علاوه بر بازیکنان داخلی برخی بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی هم به هتل المپیک محل برگزاری اردوی تیم ملی اضافه شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ کدام از بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر ملوان مصاحبه نکردند.
تیم مولودیه الجزایر لقب عجیب‌ترین تمرینات پیش‌فصل را به خود اختصاص داده است.
یکی از بازیکنان سابق تیم ملی آمریکا دوست دارد که دوئلی دیگر میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برگزار شود و منتخب ستارگان لیگ آمریکا به عنوان مدعو در دوره بعدی رویارویی با تیم منتخب لیگ آمریکا در تابستان اینده حضور پیدا کند.
سرمربی نوجوانان پرسپولیس گفت: نگاه من ساختن بازیکنانی برای آینده باشگاه است. این تیم حاصل همین تفکر است ولی این بچه‌ها به حمایت مادی و معنوی نیاز دارند تا به تیم بزرگسالان برسند.
دستیار پاکو خمس می‌گوید بازی فیزیکی در وضعیت نامطلوب چمن نقش جهان به سپاهان کمک کرد تا برنده بازی باشند.
پاکو خمس می‌گوید بازیکنان بزرگ تراکتور باید توانایی خود را در داخل زمین و مقابل حریفان نشان بدهند.
دیدی هامان، ستاره سابق تیم ملی آلمان، معتقد است بسیاری از بازیکنانی که مجبور به بازی مقابل جود بلینگام بودند، از جدایی این بازیکن ناراضی نیستند.
بازیکنان مس رفسنجان به شکل جالبی از ستاره تازه‌وارد خود استقبال به عمل آوردند.
در تمرین مس رفسنجان برای بازیکنان تازه وارد این تیم مراسم ویژه‌ای گرفته شد.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای چهارمین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
حضور بازیکنی با سابقه بازی در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، بدون‌شک اتفاق خوبی برای لیگ برتر ایران است و ترکیب تراکتور را هم جذاب‌تر می‌کند.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
شرایط برگزاری فصل آینده لیگ برتر هندبال در حالی اعلام شد که تیم ها ملزم به استفاده از بازیکنان جوان و امید بوده و حتی حضور تیم‌ها در لیگ‌های جوانان برای آنها امتیاز دارد.
شرایط برگزاری فصل آینده لیگ برتر هندبال در حالی اعلام شد که تیم ها ملزم به استفاده از بازیکنان جوان و امید بوده و حتی حضور تیم‌ها در لیگ‌های جوانان برای آنها امتیاز دارد.
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی گمانه زنی ها از مذاکره باشگاه ها و بازیکنان آغاز شده است و فوتبال ایران هم به واسطه داشتن چند لژیونر درگیر اخبار نقل و انتقالاتی است.
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی گمانه زنی ها از مذاکره باشگاه ها و بازیکنان آغاز شده است و فوتبال ایران هم به واسطه داشتن چند لژیونر درگیر اخبار نقل و انتقالاتی است.
صفا هادی، بازیکن عراقی تراکتور، می‌گوید ابتدای حضورش در لیگ ایران برایش سخت گذشته، اما حالا از جو فوق‌العاده هواداران تراکتور و حمایت‌ها لذت می‌برد.
هروه رنار به شایعات پیرامون تلاشش برای انتقال بازیکنان عربستان به لیگ‌های اروپایی واکنش تندی نشان داد.
کشور‌های آفریقایی نمی‌توانند بازیکنانی با کیفیت مشابه آلمان، اسپانیا و ایتالیا پرورش دهند. دلیل این مسئله را باید در اینجا جست‌وجو کرد که آن‌ها بازیکنان داخلی خود را نمی‌شناسند. تا حد زیادی این امر به شکست تیم‌های آفریقایی در جام‌جهانی کمک می‌کند. آن‌ها برای بازیکنانی که در خارج کشور بازی می‌کنند، اولویت بسیار بیشتری نسبت به بازیکنانی که در لیگ‌های داخلی بازی می‌کنند قائل هستند.
ژاپنی‌ها امیدوار هستند که درخشش در قطر راه را برای رسیدن بازیکنان به لیگ‌های برتر جهان از جمله انگلیس باز کند.
16 بازیکن از 13 لیگ خارجی، لژیونرهای حاضر در لیست منتخب کارلوس کی‌روش برای جام جهانی را تشکیل می دهند.
در سال‎‌هایی که موج جدیدی از بازیکنانی ایرانی راهی لیگ‌های اروپایی شدند، مهرداد میناوند هم یکی از بازیکنان خاص آن دوران بود
فوتبال بنگلادش هیچ دستاوردی برای بازیکنی که در تیم و لیگ‌های بزرگ بازی کرده، ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ