ابراهیم اشکش نفرات اصلی تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم را تعیین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشک تیم سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت امید نورافکن گفت: امید نورافکن به دلیل آسیب خفیف در مینیسک خارجی پا، تحت درمان قرار گرفته است.
لوئیس انریکه، سرمربی جدید پی‌اس‌جی، فردا دوشنبه برای اولین بار دیداری رو در رو با کیلیان امباپه خواهد داشت و باشگاه امیدوار است انریکه بتواند ستاره فرانسوی را به تمدید قراردادش ترغیب کند.
امید نورافکن در آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان در اردوی ترکیه با بازوبند کاپیتانی در زمین دیده شد.
مدیران پاری سن ژرمن امیدوارند استخدام لوئیس انریکه به عنوان سرمربی به فاکتور تعین‌کننده‌ای تبدیل شود تا آنها بتوانند کیلیان امباپه را به ماندگار شدن در پاریس راضی کنند.
امیر قلعه‌نویی چهار تغییر در ترکیب امروز تیم ملی ایران نسبت به آخرین دیدارش انجام داد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر به آخرین جلسه تمرین ما دقت کرده باشید، حاجی‌پور حتی اسماعیل نژاد را هم برای قرار گرفتن در ترکیب تهدید می‌کند.
آخرین جلسه انتخاب سرمربی امید؛ ربیعی یا حسینی؟
روزنامه اوجوگو پرتغال نتایج دو تیم استقلال و سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر و شانس قهرمانی این دو تیم را منعکس کرد.
در حالی که مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود در این هفته نام سرمربی جدید تیم امید اعلام می‌شود اما اختلاف نظرهایی برای انتخاب مربی بین حبیب کاشانی و امیر قلعه نویی وجود دارد.
پس از جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی نشست فوق العاده ای با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید در محل کمیته برگزار شد.
امیر قلعه‌نویی ۱۱ نفر اصلی گل‌گهر در دیدار با فولاد خوزستان را مشخص کرد.
امیر قلعه‌نویی فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای مصاف برابر نفت مسجد سلیمان مشخص کرد.
امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گفت: در دیدار با وزیر خارجه ترکیه آخرین تحولات بین‌المللی و مناسبات دوجانبه را موردبررسی قرار خواهیم داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در جلسه امروز درباره انتخاب سرمربی تیم امید صحبتی نشده است.
سنگربان تیم فوتبال گل‎‌گهر در آخرین بازی نیم فصل با تصمیم امیر قلعه‌نویی جای محسن فروزان را در ترکیب اصلی گرفت.
با حذف ژاپن حالا تنها نماینده قاره آسیا تیم ملی کره جنوبی است که باید تا ساعاتی دیگر به مصاف برزیل برود.
تیم فوتبال دانمارک می‌توانست مطابق انتظارات در اولین دیدار جام جهانی به سه امتیاز دست پیدا کند اما...
امین حارث، ستاره مارسی در آخرین بازی باشگاهی قبلراز جام جهانی مصدوم شد تا حضور او در ترکیب مراکش در جام جهانی مبهم باشد.
به نظر می‌رسد این آخرین حضور ابراهیمی در ترکیب تیم ملی فوتبال بود و با توجه به سن بالای این ستاره، او با پیراهن ملی خداحافظی کند. همچنین شاید آخرین فصل بازی باشگاهی او نیز در قطر فرا رسیده است.
آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی بیش از حضور ملی پوشان فرنگی امید در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا برای آنها تشریح شد.
تیم های کشتی آزاد و فرنگی امید کشورمان در حالی روزهای پایانی اردوی خود را پشت سر می گذرانند که همچنان در انتظار صدور روادید از سوی سفارت اسپانیا هستند.
امروز مطالبی همچون این صنایع متوسط و کوچک مناسب برای سرمایه گذاری است، دلار توافقی در آخرین روز هفته، ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟، سکه ارزان شد، تصمیم مهم بانک مرکزی انگلیس چه بود؟، سرنوشت «میرکارت» ترکیه چه شد؟، مجمع کویر ۱۴۰۱ | چقدر افزایش سرمایه تصویب شد!، امیر مهدی صبایی کیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فیفا قصد دارد روز 15 سپتامبر به بررسی فرجام خواهی ادعای شیلی مبنی برحضور این تیم در جام جهانی قطر بجای تیم ملی اکوادور بپردازد. شیلی معتقد است که اکوادور در جریان رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 از بازیکن غیرمجاز استفاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ