ماشین سیاسی هیلاری کلینتون بسیار قدرتمند است اما یک بانوی اول دیگر می تواند به قوی ترین نامزد تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
الکسا به BuzzFeed گفت: “من می‌خواستم هوش مصنوعی را آزمایش کنم و ببینم که آیا می‌تواند نه تنها ویژگی‌های افراد مختلف در سراسر جهان، بلکه فرهنگ‌ها را نیز تشخیص دهد – که این کار را انجام داد. مثالش همان کلاه گاوچرانی روی سر زنی است که تصور می‌شود از ایالات متحده است.
مینو زنی جوان است که همسرش از او به اتهام خیانت شکایت کرده است. این زن اتهام خیانت را قبول ندارد و شوهرش را در به هم خوردن این زندگی مقصر می‌داند.
پروفسور «جیمز کاکس» (James Cox)، پژوهشگر ارشد این پروژه گفت: کشف اولیه ریشه ژنتیکی فنوتیپ منحصربه‌فرد کامرون، یک پیروزی و لحظه‌ای بسیار هیجان‌انگیز بود، اما یافته‌های کنونی، شرایط را جالب‌تر می‌کنند. با درک دقیق آنچه در سطح مولکولی اتفاق می‌افتد، می‌توانیم درک بیولوژی را آغاز کنیم و این امر، فرصت را برای کشف دارویی فراهم می‌آورد که شاید روزی بتواند تأثیرات مثبت گسترده‌ای را بر بیماران داشته باشد.
براساس قوانین کشور ما، حق طلاق با مرد است. یعنی مرد تصمیم گیرنده طلاق و جدایی است. به این ترتیب مرد هر زمان که بخواهد می‌تواند درخواست طلاق همسر را به دادگاه ارائه دهد و در صورت پرداخت تمامی حقوق زن (مهریه، نفقه، اجرت‌المثل و ..) از همسر خود جدا شود. اما آیا اگر زنی این حق را داشته باشد، می‌تواند طلاق بگیرد؟ یا به‌طور کلی برخورداری از این حق برای زن چه مزایایی دارد؟
بانوی طلایی رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا گفت که می‌خواهد در سال جاری در رقابت‌های جهانی خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کند.
مدافع مس کرمان می گوید انتظار حمایت همه جانبه از این تیم دارند تا بتوانند پر قدرت در لیگ بمانند.
نماینده مردم بیرجند: آیا زنی با جیغ و داد سگش را بغل بگیرد و بگوید، مادر کجا بودی این آزادی است؟ کدام انسانی این آزادی را می‌خواهد. حق و حقوق حیوان سرجایش محفوظ است، اما باید مرز انسان و حیوان از یکدیگر در این دنیا جدا شود.
نیروی دریایی ارتش کره جنوبی اغلب برای عقب راندن کشتی‌ها و قایق‌های کره شمالی که از مرز دریایی بین دو کشور عبور می‌کنند، شلیک هشدار انجام می‌دهد. سئول دولت پیونگ یانگ را مقصر حمله به یک کشتی خود در سال ۲۰۱۰ می‌داند که در جریان آن ۴۶ ملوان کشته شدند، اما کره شمالی مسئولیت آن را رد می‌کند.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «لایحه ارتقای امنیت زنان، امنیت روانی زنان را در خانه و جامعه ارتقا می‌دهد»، گفت: بر اساس این لایحه ازدواج یا طلاق اجباری زنان ممنوع خواهد بود. هیچ شوهری نیز حق اخراج همسر خود از خانه را نخواهد داشت. اگر زنی با مخالفت ناموجهی برای سفر علمی، ورزشی و... به خارج از کشور مواجه شود، رأی قاضی می‌تواند برای سفر کافی باشد.
اگر زنی در محل کار پیشنهاد نامشروعی از سوی همکار خود دریافت کند، می‌تواند علیه آن فرد شکایت کند و آن فرد از کار دولتی خود اخراج خواهد شد. فرستادن تصاویر و مطالب مستهجن برای زنان بدون رضایت آن‌ها نیز جرم خواهد بود. تصویربرداری از زنان حین اعمال جرم علیه آن‌ها خود جرم خواهد بود.
گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت مصر فروش کانال سوئز را برای کمک به بازپرداخت بدهی‌ها در نظر گرفته و این گمانه زنی باعث تنش و خشم مصری‌ها شده است. دولت برنامه‌اش برای فروش سوئز را رد کرده است. با این وجود، به دو دلیل ترس ایجاد شده درباره فروش کانال سوئز می‌تواند موجه باشد.
برخلاف مردها، درک نشانه‌های عشق واقعی یک زن از جمله زبان بدن او، اندکی مشکل است. اما سؤال اینجاست که چگونه می‌توان تشخیص داد که زنی که عاشق او هستید، واقعاً شما را دوست دارد؟
بی‌توجه به مرگ مهسا و بسیاری از زنان و مردان جوانی که طی این چهار ماه جان باختند. هنرمندان زنی که روسری از سر برداشتند احضار و بازداشت می‌شوند و چه بسا برای آن‌ها احکام سنگین عجیب و غریبی صادر می‌شود که هر ناظر بی‌طرف و منصفی را حیر‌ت‌زده می‌کند.
روابط عربستان و پاکستان اغلب با عبارات «عموی ثروتمند، برادرزاده فقیر» توصیف می‌شود و به نظر می‌رسد اسلام آباد همواره به دنبال حمایت مالی ریاض است. اصلی‌ترین ابزار چانه زنی اسلام آباد با سعودی‌ها همکاری نظامی است. اشاره‌های رسمی به همکاری نظامی و دفاعی می‌تواند شامل اشتراک فناوری هسته‌ای و موشکی باشد.
زمانی که چهره‌های "آنا سیدورنکو" و "لاریسا سرگوخینا" با یکدیگر مقایسه می‌شوند می‌توان فهمید که آنان اصلا یک فرد نیستند حتی اگر قدری به یکدیگر شباهت داشته باشند.
سردار رمضان شریف گفت: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می‌خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می‌کند و می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
پزشکان و دانشمندان جهشی را شناسایی کرده اند که پیش‌تر دیده نشده بود جهشی که ظاهرا سلول‌های سرطانی را چندین برابر افزایش می‌دهد و می‌تواند به کاربرد‌های بالینی فوری منجر شود.
دکتر شهلا کاظمی پور، جمعیت شناس می‌گوید: من همیشه گفته‌ام افرادی که فرزند زیادی می‌خواهند خودشان را دوست دارند، اما کسی‌که فرزند کم می‌خواهد فرزندش را دوست دارد چراکه می‌خواهد به او امکانات بیشتری بدهد، بنابراین نه تنها خانواده تضعیف نشده است بلکه برعکس از منظر کیفی تقویت شده است، حتی درخصوص طلاق باید بگویم از این‌که آمار طلاق زیاد شده انتقاد نمی‌کنم، برای این‌که طلاق‌های عاطفی و پنهان که قرار بود زن بسوز و بسازد تغییر کرده، یعنی زنی که تامین مالی دارد به جای طلاق عاطفی از همسرش جدا می‌شود، بنابراین تغییری در طلاق اتفاق نیفتاده است.
نتایج مطالعه‌ای که در ماه سپتامبر منتشر شد، نشان می‌دهد: اگر زنی به بیماری کووید حتی نوع خفیف آن مبتلا شود، ویروس می‌تواند به واکنش ایمنی جفت به سایر عفونت‌ها آسیب برساند و مرده‌زایی را به همراه داشته باشد.
مطابق با اعلام کارلوس کی‌روش، لیست نهایی بازیکنان تیم ملی برای اردوی اتریش فردا مشخص خواهد شد.
ثابت شده که ویتامین ث برای حمایت از سیستم ایمنی و تولید کلاژن ضروری است. هم چنین، ویتامین ث دارای خواصی است که می‌تواند به چندین بیماری بدن مانند کاهش خطر بیماری مزمن، مدیریت فشار خون بالا، کاهش خطر بیماری قلبی و موارد دیگر کمک کند.
دختر جوان گفت: هنوز یک ماه بیشتر از مراسم عقدکنان نگذشته بود که فهمیدم موسی با دختر عمویش که زنی مطلقه بود ازدواج کرده است تا سرپرستی فرزند او را به عهده بگیرد وقتی به نامزدم اعتراض کردم او مرا کتک زد و مادرم نیز با التماس از من خواست تا درخواست طلاق ندهم چرا که مدعی بود سرنوشتم مانند خواهرم خواهد شد و او نمی‌تواند مخارج ما را تامین کند در همین حال نامزدم به کشور دیگری مهاجرت کرد و دختر عمویش را نیز با خودش برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ