با توجه به عدم انجام اردوی خارجی پرسپولیس به دلیل مسائل خروجی، اکنون باشگاه در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی برای برگزاری اردوی داخلی پیش از دربی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای سومین سال متوالی، پرسپولیس محکوم به آماده‌سازی پیش فصل در ایران است.
سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: بر اساس آنالیز نتایج و عملکرد ورزشکاران 6 تنیسور را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم تا آماده حضور در رقابت‌های دیویس کاپ شویم.
تیم فوتبال زیر ۱۷سال کشورمان در فاصله سه ماه مانده به شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا در حال پیگیری اردوهای داخلی است.
یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی، بازیکنان موردنظر خود را به اردوی فیفادی مارس دعوت کرد.
در حالی که ریکاردو ساپینتو علاقه‌مند بود تیمش پیش از رویارویی با پرسپولیس اردوی خارجی برگزار کند، باشگاه استقلال بیشتر مایل به برپایی اردوی داخلی است.
در حالی که ریکاردو ساپینتو علاقمند بود تیمش پیش از رویارویی با پرسپولیس اردوی خارجی برگزار کند، باشگاه استقلال بیشتر مایل به برپایی اردوی داخلی است.
در پایان اردوی داخلی تیم‌ملی، بازیکنان جوانتر از مسافران دوحه جدا شدند و باتجربه ارزشمند کمپ تیم‌ملی را ترک کردند.
سرمربی تیم ملی آمریکا نیز به مانند کارلوس کی‌روش، مینی کمپی را با حضور 9 نفر از بازیکنان داخلی تشکیل داده است.
طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده اردوی نهایی تیم ملی پس از هفته یازدهم آغاز خواهد شد و بازیکنان داخلی ما خودشان را برای دیدار دوستانه با نیکاراگوئه می‌کنند.
علاوه بر بازیکنان داخلی برخی بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی هم به هتل المپیک محل برگزاری اردوی تیم ملی اضافه شده اند.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.
دروازه بان تیم فوتبال تراکتور تبریز به جمع بازیکنان در اردوی داخلی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد.
به عقیده کی‌روش لیگ ایران از نظر فشردگی و سنگینی تمرینات در حد بالایی نیست و به همین خاطر او برای بالا بردن آمادگی بدنی بازیکنان داخلی تقاضای اردو کرده است.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد. ضمن این که تیر سه بازیکن استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد.
روزبه چشمی یکی از 16 بازیکن داخلی است که به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده تا مورد ارزیابی فنی قرار گیرد.
روزبه چشمی یکی از 16 بازیکن داخلی است که به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده تا مورد ارزیابی فنی قرار گیرد.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد.
با نظر مسئولان فدراسیون فوتبال اردوی تیم ملی قبل از سفر به قطر، در جزیره کیش برگزار می‌شود.
عملکرد تمامی بازیکنان داخل و خارج بسیار از نزدیک دنبال می‌کنیم و فردا بعد از ظهر لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش همراه ما خواهند بود را اعلام می‌کنیم
در شرایطی که هنوز پای کارلوس کی‌روش به تهران باز نشده است، فهرست نفرات داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد؛ فهرستی که تفاوت چندانی با نفراتی که پیش از این اسکوچیچ به اردو فرا می‌خواند نداشت.
کارلوس کی روش اسامی 24 بازیکن داخلی را برای حضور در اردوی تیم ملی که از چهارشنبه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود، اعلام کرده است.
جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود.
مربی تیم آلومینیوم معتقد است که با توجه به بازی مقابل هوادار در هفته اول، نبود تماشاگر حداقل روی این تیم تاثیر زیادی نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ