عملکرد تمامی بازیکنان داخل و خارج بسیار از نزدیک دنبال می‌کنیم و فردا بعد از ظهر لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش همراه ما خواهند بود را اعلام می‌کنیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی قطر به شدت نسبت به داوری‌ها علیه تیمش در رقابت‌های گلد کاپ ابراز گلایه کرد.
بالاخره و پس از مدت‌ها یکی از دستیاران دراگان اسکوچیچ علیه کارلوس کی‌روش مصاحبه کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در تمرین تیم الغرافه حضور یافت.
یکی از اهداف فدراسیون فوتبال، برگزاری بازی دوستانه با تیم قطر در عید نوروز بود که محقق نشد.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر به کارش ادامه می‌داد با مربی‌ای جز دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش به جام جهانی می‌رفت.
با وجود همه اختلاف‌سلیقه‌ها، کارلوس ۲ بازیکن معتمد دراگان را فیکس کرد
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی سکوت خود را در کرواسی شکست؛ چیزی که از قبل هم انتظار می‌رفت.
دستیار دراگان اسکوچیچ درباره اخراج از تیم ملی ایران با کنایه عنوان کرد: "کارلوس کی‌روش پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. "
کارلوس کی‌روش در اردوی تیم ملی برخورد بسیار گرمی با بزرگ‌ترین حامی دراگان اسکوچیچ داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بعید است بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم گفت: با این شرایط در جام جهانی هیچ تفاوتی بین دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی‌روش نخواهد بود.
مهدی طارمی یکی از مخالفان ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران بود و حالا مدیر برنامه او از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی اظهار رضایت می‌کند.
پس از برکناری دراگان اسکوچیچ ، کارلوس کیروش بار دیگر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد.
دراگان اسکوچیچ پس از حدود ۳۰ ماه مربیگری در تیم ملی، برکنار و کارلوس کی‌روش به‌عنوان جانشین او انتخاب شد.
فدراسیون جهت تلاش‌های بی‌وقفه و صعود به جام جهانی قدردان دراگان اسکوچیچ خواهد بود، اما با تصویب هیات رییسه کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده است.
با اعلام مدیررسانه تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش جایگزین دراگان اسکوچیچ شد.
شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور دراگان اسکوچیچ حضور ثابتی را در ترکیب تیم ملی تجربه کرد، در صورت بازگشت کارلوس کی‌روش وضعیت مبهمی خواهد داشت.
شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور دراگان اسکوچیچ حضور ثابتی را در ترکیب تیم ملی تجربه کرد، در صورت انتخاب کارلوس کی‌روش وضعیت مبهمی خواهد داشت.
سرپرست کنونی تیم ملی به ماجرای برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی‌روش پرداخت.
سرپرست کنونی تیم ملی به ماجرای برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی‌روش پرداخت.
رسانه‌های کرواسی به بحث تغییر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران و حضور کارلوس کی‌روش واکنش منفی نشان داده‌ و حتی از این اتفاق به عنوان «خنجر زدن به اسکوچیچ از پشت» یاد کرده‌اند!
رئیس فدراسیون فوتبال از صحبت درباره بحث بازگرداندن کارلوس کی‌روش به تیم ملی و تغییر دراگان اسکوچیچ خودداری کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۴ کشته در تصادف محور نیکشهر به چابهار/ پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!/ درگیری مرگبار با همسایه/ مرگ عجیب ۲ مرد در پایتخت/ سگ‌های ولگرد در قم جان پسر بچه ۶ ساله را گرفتند/ دستگیری سرکرده ۱۷ ساله باند فروش سؤالات کنکور/ حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!/ گروگانگیری ۳۰ میلیاردی پسر تاجر ناکام ماند
ترکیب دو تیم از بازیکنانی که موافق و مخالف ماندن دراگان اسکوچیچ و آمدن کارلوس‌کی‌روش به تیم‌ملی هستند، به شماتیک زیر چینش شده! به نظر می‌رسد این شکاف بسیار عمیق باشد و راهی جز حذف هر دو گزینه یعنی ابقای اسکوچیچ و آوردن کی‌روش نباشد. شاید باید منتظر گزینه داخلی باشیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ