در میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی ماجرای توصیه رهبر انقلاب به حاج قاسم بازگو می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی ماجرای توصیه رهبر انقلاب به حاج قاسم بازگو می‌شود.
رهبر انقلاب: هرکه ایران رو دوست دارد ، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد ، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد ،از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد ومیخواهد آنرا اصلاح کند،هرکه به دنبال جایگاه با عذت ایران در نظم جهانی پیش رواست ، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند .
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
مقام معظم رهبری در جریان دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی توصیه‌ای برای کنکوری‌ها داشتند.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده پیشین مجلس و تحلیلگر سیاسی به خبرآنلاین می‌گوید: صحبت‌های رهبری توصیه بود و معنایش یک چهارچوب جدید برای دیپلماسی هسته‌ای‌ است در حدی که جمهوری اسلامی ایران بتواند برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را نیز پیش ببرد. لذا مناقشات هسته‌ای با غرب خارج از رقابت جناحی قرار می‌گیرد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
رادان، فرمانده فراجا گفت: من و همکارانم آرامش و آسایش خود را فدای آرامش و آسایش مردم می‌کنیم. حضرت آقا از من خواستند جلب رضایت خدا و مردم را پیشه کارم کنم.
شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه در کجای اسلام گفته شده باید مردم در زندگی روزمره خود برای ازدواج، خرید خانه و خودرو وام بگیرد؟ گفت: اتفاقاً گرفتن وام و تسهیلات مکروه است، اگر سیاست و عملکرد غلطی را می‌بینیم نباید به اسم اسلام تمام شود، جمهوری اسلامی تحقق احکام اسلامی است و یکی از تحقق احکام اسلامی تحقق احکام اقتصادی یوده که مقام معظم رهبری نسبت به آن توصیه بسیاری دارند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم ایران به لحاظ تاریخی اهل آبادانی هستند و کاشت درخت در دین نیز توصیه شده است، همچنین مقام معظم رهبری هم سال‌هاست کاشت نهال را در روز درختکاری انجام می‌دهند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم و جوانان باید تاریخ بخوانند تا بدانند چرا ملت شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی سردادند و جان خود را فدا کردند، گفت: مقام معظم رهبری در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب، با عفو خود، نور امیدی به صفحه وحدت در کشور تاباندند.
رهبر معظم انقلاب همزمان با ایام اعتکاف، توصیه‌ای به متعکفین مرقوم فرمودند.
رهبر انقلاب به معتکفین توصیه کردند که در ایام اعتکاف اقلّاً یک بار نماز حضرت جعفر را بخوانند اما اگر در هر سه روز اعتکاف این عمل را انجام دهند بهتر است.
رهبر انقلاب در دیدار با خانواده سردار سلیمانی فرمودند: نباید تصور بشود که این جایگاه دست نیافتنی است ؛ الان هم افرادی هستند که توفیق شهادت نصیبشان نشده تا آشکار بشود که کیستند.
یکسویه سخن‌کردن و تکتازانه تاختن و درشت‌گفتن بدان‌جا می‌انجامد، که گویا تصوری از مطلق‌انگاری و خویشتن را یکسره بر صواب‌دانستن، وجود فرد را در خود می‌گیرد و احتمالی بر خطا را هم از ذهن او می‌زداید؛ این را در زبان روان‌شناسی، «پیش‌گویی‌های خودکامبخش» می‌گویند، و در زبان ضرب‌المثل عامه، «خودرانی و خوش‌رویی‎!»
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد نوشت: یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنشی به اظهارات جنجالی خطیب نمازجمعه مشهد که موجب شد تا واکنش های زیادی نسبت به این اظهارات بیان گردد ، توصیه مهم رهبر انقلاب به ائمه جمعه را یادآوری کرد
در حسینیه امام خمینی و در جمعی که روسای سه قوه هم حضور دارند رهبری به همه مسئولین توصیه می‌کنند که حواستان را بدهید به کارهای اصلی؛ یعنی مطالبات مردم قبل این اتفاقات.
رهبر انقلاب فرمودند: هدف دشمن مشغول کردن مسئولان با مسائل روزمره است. همه‌ وقت و تمرکزتان را بر روی کارهای اساسی و پیشرفت کشور بگذارید.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران اردیبهشت ۱۴۰۱ از مذاکراه با ایرانسل برای پذیرش و عرضه اولیه خبر داد و بار دیگر وعده عرضه اولیه سهام ایرانسل به زودی را داد. این نماد چه زمانی عرضه خواهد شد و چند درصد از این نماد عرضه اولیه می‌شود؟
در میان همه توصیه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در دیدار‌های مختلف با مسئولان نظام کرده است، آن که شاید بیش از همه اهمیت داشته و در دیدار دیروز هم جلوی چشم حضار قرار داشت، «نگاه به مسئولیت به عنوان یک امانت» است.
روز گذشته، رهبر انقلاب نکات مهمی را مطرح کردند که مرتبط به موضوعات داخلی و خارجی بود، اما چند مورد را مطرح کردند که صراحتا بیان داشتند: ان‌شاءالله باید عملیّاتی بشود و باید از صِرف یک توصیه و موعظه خارج بشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ