مهر اظهارکرد: به همه مردم توصیه می‌شود از رفت‌وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری کنند چرا که هوا در حال حاضر با توجه به هشدارها برای افراد ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی مناسب نیست.
مقام‌های بهداشتی اروپایی اعلام کرده اند که دارو‌های حاوی کدئین و ایبوپروفن برای کاستن از درد می‌توانند آسیب جدی به کلیه‌ها وارد سازند به ویژه زمانی که در دوز‌های بالاتر از دوز توصیه شده مصرف شوند.
رهبر معظم انقلاب، جوانان را به قدر دانستن دوران جوانی و اهتمام ویژه به هیئت‌های حسینی توصیه کردند و گفتند: هیئت‌ها هم باید یاد اهل‌بیت را زنده نگه دارند هم مرکز و پایگاه تبیین حقایق باشند.
سخنگوی فراجا گفت: به زائرانی که قصد دارند بعد از ماه صفر در عراق حضور داشته باشند توصیه می‌شود گذرنامه رسمی به همراه داشته باشند چرا که گذرنامه ویژه اربعین بعد از پایان ماه صفر اعتبار ندارد.
مدیر امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود یکصد موکب ویژه خانم‌ها در اربعین امسال خدمات رسانی خواهند کرد گفت: توصیه اکید ما به بانوان تشرف خانوادگی است.
«علاوه بر علم، برخورداری از حلم و صبوری نیز از ضروریات است»؛ این توصیه مهمی بود که رئیس عدلیه خطاب به قضات و کارکنان دادسرای فرهنگ رسانه مطرح کرد و بهره‌مندی از علم در کنار حلم را برای همه قضات به ویژه قضات دادسرای کارکنان ضروری دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ