شهردار منطقه ۲۲ تهران از موافقت کمیسیون ماده ۵ شهرداری جهت رفع بافت ناپایدار شهرک پیکان شهر خبر داد و گفت: قرار است این شهرک قدیمی غرب تهران مورد نوسازی قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
تیم هاوکینز، سخنگوی ناو پنجم به خبرگزاری فرانسه گفت: «این یگان‌ها انعطاف‌پذیری و قابلیت عملیاتی قابل‌ توجهی را برای جلوگیری از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده و خنثی کردن تنش‌های منطقه‌ای ناشی از آزار و اذیت ایران در توقیف کشتی‌ها تجاری ایجاد می‌کنند.»
یاسوج- رئیس جمهور گفت: ۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا و به چرخه تولید بازگشته اند که این واحدها برای ۱۱۸ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند.
دزفول- معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری گفت: در سال گذشته، چهار هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشتند و از این طریق ۸۰ هزار اشتغال ایجاد شد.
تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان ملی زمین و مسکن، شهرداری تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص ایجاد محله الگو در اراضی ۵۵ هکتاری تهرانسر با ظرفیت حدود ۱۲ هزار واحد امضا شد.
شاخص کل بورس توانسته رکورد جدیدی را در معاملات امروز ثبت کرده و وارد کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد برسد.
شاخص کل امروز با رشد خوب ۷۱ هزار واحدی جایگاه جدیدی را برای خود ایجاد کرد.
فرمانده مرزبانی کشور در خصوص ورود اسلحه‌ها از مرز‌های غربی برای اغتشاشگران به کشور گفت: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌ها ساخت کشور آمریکا به گونه‌ای است که هر قدر خون به آن‌ها اصابت کند برنده‌تر می‌شود؛ همچنین تنها در حوزه مرزبانی حدود سه هزار قبضه سلاح جنگی که با هدف رسیدن به دست اغتشاشگران و ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد.
رمضانی گفت: ۳۱ واحد جدید نیروگاه حرارتی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون به ظرفیت چهار هزار و ۶۹۵ مگاوات برای کمک به کاهش خاموشی‌ها و ایجاد برق پایدار درشبکه سراسری وارد مدارشده است.
RS Puppis، درخشان‌ترین ستاره متغیر با روشنایی متوسط ۱۵ هزار برابر خورشید، توسط غبار احاطه شده است. هنگامی که ستاره درخشان می‌شود، انفجار درخشان تری از نور را به درون غبار می‌فرستد. این نور وارد گرد و غبار شده و پژواک نوری ایجاد می‌کند. این همان چیزی است که باعث می‌شود حلقه‌های نقره‌ای زیبا در اطراف ستاره شکل بگیرند.
معاون اول قوه قضاییه درباره شایعه اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی گفت: قوه قضاییه وارد بررسی شد و تا این لحظه کارشناسی‌های انجام شده حاکی است که حداقل بیش از ۵۰ درصد مبلغی که عنوان شده نبوده است. چرا جامعه را متشنج می‌کنید؟ یکی از دستورات رهبری این بوده که امنیت روانی ایجاد شود.
تفاهمنامه ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید برای معلولان و زنان سرپرست خانوار بین بنیاد برکت و سازمان بهزیستی امضا شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ایجاد سه هزار و ۳۰۰ واحد سازمانی برای پرسنل انتظامی تهران بزرگ طی تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ایجاد سه هزار و ۳۰۰ واحد سازمانی برای پرسنل انتظامی تهران بزرگ طی تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری تهران خبر داد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با حمایت از ۲۷۰ واحد تولیدی برای ۱۴ هزار نفر ایجاد شغل می‌کند.
سازمان بورس و وزارت اقتصاد باید قبل از ایجاد جو هیجانی ریزشی در بازار سرمایه به حمایت این بازار پرداخته تا شاهد ریزش به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نباشیم.
شهردار تهران گفت: در حوزه مسکن با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن و تعهد برای ساخت و ایجاد مشارکت برای سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی کار را پیگیری کرده‌ایم. امروز خانه دار شدن در تهران یک آرزوست که باید آن را به یک واقعیت در دسترس تبدیل کنیم.
معاون وزیر صمت گفت: تاکنون از ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید صنایع، ۱۸۰ مگاوات وارد چرخه تولید شده و ۳۶۰ مگاوات دیگر نیز تا یک ماه آینده وارد چرخه می شود.
ایجاد حساب خزانه واحد، خرید از بورس کالا، برخورد با کارکنان متخلف سازمان املاک، احیای ۱۶ هزار میلیارد تومان در محاکم قضائی از جمله اقدامات شهرداری تهران در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از ایجاد ۵۵ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف در ۴ ماهه سال جاری خبر داد.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
رئیس‌جمهور، ایجاد مسکن را یکی از نیازهای کشور دانست و ادامه داد: در بخش مسکن، یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد در حال احداث است که بخشی از آن به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ