رئیس جمهور در پیامی درگذشت شاعر پرآوازه ایران مرحوم امیر هوشنگ ابتهاج را به خانواده، جامعه فرهنگی و هنری و مردم ادب‌پرور ایران تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی منابع خبری عربی اعلام کرده‌اند وزیر خارجه عربستان سعودی حامل پیامی از طرف ملک سلمان بن عبدالعزیز برای سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران است که به توسعه روابط دو کشور مربوط می‌شود.
بن فرحان قرار است در این سفر با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و دیگر مسئولان ایران دیدار و درخصوص آخرین تحولات در روابط دو کشور رایزنی کند.
تاجیک: مهم‌ترین بارِ معنایی که سفر ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران به سوریه در ذهن تداعی می‌کند، استقرار ثبات و امنیت در سوریه است / خوش‌چهره: مهم‌ترین پیام سفر رئیسی این است که این کشور همچنان در عمق استراتژیک ایران حضور دارد و تهران همچنان یک بازیگر مهم در سوریه است.
برخی از رسانه‌های مصری در در این ارتباط نوشتند که ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر تبریک گفت.
«هیثم بن طارق آل سعید »سلطان عمان در پیامی به ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال جدید را به دولت و مردم ایران تبریک گفت.
رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است، تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
امیر عبداللهیان درخصوص آخرین تحولات مذاکرات تهران و ریاض و تلاش بغداد برای بهبود روابط میان ایران و مصر و اردن گفت: صفحه جدیدی در روابط ایران و کشور‌های منطقه باز شده است و این در راستای سیاست خارجی ایران در دولت ابراهیم رئیسی است و کشور و حکومت‌های منطقه این پیام را به خوبی دریافت کردند.
دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه با صدور پیامی ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و میلاد امام سجاد (ع) را تبریک و تهنیت گفت.
رئیس‌ جمهور بلاروس امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیام‌ تبریکی خطاب به سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد که در صدد سفر به ایران است.
ابراهیم صالحی می‌گوید با پیروزی این هفته پیکان آنها از استرس خارج شده‌اند.
دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه با صدور پیامی 5آذر روز بسیج مستضعفان را تبریک گفت.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است. حضوری که برای منتقدان وزیر پیام متفاوتی خواهد داشت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عفت سلطانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید سرافراز «حسن ابراهیمی ورکیانی» را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه «عفت سلطانی» همسر شهید حسن ابراهیمی ورکیانی و مادر شهیدان مجید، وحید و حمید ابراهیمی ورکیانی را تسلیت گفت.
سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی خطاب به رئیسی نوشت: اولین حضور در سازمان ملل متحد و سخنرانی پرصلابت و با محتوای سرشار از مبانی ارزشمند اسلامی و انسانی حضرت‌عالی باعث افتخار همه ملت ایران گردید.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در پیامی، سفر سرپرست تیم مذاکره‌کننده ایران به همراه سید ابراهیم رئیسی به نیویورک را فرصتی برای شرکای اروپایی برجام دانست تا آمریکا را ترغیب کنند مسائل باقی‌مانده را حل‌وفصل کند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در پیامی به تحولات سیاست‌های ایران در سال اول ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی اشاره کرد.
سید ابراهیم رئیسی در پیامی درگذشت عالم ربانی و چهره برجسته اخلاق و فلسفه اسلامی حضرت آیت‌الله سیدحسن سعادت مصطفوی را تسلیت گفت.
گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» پیام صوتی شهید ابراهیم النابلسی پیش از شهادت را منتشر کرد.
شیراز - حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به مناسبت برگزاری مراسم تشییع و خاک سپاری سردار شهید عبد الله اسکندری پیامی صادر کرد.
شیراز - حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به مناسبت برگزاری مراسم تشییع و خاک سپاری سردار شهید عبد الله اسکندری پیامی صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ