سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در بخشی از سفر خود به واشنگتن با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قم- حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» با آیت الله «سبحانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
کاپیتان استقلال در دیدار با ابراهیم رییسی، که به صورت اتفاقی رخ داد، از رییس‌جمهور خواست فکری به حال مشکلات مالی این باشگاه کند.
کاپیتان استقلال در دیدار با ابراهیم رییسی که به صورت اتفاقی رخ نداد، از رییس‌جمهور خواست فکری به حال مشکلات مالی این باشگاه کند.
سید حسین حسینی با سید ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم عزاداری دیدار کرد.
دبیرکل اوپک دیروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد.
سپهبد عبدالکریم محمود ابراهیم رئیس ستاد کل ارتش سوریه بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران دیدار و گفت و گو کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شامگاه پنجشنبه و همزمان با میلاد امام حسین مجتبی(ع) با جمعی از خیرین و مسئولین موسسات خیریه کشور دیدار داشت.
خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی شد که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که قرار است به تهران سفر کند روز شنبه با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دیدار خواهد کرد.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز سه شنبه در دیدار با سید ابراهیم رئیسی همتای ایرانی خود به صراحت تاکید کرد: صرف نظر از هرگونه تحولات منطقه‌ای و بین المللی، چین دوستی و همکاری خود با ایران را بطور استوار و تزلزل ناپذیر حفظ خواهد کرد و به مشارکت سازنده در مسیر از سرگیری مذاکرات توافق هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد.
سید ابراهیم رئیسی، ظهر امروز پنجشنبه در جریان دومین سفر دولت مردمی به استان دارالعباده یزد، با مردم این استان در میدان امیرچقماق دیدار کرد.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرد.
ابراهیم محرابی افشار به همراه زری فتحی بازی دو تیم تایلند و ازبکستان را قضاوت می کنند.
«ابراهیم کالین» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه در کاخ «السلام» جده با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت که در این دیدار ابتکارهایی مطرح شد که اگر طرف مقابل تمایل یا اراده‌ای برای به سرانجام رساندن توافق داشته باشد، مسیر برایش باز است.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل متحد با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه دیدار و گفتگو کرد.
سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور ایران در آستانه شرکت در هفتادو هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در گفتگو با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد دیداری با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اتفاق نخواهد افتاد.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران دقایقی پیش در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با رییس جمهور روسیه دیدار کرد.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
ابراهیم فیروزی داور بین‌المللی والیبال ایران دیدار تیم‌های اوکراین و صربستان را به عنوان داور دوم قضاوت کرد.
نشست خانواده شهدا، نخبگان و خانواده ایثارگران استان کرمان با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان عصر جمعه برگزار شد.
رحمت‌الله بیگدلی، فعال سیاسی در توئیتی صحبت‌های رئیسی در دیدار با مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا را با صحبت‌های احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری‌اش مقایسه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ