تیم جوانان ایران با برتری دو بر صفر در برابر امارات با گل های سعید سحرخیزان و امیر ابراهیم زاده قهرمان بازی های مقدماتی در گروه خود شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال تماسی با منچسترسیتی داشته تا شرایط جذب ادرسون، دروازه‌بان برزیلی این تیم، را جویا شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید این تیم بدون حضور کریم بنزما هم به مسیرش ادامه خواهد داد.
مهدی طارمی توانست با پوکر مقابل فامالیسائو از رکورد هالک در لباس پورتو عبور کند.
موندو دپورتیوو نوشت: مقامات عربستان در انتقال احتمالی لیونل مسی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به الهلال نقش دارند. انتقال احتمالی این بازیکن آرژانتینی در سطح محلی تحت کنترل عربستان است.
رئال مادرید با کارلو انچلوتی، فقط یک کوپا دل ری را کم داشت تا هر چه جام در دو سال اخیر بوده را فتح کند. امشب دیگر خبری از کابوس های تلخ گذشته در فینال ها نبود.
استقلال در شرایط مساوی ممکن است جام را به تیم سپاهان و پرسپولیس بدهد به این خاطر که این تیم ها در حال حاضر تفاضل گل بهتری نسبت به تیم ریکاردو ساپینتو دارند.
محمدامین حزباوی، پس از گلزنی مقابل قطر، حالا گل زیبایی را وارد دروازه ویتنام کرده است.
مدافع الهلال پس از پیروزی برابر الدحیل و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پیغامی را برای باشگاه‌های عربستانی ارسال کرد.
ستاره ایرانی فاینورد برای دومین بازی پیاپی روی گل تیمش نقش داشت.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی، می‌گوید پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 حالا رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان را در سر دارد.
مرتضی پورعلی‌گنجی ادعا کرده بود اگر اولین گلش را برای پرسپولیس بزند گل‌های بعدی پشت سر آن خواهد آمد.
در حالی تلویزیون در فاصله‌ای کوتاه نسبت به‌هم گزارش دو بازی مهم جام حذفی انگلیس را به خیابانی سپرد که در طول جام‌جهانی گزارشگران جوان توانستند عملکرد خوبی از خودشان به جا بگذارند و اکثر آن‌ها نمره قبولی بگیرند.
مسی در طول سال ها روی همه تردیدها و ابهامات در مورد خودش قلم قرمز کشیده بود و امشب با فتح جام جهانی به آخرید تردید نسبت به خود نیز پایان داد.
کامران قاسمپور در حالی که تیم جوانی به جام جهانی آمریکا اعزام شده، وظیفه سنگین تری را نسبت به قبل روی دوش خود می بیند.
شرایط برای لائوتارو مارتینز نسبت به روزهای ابتدایی جام جهانی کاملا متفاوت شده و حالا او به سوژه تمسخر دوست‌داران فوتبال تبدیل شده است. آیا بازی با هلند او را به اوج بر می‌گرداند؟
این یک شگفتی نبود؛ کرواسی در ضربات پنالتی ژاپن را شکست داد و حالا نوبت دومین تیم آسیایی است که با کمترین شانس به مصاف یکی از مدعیان بزرگ جام برود.
یامین‌پور درباره کنش‌های رسانه‌ای متفاوت در روز‌های اخیر می‌گوید: تمام کنش رسانه‌ای رسانه‌هایی مثل «ایران‌اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان نسبت به یکپارچگی ملی و آماده کردن آن‌ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است و حالا این خط سیاسی در پدیده فوتبال و رویداد جام جهانی تعقیب می‌شود. اینجاست که می‌گوییم آنچه در این دو سه ماه رخ داده نه تنها یک انقلاب اجتماعی یا تحول درون‌زای فرهنگی نیست؛ بلکه یک پروژه سیاسی بر بستر و پلتفرم ارتباطاتی است. در واقع باید در دوران ما همواره فرهنگ و تحولات فرهنگی را در متن سیاست و سیاست بین‌الملل فهمید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان نوشت: "در همین حال با تمام تمرکزمان می‌خواهیم تصمیم فیفا را در قبال پست تو به عنوان عضو گروه تحقیقات جام جهانی ببینیم چرا که انتظار داریم تو قبل از اینکه به کمپ ما بیایی، از این سمت استعفا کنی."
هشت مدعی اصلی قهرمانی در قطر حالا از موقعیت خود نسبت به سایر رقبا برای قهرمانی در جام جهانی قطر به درک بهتری رسیدند.
ملی‌پوشان فوتبال ایران که با شرایطی متفاوت نسبت به دو دوره گذشته گام در نخستین دیدار جام بیست و دوم گذاشتند و شکست سنگینی را متحمل شدند، حالا به بازی مرگ و زندگی رسیدند.
حالا نوبت شکیراست که حضورش در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی قطر را تکذیب کند.
عابدزاده در شرایطی جزو فهرست جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفته بود که فقط هشت بازی در لیگ برتر پرتغال برای ماریتیمو انجام داد، اما حالا با تجربه متفاوت‌تری نسبت به چهار سال قبل از سوی کی‌روش دعوت شده و گلر اول پونفرادینا به شمار می‌رود.
پس از ایالات متحده، حالا نوبت به یاران اشرف حکیمی است که وارد دوحه شوند تا به استقبال جام جهانی بروند.
حالا نوبت فدراسیون و کادر جدید مدیریتی است تا انتخاب کنند؛ اعمال قدرت از کدام راه؟ دستور به قطع همکاری با کادر فنی یا حکم به بقای سرمربی و حضور در جام جهانی با دراگان.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ