دزفول- معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری گفت: در سال گذشته، چهار هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشتند و از این طریق ۸۰ هزار اشتغال ایجاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در شبکه حزبی مان در سراسر کشور و تمام استان‌های مان با یک فهرست ۴۰۰ نفره وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم. در زمان نزدیک به انتخابات، سعی می‌کنیم با گروه‌های دیگر سیاسی یکی شویم و به یک فهرست واحد برسیم به هر حال این تکلیف الهی است که افراد به نفع کسانی از خودشان بهتر هستند و اصلح هستند کنار بروند.
بررسی های صورت گرفته نشان می دهد با ۴۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۱۲۵ متری در محله مروارید سعادت آباد تهران اجاره کرد.
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد انجام شد.
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد و اشتغال ۴۰۰ نیروی کار حفظ شد.
کرج- رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: سعی می‌کنیم که در ماه‌های آینده تعداد واحدهای صنفی خدماتی آموزشی را به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برسانیم.
رباط کریم- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در نصیرشهر در هفته دولت افتتاح می شود.
رباط کریم- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در نصیرشهر در هفته دولت افتتاح می شود.
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان به مردم تحویل داده شد که این امر حاکی از اهتمام لازم برای ساخت و اتمام طرح های مسکن است.
سمنان- رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره تعهد اجرای مسکن در کشور توسط این بنیاد، گفت: بنیاد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن سالانه ۴۰۰ هزار واحد خانه می سازد.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد گفت:هرجایی که امکان تامین زمین وجودداشته باشدخانه یک طبقه حیاط داراحداث می‌شود.
شاخص کل بورس امروز با رسیدن به مقاومت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد با اصلاح مواجه شده است.
نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: در سال گذشته بیش از ۴۲۰۰ واحد راکد و نیمه فعال احیا شد که در سال جاری این تعداد به ۸ هزار واحد افزایش پیدا خواهد کرد.
بررسی ها نشان می دهد با ۴۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد آپراتمان در منطقه جمالزاده تهران رهن کرد.
یک اقتصاددان گفت: تغییرات ارزی که از ابتدای سال با حذف ارز ۴۲۰۰ رخ داد شوکی بود که به تمام بازارهای کشور وارد کرد.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بیش از یک هزار و ۴۰۰ مسکن در ۹ شهر استان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
زاهدان- مدیرکل دفتر تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن بر عهده بخش تعاون است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملیاتی شدن ۱۰۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی شهری طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از کمبود ۴۰۰ راننده در این شرکت خبر داد و گفت: سال آینده نیز حدود یکصد راننده اتوبوس شرکت واحد اصفهان بارنشسته خواهند شد.
شاخص کل بورس تهران امروز (شنبه، ۱۹ شهریورماه) با ۱۵ هزار و ۴۲۴ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی ایستاد.
شاخص کل بورس تهران امروز (شنبه، ۱۹ شهریورماه) با ۱۵ هزار و ۴۲۴ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی ایستاد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر ۱۰۴ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح در حال ساخت است و امیدواریم با سرعت گرفتن ساخت مسکن، بتوانیم به ظرفیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد برسیم.
فرمانده فراجا گفت: از سال ۹۷ که قیمت ها افزایش یافت، آمار سرقت ها نیز ۳۰ درصد بالا رفت، این مهم نشان دهنده این است که مسائل اقتصادی در این موضوع بسیار تاثیرگذار است .
برای مسابقه پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، ۴۰۰۰ زن پرسپولیسی وارد استادیوم آزادی خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ