وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، پیرامون اقدام موهن اخیر علیه قرآن کریم در سوئد گفتگو و تبادل نظر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنین هنیس پلاسخارت نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور عراق یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه دیدار کرد.
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه در تماس تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی پیشنهاد کرد در واکنش به اقدام اهانت‌آمیز سوئد، نشست اضطراری شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در اولین فرصت برگزار شود.
وزیر امور خارجه در پی هتک حرمت قرآن کریم در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای عدم تکرار و جلوگیری از این پدیده موهن شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با دبیر کل سازمان همکاری شانگهای در خصوص روند همکاری بین ایران با سازمان همکاری شانگهای و همچنین نشست آتی این سازمان گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد درباره مسائلی از جمله آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم ها گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به اوضاع جاری در فلسطین در نتیجه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عمیقاً اظهار نگرانی کرد.
وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، خواستار برگزاری نشست اضطراری برای رسیدگی به تعرض اخیر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی شد.
دبیرکل سازمان همکاری شانگهای با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در ادامه رایزنی‌ها و گفتگوهای دیپلماتیک با وزرا و مقامات عالیرتبه شرکت‌کننده در پنجاه‌ودومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو با دبیر کل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.
دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی (اکو) به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.
دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی (اکو) به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار «ایساکا امام» دبیر کل دی هشت، سازمان دی هشت را یک ساز و کار مفید منطقه‌ای توصیف کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در رایزنی با وزرای خارجه پاکستان ،کویت و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی OIC بر محکومیت هتک حرمت صهیونیستی مسجدالاقصی و توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در خصوص آخرین تحولات منطقه و جهان اسلام از جمله هتک حرمت اخیر مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی، گفتگو کردند.
زیر امور خارجه کشورمان اخیرا در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل با انتقاد از عدم واکنش شورای امنیت به حادثه شیراز، گفت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورا نشان داد آنها هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.
در جریان دیدار دبیرکل اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های ‏اسلامی با امیرعبداللهیان موافقتنامه مقر بین دولت جمهوری اسلامی ‏ایران و دبیرخانه این اتحادیه به امضا رسید.
وزیر امور خارجه کشورمان با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد آخرین تحولات مذاکره برای لغو تحریم‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز سه‌شنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه ایران با معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه، روز دوشنبه در محل اقامت وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کردند.
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه که همراه با رئیس جمهور به سمرقند سفر کرده است، امشب با دبیر کل سازمان همکاری شانگهای دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین افزود: به همه طرف‌ها تاکید کرده ایم حل و فصل موضوعات ساختگی و سیاسی پادمانی، یک ضرورت اساسی است. ما اراده جدی و واقعی برای رسیدن به توافق قوی و پایدار را داریم و این اراده را در عمل نشان داده‌ایم.
گفتگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ