کارلو آنچلوتی در مصاحبه با رای اسپورت گفت که می خواهد سال های زیادی در رئال بماند. او غیبت ایتالیا در جام جهانی را هم یک اتفاق غیر قابل درک و دردناک توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اندریک که قرار است تابستان سال بعد به رئال ملحق شود، بدترین روزهای فوتبالی خودش را تجربه می کند.
تیبو کورتوا قصد دارد سال های بیشتری در رئال باشد و با لباس این تیم از فوتبال خداحافظی کند.
جود بلینگام، خرید جدید رئال مادرید، قبل از شروع تمرینات پیش فصل گفتگویی اختصاصی با مارکا انجام داد.
رضا عنایتی می‌گوید سعی کرده برنامه تیم امید را طبق فیفادی بچیند و به تعامل باشگاه‌ها برای نتیجه‌گیری نیاز دارد.
لوکا مودریچ درک نمی‌کند که چرا باشگاه رئال مادرید خبر تمدید قرارداد او را رسما اعلام نمی‌کند و از سوالات راجع به آینده‌اش خسته شده است.
رکورد دار دوهای سرعت دختران جوان کشورمان پیش از اولین حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: می‌خواهم بهترینِ خودم باشم و آینده را روشن می‌بینم.
تکواندوکار تیم ملی پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ گفت: با پدری نابینا زندگی می‌کنم که خرج خانواده را مادرم با کار کردن می‌دهد، چرا باید وقتی به شرایط قهرمانی رسیده‌ام دست به دوپینگ بزنم و آینده‌ام را نابود کنم.
برناردو سیلوا که ستاره بازی سیتی-رئال مادرید بود، درباره آینده‌اش و شایعه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن حرف زد.
ژوزه مورینیو، سرمربی آاس رم، به شایعات روزهای اخیر درباره انتقالش به چلسی یا پاری سن ژرمن واکنش نشان داد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از فینال کوپا دل ری یکبار دیگر درمورد وضعیت آینده‌اش صحبت کرد.
اونای امری، سرمربی اسپانیایی استون‌ویلا، که با این تیم نتایج درخشانی گرفته است در مصاحبه‌ای با روزنامه آاس درباره شرایط خود و آینده‌اش صحبت کرد.
کارلو آنچلوتی نگران آینده‌اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می‌کند.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، پس از پیروزی 7-0 برابر کوراسائو اعلام کرد از تصمیم مسی در مورد آینده‌اش در تیم ملی، اطلاعی ندارد.
من به خاطر استقلال، قید حضور فیکس در یونان را زدم اما اگر در این تیم می‌ماندم، فوتبالم خراب می‌شد و آینده‌ام به خطر می‌افتاد.
آیخان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان در گفت‌وگویی با تی آر تی اعلام کرد که دولت باکو درصدد است تا در آینده‌ای نزدیک سفارت خود در ایران را تخلیه کند.
جود بلینگام، ستاره دورتموند، جلسه‌ای را درباره آینده‌اش با این باشگاه برگزار کرده است.
به نظر می‌رسد که تونی کروس، ستاره آلمانی، تصمیم نهایی‌ برای آینده‌اش در فوتبال را گرفته است.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، تصمیم نهایی‌ درباره آینده‌اش را در فاصله یک ماه دیگر اعلام خواهد کرد.
پس از گذشت سه ماه از اعتراضات هنوز حکومت اقدام در خوری نکرده، کاری که جامعه ببیند و باور کند؛ لذا یک مقدار اوضاع دارد بحرانی‌تر می‌شود و ممکن است جامعه از وضعیت جنبشی عبور کند و به وضعیت‌های دیگر مثل وضعیت انقلابی نزدیک بشود، البته نه امروز و فردا، بلکه در میان‌مدت. البته ما هنوز وارد وضعیت انقلابی نشدیم زیرا از نشانه‌های وضعیت‌های انقلابی این است که اول حکومت نتواند کنترل کند. ما چنین وضعیتی نداریم. در این ۹۰ روز حکومت قادر به کنترل (البته با جانباختن صد‌ها نفر) بود.
گرت ساوت‌گیت بعد از شکست مقابل فرانسه و حذف تیمش از جام جهانی قطر در گفتگو با خبرنگاران از پاسخ صریح به سوال‌ها درباره آینده‌اش در تیم ملی انگلیس طفره رفت.
اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: دستم زیر چانه‌ام بود و به تاجزاده نگاه می‌کردم که از من پرسید به چه نگاه می‌کنی؟ صریح گفتم به آینده نکبت‌بار تو؛ گفت چرا در مورد من اینطور فکر می‌کنی، گفتم برای اینکه برگردی.
بادامچیان گفت: بخشی از اصلاح طلبان منزوی هستند و بخش دیگر نیز اصلاح‌طلبان افراطی مانند آقای تاجزاده‌اند و انشالله خداوند او را از این گرفتاری نجات دهد یک بار هم به او نگاه می‌کردم که گفت به چه نگاه می‌کنی گفتم به آینده نکبت‌بار تو!
میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، از پاسخ دادن به سوالی درباره تصمیمش برای آینده خودداری کرد.
پس از اینکه وینیسیوس جونیور سهمیه اروپایی رئال شد، باشگاه مادریدی نام وینیسیوس توبیاس را به فهرست لیگ قهرمانان اضافه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ