لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد. ضمن این که تیر سه بازیکن استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیفا از پرداخت مبلغ 209 میلیون دلار به باشگاه های مختلف دنیا بابت حضور بازیکنان آنها در جام جهانی خبر داد.
سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده از جمله بازیکنانی هستند که با افت ارزش مواجه شده‌اند.
سرمربی فوتسال بانوان پیکان معتقد است تیمش شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارد، اما باید 7 بازی دشوار را پشت سر بگذارند.
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است.
ولید رکراکی سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که معجزه‌ای در جام‌جهانی قطر خلق کرد و به نیمه‌نهایی رسید، امشب بلافاصله بعداز سوت پایان سراغ مادرش رفت و دست او رو بوسید. او سپس در جشن بازیکنانش حاضر شد و روز دست آنها به آسمان پرتاب شد
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
دیدار انگلیس و فرانسه صحنه رویارویی دو بازیکن امتیاز آور جام جهانی 2022 تا به این جای کار است.
کشور‌های آفریقایی نمی‌توانند بازیکنانی با کیفیت مشابه آلمان، اسپانیا و ایتالیا پرورش دهند. دلیل این مسئله را باید در اینجا جست‌وجو کرد که آن‌ها بازیکنان داخلی خود را نمی‌شناسند. تا حد زیادی این امر به شکست تیم‌های آفریقایی در جام‌جهانی کمک می‌کند. آن‌ها برای بازیکنانی که در خارج کشور بازی می‌کنند، اولویت بسیار بیشتری نسبت به بازیکنانی که در لیگ‌های داخلی بازی می‌کنند قائل هستند.
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
در ادوار مختلف جام‌جهانی اتفاقاتی رخ داده که برای همیشه از آن به عنوان رویدادی عجیب و فراموش نشدنی یاد می‌شود. از گلی که بازیکن فقید آرژانتین با دست زد تا بازیکنی که حریف را گاز گرفت!
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از هافبک مصدوم این تیم که فرصت همراهی تیم ملی در جام جهانی را از دست داد، قدردانی کرد.
بازیکنانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حاضرند و بیشترین تعداد گل ملی را در کارنامه دارند.
انتخاب‌های اشتباه سالهاست سرنوشت برخی بازیکنان را تغییر داده و بهترین فرصت‌ها را از آنها گرفته است. اتفاقی که برای چند استقلالی رخ داد و منجر به از دست دادن جام جهانی قطر برای آنها شد.
دو بازیکن تیم‌های ملی مراکش و هلند کوتاه‌قدترین و بلندقامت‌ترین بازیکنان جام جهانی۲۰۲۲ هستند.
بازیکنان غنا لباس جام‌جهانی را در خانه جاگذاشتند!
شماره پیراهن بازیکنان تیم ملی در جام‌جهانی قطر
سلسائو با بازیکنان مشهور و بزرگش آماده است تا ششمین قهرمانی جهان را جشن بگیرد.
فیفا رسما شماره پیراهن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی را اعلام کرد.
تعدادی از بازیکنان قرار گرفته شده در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی قطر مشخص شد.
رقابتهای فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ شاید بار دیگر پل عبور برای بازیکنان ایرانی باشد که می‌خواهند با درخشش در مهمترین تورنمنت دنیا به تیم های معتبر بپیوندند و لژیونر شوند.
بازیکنانی که موفق شدند برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی گلزنی کنند سرنوشت متفاوتی بعد از این اتفاق ماندگار پیدا کردند و برخی از آنها به تیم‌های مهم منتقل شدند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان حضور سه بازیکن از این تیم در لیست تیم ملی برای جام جهانی را قطعی دانست.
آلیو سیسه می گوید که از بازیکنان تیمش انتظار دارد برابر ایران رقابت جدی و حرفه ای را به نمایش بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ