در مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی مدیران برتر قوه مقننه معرفی و از آنان تجلیل به عمل آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری بار دیگر به دخالت همسر ابراهیم رییسی در تصمیم‌های دولت واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، پیرامون اقدام موهن اخیر علیه قرآن کریم در سوئد گفتگو و تبادل نظر کرد.
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند
ابراهیم اشکش نفرات اصلی تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم را تعیین کرد.
سپهبد عبدالکریم محمود ابراهیم رئیس ستاد کل ارتش سوریه بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران دیدار و گفت و گو کرد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
ابراهیم اشکش: برد این هفته امید را در شهر مسجدسلیمان زنده کرد ولی مسئولان باید قبل از بازی با فولاد مشکلات مالی را حل کنند
امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های این شورا برای انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پس از انتخابات مجلس یازدهم که در تهران و شهرستان‌ها موفق ظاهر شد و حدود ٢٣۵ نماینده با تابلوی این شورا، وارد مجلس شدند و البته پس از انتخابات شوراها که موفق به کسب اکثر کرسی‌ها شد، جلسات خود را تعطیل نکرد و به‌صورت منظم برقرار بوده است.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در بخشی از سفر خود به واشنگتن با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی دیدار کرد.
امیر عبداللهیان درخصوص آخرین تحولات مذاکرات تهران و ریاض و تلاش بغداد برای بهبود روابط میان ایران و مصر و اردن گفت: صفحه جدیدی در روابط ایران و کشور‌های منطقه باز شده است و این در راستای سیاست خارجی ایران در دولت ابراهیم رئیسی است و کشور و حکومت‌های منطقه این پیام را به خوبی دریافت کردند.
امیرحسین فیروزپور کشتی‌گیر کشورمان که در مدت اخیر در میدان‌های بین‌المللی زیادی محک خورده بود، باوجود قرعه آسان در جام ابراهیم مصطفی، فینالیست نشد.
بررسی کارنامه کاری دولت رئیسی در یک سال و نیم اخیر نشان می‌دهد که این دولت در قیاس با دولت‌های پیشین خود کارنامه موفقی ندارد.
امیر طایفه ابراهیمی با اشاره به برگزاری سه میز صنعت تا پایان سال از جمله میز صنعت خودرو و ساخت قطعات (بخش دوم) و میز صنعت بانک و موسسات اعتباری، گفت: در ارتباط با موضوع قیمت‌گذاری دستوری، خسارت ناشی از قطعی برق و گاز در صنایع، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، مطالبات شرکت‌های نیروگاهی و پتروشیمی‌ها و ... پیگیری لازم صورت پذیرفته و پیشنهاداتی از سمت سازمان بورس به‌منظور جبران زیان وارده به صنایع در بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه شده است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در گفتگو با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از وی به دلیل برگزاری مناسب رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قدردانی کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در گفتگو با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از وی به دلیل برگزاری مناسب رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قدردانی کرد.
سید ابراهیم رییسی در گفتگوی تلویزیونی اخیر خود درباره درخواست برخی از فعالان اجتماعی و سیاسی مبنی بر اجرای راهکارهای عملی در جهت اعتراض مناسب و قانونمند گفت: چه اشکالی دارد برای گفت‌وگو، نقد و حتی اعتراض نسبت به یک تصمیم مراکزی را قرار دهیم که نسبت به برخی تصمیمات و روش‌ها نقد و اعتراض شود؟ این مسئله می‌تواند به ارتقای کار کمک کند
اعتراف ابراهیم علیزاده، سرکرده گروهک موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران به سازماندهی بودن اقدامات تحریک امیز و برنامه‌ریزی قبلی اجرای اعتراضات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارات سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران که در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره هولوکاست مطرح کرده بود، در صفحه توییترش اظهارات رییس‌جمهور ایران را تکان‌دهنده خواند.
تیم جوانان ایران با برتری دو بر صفر در برابر امارات با گل های سعید سحرخیزان و امیر ابراهیم زاده قهرمان بازی های مقدماتی در گروه خود شد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: در سالهای اخیر بیشترین تحریم‌ها و محدودیت‌ها بر صنایع نظامی و هسته‌ای کشور ما تحمیل شده، اما بیشترین پیشرفت علمی کشور نیز در این دو عرصه است. این موضوع نشان می‌دهد که وقتی اراده وجود داشته باشد و ارتباط صحیحی بین بخش‌های مختلف صنعت و بازار با بخش علمی مرتبط برقرار شود، پیشرفت قابل دسترس است.
دکتر ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا»، دکتر امیر حسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و هیأت همراه چهارشنبه ۲۶ مرداد از ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.
با پیشنهاد دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و تصویب دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، منصور چاوشی به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منصوب شد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت شاعر پرآوازه ایران مرحوم امیر هوشنگ ابتهاج را به خانواده، جامعه فرهنگی و هنری و مردم ادب‌پرور ایران تسلیت گفت.
عباس عبدی به سخنان اخیر ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد و نوشت: دولت‌ها در ساختار سیاسی جدید باید از دل مردم برآیند پس در جایگاه هدایت مردم نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ