دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های کشتی ایران است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، پیش‌تر از سوی منتقدانش مورد نقد قرار گرفته بود که کشتی‌گیران تحت امر او در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران، در فضای مجازی واکنشی نشان نداده‌اند. این موضوع دلیلی شد تا او در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی که در حضور اسپانسر برگزار شد، بگوید حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرف‌های عجیب قلیچ با حرکات دست همیشگی و ادبیاتی خاص علیه ستاره پرسپولیس بار دیگر موجی از واکنش‌ها را در مورد این گلر سابق یه راه انداخته است.
هفته آخر تیر‌ماه پرحادثه و پرخبر بود. اخباری که البته به سیاق ماه‌های گذشته بیشتر حول موضوعات فرهنگی از‌جمله نحوه پوشش زنان و به عبارتی مسئله حجاب در جامعه بود؛ از صدور برخی احکام عجیب در مورد نقض قانون حجاب گرفته تا روز گذشته که پلیس پایتخت به صورت رسمی از آغاز به کار گسترده گشت ارشاد در خیابان‌ها خبر داد؛ موضوعی که بلافاصله با واکنش‌های زیادی همراه شد
هواداران چلسی همچنان از پیوستن میسون مونت به منچستریونایتد خشمگین هستند و از واکنش‌های عجیب و غریب نسبت به این ستاره انگلیسی دست برنمی‌دارند.
چند ثانیه عکسی از حضور ایرانی‌ها در کامنت‌های کانال تلگرامی واگنر‌های روسیه را منتشر کرد.
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
انتشار نتایج عجیب سرشماری جمعیت عربستان سعودی موجی از انتقادات و واکنش‌ها در فضای مجازی این اکشور به راه انداخت.
به نظر می‌رسد واکنش‌های هیجانی ریکاردو ساپینتو در دربی آخرین قاب‌هایی باشد که از این مربی در فوتبال ایران به ثبت رسیده است.
مدیرعامل پرسپولیس تهران در گفت‌وگویی زنده ادعایی جنجالی طرح کرد که ممکن است با واکنش‌های متفاوت روبرو شود.
طراحی عجیب یک جاکفشی در پل‌های هوایی تهران به مناسبت میلاد امام رضا(ع) که واکنش‌های گسترده‌ای به همراه داشته است
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، مدعی شده که اخبار اشتباهی درباره عصبانیت او و واکنش‌هایش در تمرینات این تیم منتشر شده است.
خبر «عکس ابر‌های عجیب و بحث برانگیز در آسمان خلخال، چند ساعت قبل از زلزله دیشب ترکیه» با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی کاربران همراه شد.
صحبت‌های عجیب نوئل لوگرائه درباره زین‌الدین زیدان و واکنشهای منفی متعدد ستاره‌های فوتبال این کشور نسبت به حرفهای او فوتبال فرانسه را با تنشی بی‌سابقه مواجه کرده است.
اشتباه عجیب داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، در بازی برابر اورتون واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.
جیمی کاراگر و گری نویل از تصمیم کریستیانو رونالدو برای پیوستن به باشگاه النصر ابراز ناراحتی کردند.
بی محلی مسی به نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آرژانتین باعث واکنش‌های زیادی شده است.
ابراز علاقه عجیب ادل به مسی در یک کنسرت‌ در فضای مجازی با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
تیپ اسپورت پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل برایتون با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
اتفاق عجیبی که در صربستان رخ داد و داور یک مسابقه بعد از تماشای فیلم صحنه‌ای از بازی در موبایل یک تماشاچی تصمیم خود را تغییر داد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
باشگاه چلسی ساعاتی پیش اعلام کرد که با توماس توخل، مربی آلمانی، قطع همکاری کرده است. خبری غیرمنتظره که بسیاری را شوکه کرد.
باشگاه چلسی ساعاتی پیش اعلام کرد که با توماس توخل، مربی آلمانی، قطع همکاری کرده است. خبری غیرمنتظره که بسیاری را شوکه کرد.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در پی واکنش‌های شدید بین‌المللی، قانون جنجالی را که برای گردشگران خارجی بازدیدکننده از کرانه باختری وضع کرده بود، لغو کرد.
به نظر نمی‌رسد که اقلیم عربستان توانایی ایجاد شرایط استاندارد برگزاری یک دوره بازی المپیک گونه را داشته باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ