لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان پس از پایان دیدار برابر تراکتور برای هم تیمی اش آرزوی بهبود هر چه سریعتر کرد.
شاگردان‌ پویا اسبقی مربی ایرانی در الشمال باید کم کم خود را برای دیدار با العربی در لیگ ستارگان قطر مهیا کنند.
دومین بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس: احتمالا در پایان فصل، امید عالیشاه!
لیگ ملتهای ۲۰۲۳ از نظر امید صعود به مرحله بعد برای ایران تمام شده است‌.
مربی گلرهای هوادار بعد از پایان کار خود در این تیم احتمالا راهی تیم فوتبال امید ایران شود.
نگرانی موجود بابت از دست رفتن حضور در بازی‌های آسیایی با تاخیر ایجادشده در انتخاب سرمربی تیم امید از بین رفت.
فدراسیون فوتبال در پایان مسابقات لیگ برتر نام سرمربی تیم امید را اعلام خواهد کرد.
با وجود وعده های داده شده از سوی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم امید در پایان فروردین ماه انتخاب نشد!
پس از جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی نشست فوق العاده ای با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید در محل کمیته برگزار شد.
دروازه‌بان استقلال در تمرینات این تیم حضور یافته و خودش را برای بازگشت به میادین آماده می‌کند.
ناسا قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ فضانوردان را به سطح ماه بازگرداند. آن‌ها برای ماموریت آتی خود قطب جنوب ماه را هدف خواهند گرفت، جایی که گمان می‌رود دهانه‌های تاریک و دائمی آن مملو از آب یخ‌زده باشند.
مدیرکل محیط زیست مازندران با تأکید بر اینکه درنای "رؤیا" که هماهنگ و مشترک با درنای امید زمستان‌گذرانی کرده است تالاب را به‌قصد مهاجرت به سیبری ترک کرد، یادآور شد: تلاش سازمان محیط زیست این بود تا از لحظه ورود تا نگهداری و ایجاد شرایط مناسب زمستان‌گذرانی دو پرنده هدف‌گذاری تحقیقاتی انجام شود و در این امر موفقیت لازم صورت گرفت و این دو پرنده به‌صورت مشترک تالاب را ترک کردند.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
امید های استقلال پیش از پایان مسابقات قهرمان شد، درست مثل اتفاقی که سال گذشته برای مجیدی و تیم بزرگسالان رخ داد.
در هفته‌ای که استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیروزی‌های ارزشمندی به دست آوردند، شاگردان امیر قلعه‌نویی چند ثانیه مانده به پایان بازی برده را با تساوی عوض کردند.
روز های سخت دور ار ترکیب بودن برای هافبک جوان استقلال به پایان رسیده است.
احمدرضا زنده‌روح امیدوار است پایان خدمت سربازی‌اش در فجر، با صعود این تیم به لیگ برتر همراه باشد.
با ورود همتی به ساختمان شیشه‌ای میرداماد، بسیاری امید داشتند که بازار ارز به پایان نوسان خود رسیده و رئیس‌جدید بانک مرکزی به زودی افسار نرخ ارز را خواهد کشید. امید‌ها به همتی برای حفظ ارزش پول ملی، اما تنها چند روز بیشتر دوام نداشت. روند صعودی نرخ ارز با آغاز به کار همتی ادامه یافت تا جایی که نرخ ارز تنها حدود یک ماه پس از آغاز به کار همتی و در میانه همان سال از کانال ۹ هزار تومان به بیش از ۱۵ هزار تومان رسید.
مدیرعامل پیکان مخالفت این باشگاه با سرمربیگری مجتبی حسینی در تیم فوتبال امید را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمرینات ویژه ای را برای بازیکنان رده امید در آخرین روزهای ارزیابی فنی داخلی برگزار کرد؛ نفراتی که قرار است در پایان جام جهانی نسل بعدی فوتبال ایران را شکل بدهند.
تکواندو ایران در حالی شش ماه نخست سال را به پایان می برد که عملکرد تیم های ملی بخصوص در بخش پایه امیدواری ها را برای رسیدن به آینده ای روشن در بین اهالی این رشته زنده کرده است.
قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم امید به پایان رسیده و آنطور که نبی خبر داده است ظرف دو هفته آینده در این باره جمع بندی خواهد شد.
انتظارها امروز پایان می‌یابد و رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به میزبانی لهستان و اسلوونی آغاز می‌شود.
پایان غمبار تیم ملی امید در آسیا بدون برد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ