خیابان «حقوقی» که در منطقه۷ تهران و محله خواجه نصیر قرار دارد، روزگاری محل زندگی رجال و سیاستمدارانی، چون «حسنعلی منصور» نخست وزیر، «احمدحسین عدل» وزیر کشاورزی، «غلامرضا فولادوند» نماینده مجلس شورای ملی، «حسین فاطمی» وزیر امور خارجه دولت مصدق، «مستوفی الممالک» نخست‌وزیر ایران در دوره قاجار و پهلوی، «شهریار عدل» باستان‌شناس شهیر و برادرش «کامران عدل» بنیان‌گذار عکاسی نوین بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بدپوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
فرهیختگان نوشت: تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بد‌پوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
وزیر کشور گفت: زنان کشورمان به مسئله عفاف و حجاب معتقدند و به آن عمل می‌کنند آنها ذهن و روحشان را برای پرداختن به مسائلی که در دنیا مهم است، آماده می‌کنند.
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت:حتماً نیروهای سیاسی‌تر، با سابقه تر و توانمند تر در جبهه اصلاحات حضور دارند اما شاید ملاحظاتی برای انتخاب خانم منصوری بعنوان رییس جبهه وجود داشته است.
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت:حتماً نیروهای سیاسی‌تر، با سابقه تر و توانمند تر در جبهه اصلاحات حضور دارند اما شاید ملاحظاتی برای انتخاب خانم منصوری بعنوان رییس جبهه وجود داشته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور گفت: آقای غلامرضا، معاون سیاسی جنابعالی که آن را به عنوان رئیس ستاد انتخابات انتخاب کرده اید را هر چه سریع‌تر عزل کنید وگرنه مجلس آن را عزل خواهد کرد.
این روز‌ها کلاس مربیگری B آسیا در ایران در حال برگزاری است.
احمد محمدی که فصل قبل دیدار استقلال و مس رفسنجان را سوت زده بود، این بار در جام حذفی برای آبی‌ها قضاوت می‌کند.
دنی آلوز سیاه‌ترین روزهای زندگی خود را سپری می کند و پس از بازداشت به اتهام تعرض جنسی، حالا ثروت خود را نیز از دست رفته می‌بیند.
دنی آلوز سیاه‌ترین روزهای زندگی خود را سپری می کند و پس از بازداشت به اتهام تعرض جنسی، حالا ثروت خود را نیز از دست رفته می‌بیند.
نقطه عطف اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران به تیر ۷۸ برمی‌گردد. زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به تعطیلی روزنامه «سلام» تجمعی برگزار کرده بودند. تجمعی که البته در دانشگاه تهران بی‌سابقه نبود و در آن ایام با هر اتفاق سیاسی، تجمع‌های مشابهی در دانشگاه‌های سیاسی‌تر برگزار می‌شد. اما حمله نیرو‌های خودسر به خوابگاه دانشجویان و ضرب‌و‌شتم آنها، مانند بنزینی بود که روی آتش ریخته شد و اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر را در تاریخ ایران به‌عنوان یک نقطه‌عطف ثبت کرد.
تقابل با ولز و البته ایالات متحده آمریکا (سیاسی‌ترین بازی جام) پیش‌روی بازیکنانی قرار دارد که در روز‌های گذشته بیشترین فشار‌های روانی را -به واسطه کشیده شدن چالش‌های میدان سیاست به درون ورزش- تحمل کرده‌اند. حالا زمان آن فرارسیده که تصمیم اضطراری و اورژانسی برای آینده جام جهانی و کاهش فشار‌های روحی بر بازیکنان تیم ملی اتخاذ شود.
دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های کشتی ایران است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، پیش‌تر از سوی منتقدانش مورد نقد قرار گرفته بود که کشتی‌گیران تحت امر او در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران، در فضای مجازی واکنشی نشان نداده‌اند. این موضوع دلیلی شد تا او در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی که در حضور اسپانسر برگزار شد، بگوید حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد
وزیر بهداشت روسیه، سیاسی کردن فعالیت شوراهای ویژه جی۲۰ را غیرقابل قبول خواند و به باور وی، این اقدام توافقات قبلی را بی‌اعتبار می‌کند.
نشریه "ال پائیس" به منشاء برخی از بحث برانگیزترین رنگدانه‌ها از "وانتابلک" (یک ماده ساخته شده از نانو لوله کربنی و سیاه‌ترین ماده شناخته شده است که تنها ۰/۰۰۰۰۳۵ درصد از نور مرئی را باز می‌تاباند) تا "پنتون ۴۴۸ سی" که زشت‌ترین رنگ در جهان در نظر گرفته می‌شود نگاهی انداخته است.
اتلتیکو برای اولین‌بار با هدایت دیه‌گو سیمئونه در ماه نوامبر از تمام رقابت‌های اروپایی کنار رفت. این بدون شک تاریک‌ترین روزهای سیمئونه به عنوان مربی اتلتیکومادرید است.
دیدار تیم های ملی ایران و آمریکا در جام جهانی 98 فرانسه، در میان 101 لحظه ماندگار جام جهانی به ثبت رسیده است.
فینال جام جهانی فوتبال، دیدار نهایی تورنمنتی که زیبایی‌ها و اتفاقات خود را تا سالیان سال در ذهن مخاطبان این رشته ورزشی هک می کند.
خرمشهر- «اروند» سیاسی‌ترین رودخانه ایران در ۴۰ سال اخیر است که چشم‌انتظار لایروبی برای رونق اقتصاد منطقه و کشور است.
خرمشهر- «اروند» سیاسی‌ترین رودخانه ایران در ۴۰ سال اخیر است که چشم‌انتظار لایروبی برای رونق اقتصاد منطقه و کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ