سرمربی تیم ملی آمریکا نیز به مانند کارلوس کی‌روش، مینی کمپی را با حضور 9 نفر از بازیکنان داخلی تشکیل داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
تیم فوتبال آپوئل موفق شد با پیروزی برابر حریف خود، راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ کنفرانس شود.
تیم ملی والیبال ازبکستان با شکست پاکستان به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 16 سال آسیا صعود کرد تا حریف تیم ملی ایران در این مسابقه مهم شود.
تیم فوتبال آپوئل موفق شد در یک بازی تدارکاتی، با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود اتلوس عبور کند.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
صحبت از نوجوانان و دوستی‌هایشان که می‌شود خانواده‌ها بلافاصله از تأثیر منفی نوجوانانِ همسال بر یکدیگر حرف می‌زنند و گلایه می‌کنند که این رفاقت‌ها موجب رفتارهای ضداجتماعی، مصرف مواد و حرکات نابهنجار در نوجوانانشان می‌شوند. این حساسیت‌ها به تأثیر منفی نوجوانان همسال قابل‌درک است، چراکه نوجوانان عموماً در برابر فشار همسالان آسیب‌پذیرترند و ممکن است، در مسیر کسب استقلال بیشتر، روابطشان با خانواده‌ها متشنج شود. اما این دوستی‌ها، در کنار این معایب، یک مزیت مهم هم دارند، مزیتی که نه‌تنها خطرناک نیست، بلکه برای رشد سالم نوجوانان ضروری نیز هست.
استقلال برای دیدار حذفی با پارس جنوبی، با چهار تغییر مهم به مصاف حریف دسته اولی خود می رود.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مساله نخست کشور، مساله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این باره فرمایش هایی داشتند.
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز مسئله نخست کشور، مسئله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این خصوص فرمایشاتی داشتند.
ژاوی سیمونز می گوید اعتماد به نفس حال حاضرش در فوتبال را مدیون توصیه های کیلیان امباپه و نیمار است و به خصوص یک حرف ستاره فرانسوی را از یاد نمی برد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و استون‌ویلا، می‌گوید از احتمال تغییر قوانین پنالتی برای جلوگیری از بازی‌های ذهنی دروازه‌بان‌ها مقابل پنالتی‌زن‌های حریف نگران نیست.
زاکانی گفت: ما در تهران به دنبال عدالتیم و عدالت هم با حرف و شعار جاری و ساری نمی‌شود، آنچه مهم است این است که عدالت باید به هر طریقی محقق شود. تهران مشکلات متعددی دارد که باید رسیدگی شود.
فولاد خوزستان در روزی که برتر از حریف لیگ یکی‌اش بود به برد خوبی در جام حذفی رسید.
نباید فراموش کنیم که کار فرهنگی هم مهم است؛ آدم باید پولی را بدست آورد که لذتی هم داشته باشد؛ اینکه پول از خرید و فروش دلار بدست بیاید یا از تولید دارو که امتی از آن بهره مند می‌شوند و سود می‌برند. آقای وزیر منظورش این بود؛ سرمایه گذاری در صندوق‌هایی که در عرصه تولید دارو فعالیت می‌کنند.
کرواسی در دومین بازی پیاپی با سود بردن از ضربات پنالتی موفق به عبور از حریف شد تا اکنون در جمع چهار تیم برتر جام جهانی حاضر باشد تا در رکوردی جالب طی 9 بازی آخر خود درتورنمت‌های مهم (جام ملت‌ها و جام جهانی) و در وقت اضافه، هشت بار حریفان را شکست داده باشند.
سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان در مصاف با کاستاریکا با وجود شکست 4 بر 2 تیم حریف ضعیف‌ترین بازیکن میدان لقب گرفت.
در بین تیم های مطرح و شناخته شده دنیای فوتبال، ۷ تیم نتوانستند جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کنند و باید از تلویزیون دیدارهای این رویداد مهم را تماشا کنند.
همه حرف این است که آیا جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی باید مجری احکام شرع باشد و به «تبعیض» رسمیت ببخشد یا مجری قانون باشد و «عدالت» میان شهروندان را مبنا قرار دهد؟ این همان سوال بنیادین است که هم مرجعیت و حوزه دین باید به آن پاسخ دهد و هم حکومت.
استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، تاکید کرد هدف این تیم از این به بعد روی مسابقات سری آ خواهد بود.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا 20 دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.
فجر سپاسی در بازی حساس هفته به برد مهم بیرون از خانه دست پیدا کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از این که تیمش برابر حریفی دشوار و متفاوت به پیروزی رسیده است ابراز خوشحالی کرد.
نخودی در مورد حریفان مهم خود گفت: مهمترین حریف من جردن باروز آمریکایی است که مدال‌های طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد.
حمید سجادی نسبت به مسائلی که صبح امروز در مجلس مطرح شد گلایه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ