امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های این شورا برای انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پس از انتخابات مجلس یازدهم که در تهران و شهرستان‌ها موفق ظاهر شد و حدود ٢٣۵ نماینده با تابلوی این شورا، وارد مجلس شدند و البته پس از انتخابات شوراها که موفق به کسب اکثر کرسی‌ها شد، جلسات خود را تعطیل نکرد و به‌صورت منظم برقرار بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: جریانات اصیل انقلابی خواهان بالا بودن مشارکت در انتخابات و توجه به همه سلیقه‌ها هستند.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به تشکیل کمیته انتخابات در ائتلاف از تدوین و طراحی یک مدل برای رسیدن به گزینه‌‌های مطلوب در شورای ائتلاف خبر داد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی از افرادی که شایستگی و صلاحیت‌های قانونی و عمومی برای تصدی جایگاه نمایندگی دارند خواست برای پیش‌ثبت‌نام در انتخابات مجلس اقدام کنند.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی از افرادی که شایستگی و صلاحیت‌های قانونی و عمومی تصدی جایگاه نمایندگی را دارند، دعوت کرد برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند.
میرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب صرفا سیاسی نیست؛ هرکسی در دل گرو انقلاب دارد در شورا جا دارد.
نشست خبری سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه کارگروهی تحت عنوان ارزیابی و نظارت عملکرد نمایندگان در شورا تشکیل داده ایم، گفت: شورای ائتلاف پای این کارگروه ارزیابی خود ایستاده است.
نشست ملی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هفته آینده با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی از عموم مردم ایران و خانواده‌ها برای حضور در جشن همگانی عید سعید غدیر دعوت کرد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در تابستان امسال یک همایش سراسری در کشور داشته باشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: رهبر انقلاب درباره انتخابات به صراحت این مطالب را فرمودند که سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت. در رقابت و مشارکت به‌طور جدی مسئول هستیم و کادرها و احزاب سیاسی مسئول هستند و می‌توانند نقش‌آفرین باشند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم هم افزایی دولت و مجلس و اتحاد نیروهای انقلاب، گفت: ما باید همه تلاش مان برای را حل مشکلات مردم و نشان دادن عملکرد صحیح نیروهای انقلابی انجام بدهیم و با کمک به هم افزایی سه قوه وظیفه خودمان را در راه خدمت رسانی به مردم به درستی انجام دهیم.
جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور محمد علی نیکبخت گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و از پیشنهاد وی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی حمایت شد.
مجموعه ای از تحرکات مذبوحانه سران استکبار در اهانت به قرآن کریم حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه های آنان دارد.
نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم تهران در مجلس، اعضای شورای شهر تهران و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از دیدار اعضای این شورا با رئیس‌جمهور در پایان نخستین روز نشست دو روزه مسئولان استانی این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از دیدار اعضای این شورا با رئیس‌جمهوری در پایان نخستین روز نشست دوروزه مسئولان استانی این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.
نشست دو روزه رؤسا و دبیران استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از صبح امروز آغاز شد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست دو روزه رؤسا و دبیران استان‌های ائتلاف با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از انتخاب اعضای«کارگروه ارزیابی و نظارت»شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خبر داد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی گزارشی عملکرد یک ساله دولت حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی را مورد ارزیابی قرار داد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی گزارشی عملکرد یک ساله دولت سیزدهم را مورد ارزیابی‌ قرار داد.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: با رأی شورا «پرویز سروری» به سمت نایب‌رئیس و «رضا داوری» به عنوان دبیر شورای ائتلاف انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ