پژوهشگران بریتانیایی نشان داده‌اند که ساعت خواب متفاوت می‌تواند باعث انتخاب رژیم بد و تضعیف باکتری‌های روده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
گاهی بیماری لثه پیشرفته ممکن است به درمان جواب ندهد. با این حال دندان‌پزشک درمان‌هایی را توصیه می‌کند که جلوی پیشرفت بیماری را می‌گیرد و مانع تحلیل بیشتر لثه می‌شود. آن‌ها در این شرایط به پاکسازی عمقی ریشه دندان‌های آسیب‌دیده می‌پردازند و حتی جراحی لثه را توصیه می‌کنند.
دیوید بکام به جود بلینگام، خرید جدید رئال مادرید، توصیه کرد که قبل از هر چیز یادگیری اسپانیایی را جدی بگیرد.
مطالعات نشان می‌دهد کمبود پتاسیم باعث افزایش اختلالات متابولیک، از جمله کبد چرب و دیابت نوع ۲ می‌شود. مقدار توصیه‌شده پتاسیم روزانه ۴۷۰۰ میلی گرم است. پتاسیم فواید زیادی برای سلامتی دارد؛ از جمله: کاهش فشار خون و کلسترول، حفظ سلامت قلب و تقویت عملکرد کبد.
رئیس سازمان بورس، گفت: الزام صندوق‌های درآمد ثابت به خرید بیشتر سهام، تبدیل به تهدید جدی برای بازار شده بود.
محققان ۲۰ ماده شیمیایی را در نمونه‌های هوا، شناسایی کردند که از اجزا و قطعات مورد استفاده برای ساخت ماشین برآمده بودند. میزان غلظت این مواد متفاوت بود و بستگی به دمای سطوح در داخل خودرو داشت. میزان غلظت برخی از این مواد از قبیل «فرمالدهید» تا حد ۳۵ درصد و ۶۱ درصد بیشتر از استاندارد‌ها بوده است. این محققان همچنین مقادیری از ماده «بنزن» را یافتند که تنفس آن برای رانندگان در مسافت‌های طولانی ناایمن است. آن‌ها توصیه کردند هنگام رانندگی با خودروی نو، شیشه‌های ماشین پایین باشد.
چند روز قبل رئیس‌جمهور، نشستی با عنوان دیدار با دانشمندان یک درصد برتر جهان برگزار کرد. یکی از مدعوین در اظهاراتی عجیب و بی‌اساس، زبان برنامه نویسی پایتون را برای رئیس‌جمهور شبکه‌ای جهانی توصیف کرد که سرطان را پیش‌بینی می‌کند، آینده منطقه را ترسیم می‌کند و حتی رشد تورم را هم متوقف می‌کند! این سخنان باعث شد تا ویدیوی این نشست جدی، دستمایه سرگرمی مردم شده و تبدیل به یکی از پربازدیدترین‌های فضای مجازی شود.
سردار رادان تصریح کرد: در حوزه خودرو بار اول به فرد تذکر و توجه داده میشود و بار دوم خودرو توقیف می شود به سه نحو ممکن؛ توقیف الکترونیکی یا توقیف در محل یا توقیف در پارکینگ هرکدام که عملی باشد که توصیه می‌کنیم که رانندگان عزیز دقت داشته باشند به خصوص صاحبان خودرو.
سردار رادان تصریح کرد: در حوزه خودرو بار اول به فرد تذکر و توجه داده میشود و بار دوم خودرو توقیف می شود به سه نحو ممکن؛ توقیف الکترونیکی یا توقیف در محل یا توقیف در پارکینگ هرکدام که عملی باشد که توصیه می‌کنیم که رانندگان عزیز دقت داشته باشند به خصوص صاحبان خودرو.
کرمانشاه- فرمانده کل فراجا به مسافران نوروزی توصیه کرد که با توجه به موج بازگشت سفرها رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی تلقی کنند.
عبدالناصر همتی نوشت: برای کنترل تورم و نرخ ارز، دولت بایستی در کنار سایر اقدامات لازم، برای کاهش انتظارات تورمی و معکوس کردن روند رشد سهم پول در نقدینگی نیز چاره جویی جدی بکند.
سازمان هواشناسی کشور توصیه کرد از استقرار چادر و پارک خودرو در حاشیه رودخانه‌ها جدا خودداری کنید.
بر همین اساس وزارت بهداشت اکیدا به مردم توصیه می‌کنند که در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته، از روبوسی کردن و دست دادن در مهمانی‌ها بپرهیزند، در مکان‌های شلوغ و سربسته ماسک بزنند و اگر علائمی مانند تب، سرفه، گلودرد، بدن درد، آبریزش بینی و... دارند، تا زمان رفع علائم در منزل بمانند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در توصیه دیگر خود با اشاره به ضعف جدی در استفاده از بانوان فعال و انقلابی در ساختارهای کشور گفت: ما در این سال‌ها به اندازه‌ای که شایسته بود نتوانستیم در سازماندهی‌های تشکیلاتی از حضور بانوان متدین و انقلابی و متخصص بهره ببریم. بر همین اساس نیز باید هرچه سریعتر این معضل را رفع کرده و زنان را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دخالت و مسئولیت دهیم.
توصیه ما به مصرف کنندگانی که به صورت حرفه‌ای مواد مخدر را مصرف می‌کنند این است که به مراکز درمانی مراجعه داشته باشند، با استفاده از دارو، نیاز‌های خودشان را برطرف کنند و به سمت بهبودی و سلامت هدایت شوند.
طی این مطالعه، مجموعه گسترده داده ها از حدود ۱۱ هزار فرد بزرگسال در طول ۲۵ سال جمع آوری شد. داده های اولیه از ویزیت های پزشکی افراد ۴۵ تا ۶۰ ساله جمع آوری شده و سپس ۲۵ سال بعد با ویزیت های بعدی آن ها تکمیل شد.
قهوه، محبوب‌ترین نوشیدنی جهان است. ولی مشکل اینجاست که در کافی شاپ‌ها با مقدار زیاد شکر یا خامه سرو می‌شود، اما توصیه ما به شما، مصرف قهوه سیاه و تلخ است.
انجمن متخصصان پوست آمریکا می‌گوید نشانه‌های سرطان پوستی ملانوم در ناخن شامل ظهور یک خط تیره، سیاه شدن پوست اطراف ناخن، جدا شدن ناخن از بستر آن، شکاف خوردن ناخن و ایجاد یک برآمدگی یا گره روی ناخن است. این انجمن همچنین توصیه می‌کند هر کسی که دچار تغییراتی در ناخن می‌شود، به یک متخصص پوست مراجعه کند.
زمانی که فردی تنها زندگی می‌کند به‌تدریج نسبت به تغذیه خود بی‌اهمیت شده و تمایل به غذا‌های آماده و تنقلات افزایش پیدا می‌کند. از آنجا که تغذیه صحیح یکی از اصول جدی حفظ سلامت است، افرادی که تنها زندگی می‌کنند می‌توانند با رعایت چند توصیه ساده، انگیزه خود را در این زمینه حفظ کنند.
منچسترسیتی که می داند ارلینگ هالند گزینه جدی رئال برای تابستان 2024 است، قصد دارد با توصیه پپ گواردیولا، به زودی قراردادی جدید به ستاره نروژی پیشنهاد بدهد و در آن بند فسخ او حذف خواهد شد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۱۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ