تاکنون اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های مختلف بیش از اینکه کنش داشته باشند، واکنش داشته‌اند. آن‌ها منتظر نشسته‌اند تا ببینند چند نفر از تیغ نظارت‌های تنگ‌نظرانه سر سالم به در می‌برند و بعد در خصوص معرفی یا عدم معرفی کاندیدا تصمیم بگیرند. به دیگر سخن، اصلاح‌طلبان در عمل نشسته‌اند تا شورای نگهبان برای آن‌ها تصمیم بگیرد که چه کسی کاندیدای آن‌ها باشد. گویی خود ما نیز در زمین بازی‌ای که شورای نگهبان برای‌مان تعریف کرده است، در ضمیر خود پذیرفته‌ایم که نیرو‌های ما اشکالاتی دارند یا صلاحیت کاندیداتوری ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اظهار داشتند: هرکه ایران رو دوست دارد، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد، از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برد و می‌خواهد آنرا اصلاح کند، هرکه به دنبال جایگاه با عزت ایران در نظم جهانی پیش‌رو است، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند.
رهبر انقلاب: هرکه ایران رو دوست دارد ، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد ، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد ،از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد ومیخواهد آنرا اصلاح کند،هرکه به دنبال جایگاه با عذت ایران در نظم جهانی پیش رواست ، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند .
رهبر انقلاب: هرکه ایران رو دوست دارد ، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد ، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد ،از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد ومیخواهد آنرا اصلاح کند،هرکه به دنبال جایگاه با عذت ایران در نظم جهانی پیش رواست ، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند .
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه اختلاف در اصلاح‌طلبان وجود دارد، اما در اصولگرایان این اختلاف اذیت‌کننده است، تاکید کرد: به دوستان اصولگرا توصیه کردیم دعوا نکنند و هر جمعی دعوت‌تان کردند، بروید و حداقل تلاش کنید مشارکت ۱۰ درصد افزایش پیدا کند.
نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.
وزیر دفاع یمن در حاشیه رزمایش ارتش و کمیته های مردمی یمن به متجاوزان توصیه کرد که از فرصتی که برای اصلاح در اختیارشان قرار داده شده استفاده کنند.
وزیر دفاع یمن در حاشیه رزمایش ارتش و کمیته های مردمی یمن به متجاوزان توصیه کرد که از فرصتی که برای اصلاح در اختیارشان قرار داده شده استفاده کنند.
وزیر دفاع یمن در حاشیه رزمایش ارتش و کمیته های مردمی یمن به متجاوزان توصیه کرد که از فرصتی که برای اصلاح در اختیارشان قرار داده شده استفاده کنند.
برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». آن‌ها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
تغییر و اصلاح الگوی غذایی فرد نخستین گام برای سرعت گرفتن روند درمان است. در این نخستین گام، اولین قدم! تغییر شکل پختن غذا‌ها از سرخ‌کردنی و پرچرب به آب‌پز یا کبابی است. قدم بعدی مصرف غذا‌ها هم در حجم کم است. البته افزایش دفعات مصرف خیلی توصیه نمی‌شود، چون با هر بار مصرف غذا، معده وادار به ترشح اسید می‌شود؛ بنابراین افزایش وعده‌ها حداکثر تا پنج‌بار توصیه شده است.
با توجه به اینکه چاشنی هیجان وارد معاملات بورس و بازار سرمایه شده بود، انتظار می‌رفت رفتار‌های هیجانی در بازار بیشتر و در صورت اصلاح، شاهد اصلاح تند و تیز و همراه با هیجان باشیم.
هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند، به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. برخورد‌های فردی را دولت و دستگاه قضایی باید با تسامح و تجاهل از کنارش بگذرند، اما برخورد‌های مدیریت شده و سازماندهی شده علیه نظام و امنیت کشور و ملت موضوع دیگری است و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، آلیسون بکر را بهترین دروازه بان فوتبال جهان توصیف کرد.
نتیجه کنار گذاشتن اصول و آرمان‌های اصلاح‌طلبانه و تسلیم شدن به سیاست‌های اقتضایی، رسیدن به وضعیت امروز است که زبان‌شان بسته است. اصلاح‌طلبان هم مثل سیستم به بن‌بست رسیده‌اند.
عباس عبدی نوشت: اصلاح‌طلبان به جای اینکه به عاملی که باعث از دست رفتن پایگاه اجتماعی آن‌ها شده، توجه کنند، دست به توجیه زدند و گفتند: «نمی‌گذارند».
استیضاح یا اصلاح عملکرد وزیر راه‌وشهرسازی روزنه امیدی برای مردم خواهد بود چراکه مجلس، وزیری را که در وعده‌های خود ناصادق بوده استیضاح کرده است.
آیا اتهام علی دایی در مجموع پرسیدن یک سؤال و دعوت به حل مشکلات مردم و توصیه به اصلاح خودی است؟ فرض بر اینکه علی دایی اعتراضی به اتفاقات اخیر داشته و گلایه‌ای هم مطرح کرده؛ اینجاست که باید این موضوع مطرح شود که اگر علی دایی، بین‌المللی‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران، حق چند پرسش ساده و بیان اعتراضش را نداشته باشد، پس چه کسی محق است تا از مسئولان بخواهد مشکل مردم را حل کنند؟
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: من به جریان‌های سیاسی به کما رفته توصیه می‌کنم که سرنوشت لیدرهای سیاسی خود را یکبار دیگر مورد توجه قرار دهند و از دستگاه قضایی همانطور که رئیس قوه قضاییه تاکید کردند ما هم می‌خواهیم که ابعاد دقیق این پرونده شفاف بیان شود.
فراقی کارشناس بازار سرمایه گفت: واکنش های مقطعی و کوتاه مدت به حمایت های شاخص نباید باعث طمع خریداران خرد شود زیرا ممکن است با اندکی اصلاح قیمتی به سمت هدف های پایین تر حرکت نماید.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: این حادثه خیلی جای تعجب دارد. مسئولین چکار می کنند؟ چرا مجوز دادند؟ چرا افراد را وادار به اصلاح نکردند تا اینگونه ریزش نکند؟
فعال سیاسی اصلاح طلب، براندازان را به درک تفاوت فضای مجازی با واقعیت های جامعه توصیه کرد.
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ