مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق گفت که بحران سیاسی کنونی سخت ترین بحران سیاسی از سال ۲۰۰۳ به بعد است، اما عراق در حال عبور از آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان عزم خود را برای جبران اشتباهات فصل گذشته جزم کرده است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تأکید کرد.
استانیس السبرگ، تحلیلگر ارشد ورزشی و پژوهشگر دانمارکی، گفت: «عربستان سعودی با میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر و سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های فرهنگی، قصد دارد خود را مقصد رویدادهای بین‌المللی نشان داده و تصویری مدرن را به جهان نشان دهد».
ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: تمام اعضای تیم ملی عزم خود را جزم کردند تا بتوانند در هانگژو مدال‌های زیاد و رنگارنگی را بدست آورند.
ستاره جوان فولاد از اراده و عزم خود برای بازی در لباس تیم ملی ایران به دور از حواشی اخیر خبر می‌دهد.
پیروز گرندپری فرمول یک در آذربایجان از عزم خود برای قهرمانی در این فصل خبر داد.
بایرن مونیخ با توخل عزم خود را جزم کرده که بعداز ۱۰ قهرمانی پیاپی، جام را به رقیبش واگذار کند. توخل در همین مدت کم سه باخت داشته که با کل فصل ناگلزمن برابری می‌کند
وزارت‌خارجه قطر از عزم خود برای بازگشایی سفارت‌خانه‌های این کشور در امارات متحده عربی و بحرین در هفته‌های آینده خبر داد.
استقلالی‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا در 6 بازی باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی با تمام توان حضور پیدا کنند.
دستگاه قضایی در سالی که گذشت در مقوله‌ها و زمینه‌هایی نظیر تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید، انسداد گلوگاه‌ها و بستر‌های فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت ها، اصلاح رویه‌های فسادزا و مشکل‌دار، احیای حقوق عامه، مقابله با متعدیان به منابع طبیعی، صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات، هوشمندسازی رویه‌های قضایی، بازاجتماعی کردن زندانیان و ... گام‌های مؤثری را برداشت.
ستاره‌ نیجریه‌ای ناپولی عزم خود را برای آقای گلی در سری آ جزم کرده است.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در دانشگاه پکن با بیان اینکه جهان جدیدی در حال شکل‌گیری و نظم کهنه رفتنی است، تصریح کرد: دنیای نوین، نظمی نوین می‌طلبد که در آن چندجانبه‌گرایی واقعی، هم‌افزایی حداکثری، همبستگی و دوری هر چه بیشتر از یک جانبه‌گرایی رواج یابد تا در نهایت نظمی عادلانه و منصفانه پدید آید.
مصر و هند در بیانیه مشترکی از عزم خود برای ارتقای روابط در سطح راهبردی خبر دادند.
به نظر می رسد که علی فتح‌الله‌زاده عزم خود را برای جذب یک بازیکن مهم و ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی جزم کرده است.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که اخیرا با تعرض به مسجدالاقصی موجبات محکومیت بین المللی این اقدام را به وجود آورد، بار دیگر از عزم خود برای تعرض به قبله اول مسلمانان جهان سخن گفت.
وزارت دفاع هند از عزم خود برای استقرار ۱۲۰ فروند موشک بالستیک از نوع پرالای، در مرزهای مشترک این کشور با پاکستان و چین خبر داد.
تکواندوکار۲۰ ساله تیم ملی ایران از عزم خود برای کسب خوشرنگ ترین مدال در مسابقات جهانی خبر داد و گفت: در بهترین شرایط روحی و بدنی قرار دارم.
ملی پوش ۱۷ ساله تکواندوی ایران و دارنده مدال طلای نوجوانان جهان از عزم خود برای کسب مدال طلای جهان در رده بزرگسالان خبر داد و گفت: هیچ ترسی از نام حریفانم ندارم.
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی‌ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این‌بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
پیکانی‌ها عزم خود را برای موفقیت در بازی حساس با فولاد خوزستان جزم کرده‌اند.
پیکانی‌ها عزم خود را برای موفقیت در بازی حساس با فولاد خوزستان جزم کرده‌اند.
دارنده مدال برنز جهان از عزم خود برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال در رقابت‌های جهانی صربستان خبر داد و گفت: کشتی‌گیر آمریکایی و دیگر رقبایم را با کمک کادر فنی به دقت آنالیز کرده‌ایم.
کریمی که عزم خود را برای بازگشت به تیم ملی و بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ جزم کرده، با نمره ۷ و حضور ۷۳ دقیقه‌ای در زمین، توانست باز هم جواب اطمینان سرمربی ۴۲ ساله کایسری اسپور را بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ