یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی، بازیکنان موردنظر خود را به اردوی فیفادی مارس دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در بازی خارج از خانه مقابل آلمریا با نتیجه 3-1 به پیروزی دست یافت.
فعالترین تیم نقل و انتقالات، یکی از پرستاره‌ترین تیمهای لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، تیمی که که احتمالا یک خرید مهم دیگر هم خواهد داشت.
بارسلونا در دو سال گذشته 13 بازیکن را بدون صرف یک یورو خریده است و برخی از آنها نیز بسیار درخشان کار کرده اند.
با اعلام کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو، 13 داور ایرانی دوره بین المللی کشور جمهوری آذربایجان را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از 27 خرداد تا اول تیر ماه در چین برگزار می‌شود و‌ ایران با 13 شمشیرباز حضور خواهد داشت‌.
بایرن مونیخ در هفته سی و سوم بوندس‌لیگا، هفته ما قبل پایانی، در خانه خود آلیانز آرنا به مصاف لایپزیش، تیم سوم جدول رفت و با نتیجه 3-1 شکست خورد.
برنتفورد در روزی که سامان قدوس نیمکت نشین بود و به میدان نرفت، در زمین تاتنهام 1-3 پیروز شد.
پاری سن ژرمن در شبی که لیونل مسی را به همراه نداشت، موفق شد با نتیجه 3-1 تروا را شکست بدهد.
چلسی امشب در هفته سی و پنجم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف بورنموث رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در حالی از 8 خردادماه در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد که 13 مربی ایرانی در قالب تیم‌های مختلف به هدایت شاگردان خود خواهند پرداخت.
اینتر بازی باخته نیمه اول برابر لاتزیو را 3-1 برد تا ناپولی امروز با کسب یک امتیاز برابر سالرنیتانا جشن قهرمانی زودهنگام خود را برگزار کند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
13 تیرانداز کشورمان در رشته تپانچه اردوی خود را از فردا، 11 بهمن ماه در تهران آغاز می‌کنند.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
13 هزار هوادار مراکشی بازی تاریخی برابر فرانسه را رایگان در ورزشگلاه الجنوب تماشا خواهند کرد.
بعدازظهر امروز (پنجشنبه) نوشاد عالمیان ملی‌پوش کشورمان به مصاف «لین گائو یوان» از چین رفت و مقابل نفر 13 رنکینگ جهانی به برتری دست یافت.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به جمع هشت بازیکن برتر مسابقات کاپ آسیا راه یافت.
با اعلام سازمان تیم‌های ملی تکواندو، پیش ثبت نام ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابت‌های پارا و گرندپری ریاض انجام شد.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.
رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب سیزده مدال توسط نمایندگان ایران خاتمه یافت.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده ۹۸۲ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و 13 هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ