رییس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای خطاب به کشتی گیران تاکید کرد: حق اظهار نظر درباره مسائل سیاسی و یا مدیریتی را ندارید و تنها باید به فکر تمرین و مبارزه باشید تا تمرکزتان را از دست ندهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیل اسمیت-رو، ستاره جوان آرسنال تاکید کرد که می‌خواهد دوباره خودش را به میکل آرتتا ثابت کند.
مرکز نظارت بر تیم‌های ملی طی مکاتبه با فدراسیون‌ها، بر لزوم حضور ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی در تست آمادگی جسمانی موردنظر این مرکز تاکید کرده است.
رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، یک بار دیگر تاکید کرد که تلاش می کند لیونل مسی را به نوکمپ برگرداند.
هیات فوتبال استان کرمان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تا این لحظه هیچ مجوزی از سوی مقامات استانی برای حضور تماشاگران در دربی استان صادر نشده است.
رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان، بعد از دبل مقابل ناپولی تاکید کرد که اهمیتی برای انتقادات خارج از زمین قائل نیست.
باشگاه استقلال تاکید کرد مطالبات مربی ایتالیایی اسبق خود را پرداخت کرده است.
باشگاه پیکان بار دیگر اعلام کرد که بازی‌های خانگی این تیم در ادامه لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از صعود تیمش به فینال جام اتحادیه ابراز رضایت کرد و تاکید کرد که اولدترافورد دوباره ترسناک شده است.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای درباره علیرضا اکبری تاکید کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنیم اعطای تابعیت برای رهاندن جاسوس‌ها از مجازات ثمری نخواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز تاکید کرد که تیمش برای پیروزی دوباره برابر استقلال آماده است.
سرمربی تراکتور تاکید کرد تمرینات خوبی برای دیدار حذفی مقابل استقلال انجام دادند.
مدیرکل امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که با جود وضعیت نگران کننده کرونا در چین، مبنا و اراده شورای المپیک آسیا و برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی، برگزاری قطعی این بازی‌ها است.
روزنامه اعتماد با محمودصادقی درباره اعتراضات احیر مصاحبه کرده، او تاکید کرده اساسا باز کردن فضا برای بیان اعتراضات مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی بسیار مهم است.
رئیس هیئت کشتی استان لرستان تاکید کرد که درگیری ایجاد شده در مسابقه استانی، ربطی به مسابقه روی تشک نداشت و دو مربی روی سکو آغازکننده جنجال بودند.
صدر اعظم اتریش تاکید کرد که این کشور آمادگی دارد برای برقراری صلح در اوکراین با رئیس جمهور روسیه گفتگو کند.
وزارت گردشگری عربستان سعودی بار دیگر تاکید کرد که این کشور هیچ پیشنهاد رسمی برای میزبانی جام جهانی فوتبال ارائه نکرده است.
قهرمان سنگین وزن کشتی جهان در سال 2021 تاکید کرد که مشتاق است بار دیگر با طاها آکگول کشتی بگیرد.
از نظر مدیرعامل باشگاه فولاد، پرونده حضور نکونام در تیم ملی مختومه است.
کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022، می‌گوید در سال 2009 باشگاه‌هایی مثل بارسا، یونایتد، اینتر و میلان به دنبال جذبش بودند ولی او با چشم‌های باز رئال مادرید را انتخاب کرد.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید براینکه هم‌تیمی و رفیق قدیمی‌اش تجربه سرمربیگری تیم جوانان و تیم ملی مراکش را دارد، گفت که او برای هدایت تیم ملی ایران چیزی کم ندارد.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: انتظار داریم که آژانس برای حفظ اعتبار و انسجام خود اجازه ندهد برخی از عناصر اتهامات کهنه‌ای را که در سال ۲۰۱۵ بسته شده‌اند و دوباره تاکید می‌کنم اتهامات کهنه‌ای را که در طول سالیان مطرح شده و در سال ۲۰۱۵ بسته شده است را به بهانه‌های مختلف بازخوانی و مطرح کنند.
رییس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید که ۸ باشگاه دیگر نیز باید اطلاعات خود را در کدال افشا کنند.
کارشناس خاورمیانه گفت: صدر به دلیل اینکه مقلد آیت‌الله حائری بوده و پدر و خاندانش بر مرجعیت آیت‌الله حائری تاکید می‌کردند، از توصیه‌های آیت‌الله حائری تاثیر گرفته و مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد. اما عجیب نیست او مجددا با جایگاه، نقش و گفتمان جدیدی وارد سیاست شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد که شاگردانش تنها به منظور کسب پیروزی به مصاف ژاپن می‌روند و برای کسب امتیاز کامل از این دیدار، شانس هم دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ