فارغ از اینکه 24 سال از بازی قبلی فوتبال بین دو تیم گذشته است و این مسابقه بلحاظ نتیجه ورزشی برای بازنده، حکم مرگ و خداحافظی از جام جهانی را دارد، حالا سئوال بزرگ این است که در شرایطی که مقامات جمهوری اسلامی ایران، امریکایی ها را غیرقابل اعتماد و بهانه‌جو می دانند آیا.....
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال سیاسی اصولگرا اذعان دارد بنا به مشاهدات غیرقابل انکار می توان گفت، دولت رئیسی ضعیف ترین دولتی است که بعد از انقلاب روی کار آمده است.
وزیر کشور گفت: زنان کشورمان به مسئله عفاف و حجاب معتقدند و به آن عمل می‌کنند آنها ذهن و روحشان را برای پرداختن به مسائلی که در دنیا مهم است، آماده می‌کنند.
حجت الاسلام تقوی جهاد تبیین در امر غدیر را مهم‌ترین سیاست این ستاد در ایام جشن غدیر قلمداد کرد.
این روز‌ها کلاس مربیگری B آسیا در ایران در حال برگزاری است.
ماشین سیاسی هیلاری کلینتون بسیار قدرتمند است اما یک بانوی اول دیگر می تواند به قوی ترین نامزد تبدیل شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قدس و فلسطین از مهمترین و اساسی‌ترین موضوعات جهان اسلام است و یکی از موضوعات مهم سیاست بین الملل است.
رییس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای خطاب به کشتی گیران تاکید کرد: حق اظهار نظر درباره مسائل سیاسی و یا مدیریتی را ندارید و تنها باید به فکر تمرین و مبارزه باشید تا تمرکزتان را از دست ندهید.
«پرت کردن افراد از پنجره به بیرون یکی از شیوه‌های محبوب حذف مخالفان سیاسی در روسیه، چه در دوران قدیم و چه در دوران معاصر و مدرن است. رویه‌ای که روس‌ها به آن ماهیت مدرن تری بخشیده اند. این شیوه از حذف افراد، شیوه‌ای ساده و در عین حال کم هزینه است و در مورد آن می‌توان روایت‌های انحرافی مختلفی را نیز ارائه کرد.»
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
معاون پیشین وزیر علوم در دولت اصلاحات گفت: دانشجو در عین‌حال که فعالیت سیاسی یا اجتماعی خود را انجام می‌دهد نهایتا اگر دچار تخلف شد با همان سازوکارها و با توجه به ساخت و بافت دانشگاه و با نگاه تسامح و نگاهی که دانشجو در حال تمرین جامعه‌پذیری است باید با او برخورد شود و نهایتا اگر خطایی هم می‌کند ادامه آن در جامعه‌پذیری‌اش است و ما باید حتی بخشی از خطاهایش را به رسمیت بشناسیم و نادیده بگیریم و باید مراقبت کنیم دانشگاه و آموزش و روندهایش دچار بحران نشود و در عین‌حال هم آن فضا برای دانشجو باشد که بتواند هم جامعه‌پذیری‌ و هم اعتراضات خود را انجام دهد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
هدایت الله خادمی درباره انتقاد شدید رئیس جمهوری از خواص و مصادیق یأس آفرینی گفت: آقای رئیسی سال ۱۳۹۶ هم کاندیدای ریاست جمهوری بود و علاقه داشت رئیس دولت شود تا کاری برای کشور انجام دهد. او سال ۱۴۰۰ در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت اما در واقع او گرفتار تیم‌هایی شد که در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت شایستگی قرار گرفتن در مسئولیت های کلان اجرایی را نداشتند.
تقابل با ولز و البته ایالات متحده آمریکا (سیاسی‌ترین بازی جام) پیش‌روی بازیکنانی قرار دارد که در روز‌های گذشته بیشترین فشار‌های روانی را -به واسطه کشیده شدن چالش‌های میدان سیاست به درون ورزش- تحمل کرده‌اند. حالا زمان آن فرارسیده که تصمیم اضطراری و اورژانسی برای آینده جام جهانی و کاهش فشار‌های روحی بر بازیکنان تیم ملی اتخاذ شود.
دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های کشتی ایران است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، پیش‌تر از سوی منتقدانش مورد نقد قرار گرفته بود که کشتی‌گیران تحت امر او در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران، در فضای مجازی واکنشی نشان نداده‌اند. این موضوع دلیلی شد تا او در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی که در حضور اسپانسر برگزار شد، بگوید حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد
خیابان «حقوقی» که در منطقه۷ تهران و محله خواجه نصیر قرار دارد، روزگاری محل زندگی رجال و سیاستمدارانی، چون «حسنعلی منصور» نخست وزیر، «احمدحسین عدل» وزیر کشاورزی، «غلامرضا فولادوند» نماینده مجلس شورای ملی، «حسین فاطمی» وزیر امور خارجه دولت مصدق، «مستوفی الممالک» نخست‌وزیر ایران در دوره قاجار و پهلوی، «شهریار عدل» باستان‌شناس شهیر و برادرش «کامران عدل» بنیان‌گذار عکاسی نوین بوده است.
دیدار تیم های ملی ایران و آمریکا در جام جهانی 98 فرانسه، در میان 101 لحظه ماندگار جام جهانی به ثبت رسیده است.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق گفت که بحران سیاسی کنونی سخت ترین بحران سیاسی از سال ۲۰۰۳ به بعد است، اما عراق در حال عبور از آن است.
فینال جام جهانی فوتبال، دیدار نهایی تورنمنتی که زیبایی‌ها و اتفاقات خود را تا سالیان سال در ذهن مخاطبان این رشته ورزشی هک می کند.
«برهم صالح» در بغداد میزبان «سید عمار حکیم» بود و طرفین تازه ترین تحولات سیاسی عراق را بررسی کردند.
خرمشهر- «اروند» سیاسی‌ترین رودخانه ایران در ۴۰ سال اخیر است که چشم‌انتظار لایروبی برای رونق اقتصاد منطقه و کشور است.
خرمشهر- «اروند» سیاسی‌ترین رودخانه ایران در ۴۰ سال اخیر است که چشم‌انتظار لایروبی برای رونق اقتصاد منطقه و کشور است.
متاسفانه دیده می شود که برخی از فعالان سیاسی یا صاحب منصبان سیاسی هم بدون لحاظ کردن «اصل مصلحت» و رعایت «منافع ملی» کشور دست به اقداماتی می زنند که متاسفانه در خوش بینانه ترین حالت برای اینگونه اقدامات نمی توان هیچ منفعت عقلایی و عمومی متصور بود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ