رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قدس و فلسطین از مهمترین و اساسی‌ترین موضوعات جهان اسلام است و یکی از موضوعات مهم سیاست بین الملل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود حدود 50 موشک دوربرد از جمله چند موشک «عیاش 250» به سمت دریای غزه شلیک کرد.
یکی از نظامیان بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گمانه‌زنی درباره اقدام عربستان پیرامون عادی‌سازی روابط با این رژیم بدون حل‌وفصل مسئله فلسطین را توهم دانست.
مهاجرت مسئله تازه و عجیبی برای صهیونیست‌ها نیست، اما اکنون روایت‌های مستندی می‌گویند که موج جدید مهاجرت صهیونیست‌ها نه به سوی فلسطین اشغالی که برای خروج همیشگی از مناطق اشغالی است.
قطر با ارایه یادداشتی به دادگاه بین‌المللی لاهه ضمن محکومیت شدید تداوم اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی خواستار پایان فوری آن شد.
وزرای خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی درباره مهمترین تحولات فلسطین و منطقه رایزنی کردند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفتگو و رایزنی داشتیم.
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
یکی از مسئولان برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تقویت اتحاد ملی میان گروه‌های فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه کشورش مدافع سرسخت بازگشت سوریه به اتحادیه عرب بوده است، به نقش برجسته کشورش در دستیابی ایران و عربستان به توافق اشاره کرد و فلسطین را قلب سیاست خارجی عراق خواند.
رژیم صهیونیستی در تجاوز خود به غزه تاکنون شماری از کودکان و زنان را به شهادت رسانده است.
وزیر امور خارجه اردن با تأکید بر اینکه اشغالگری رژیم صهیونیستی عامل اصلی تنش‌ها در غزه است، گفت: تنها در صورتی که فلسطینی‌ها امنیت داشته باشند، اسرائیل نیز امنیت خواهد داشت.
رییس جمهور گفت: مسئله فلسطین و آزادی قدس مهم‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل گفت که زمان برای پایان بخشیدن به فرار رژیم صهیونیستی از مجازات فرا رسیده است.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت درپی یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و شهادت و زخمی شدن ده ها فلسطینی خبر داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی بزرگ توصیف کرد که تلاش و کوشش عظیمی در راستای گسترش و تقویت مقاومت انجام داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.
۲ اتفاق جنگ ۳ روزه نوار غزه و خیزش جوانان کرانه باختری که مصداق آن در رویش عرین الاسود نمایان شد را می توان مهم ترین اتفاقات تاثیرگذار در روند نظامی و مقاومت فلسطین در سال ۲۰۲۳ دانست.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از آزادی اسرای فلسطینی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های این جنبش از زمان تاسیس خود یاد کرد.
مردم فلسطین پس از پیروزی مراکش و صعود به نیمه نهایی جام حذفی به خیابان‌های غزه آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ