رمضانی گفت: ۳۱ واحد جدید نیروگاه حرارتی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون به ظرفیت چهار هزار و ۶۹۵ مگاوات برای کمک به کاهش خاموشی‌ها و ایجاد برق پایدار درشبکه سراسری وارد مدارشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با افت ۳/۱ درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به ۲۵ مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۳۱ کیلو و ۲۵۰ گرم هروئین از یک واحد مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با ۶۹۴۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۹۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۴۳۶۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
در معاملات روز شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحد نزول کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۱۰ واحد پایین آمد. شاخص کل هم وزن بورس نیز با ریزش ۴ هزار و ۱۱۲ واحدی در رقم ۷۶۰ هزار و ۹۷۴ واحدی ایستاد. امروز در آخرین روز اردیبهشت ماه شاخص کل باز هم منفی خواهد شد؟
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۶۲ هزار و ۴۶۲ بسته مواد محترقه غیرمجاز و پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در استان خبر داد.
موافقت چین با فاینانس پروژه‌های بزرگ اقتصادی، افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری، ۳۱ واحد جدید نیروگاهی به شبکه برق کشور متصل از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از انفجار گاز در سه واحد مسکونی در شهرستان خرمشهر خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد مدارک ثبت‌نام گفت: پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید یعنی نظام آموزشی ۳-۳-۶ و یا مدرک کاردانی باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی نیستند.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
معاملات ارز در اولین روز کاری هفته با افزایش قیمت دلار و یورو مواجه شده است. این در حالی است که در هفته‌های گذشته دلار تا کانال ۲۸ هزار تومان نیز عقب نشینی کرده بود.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس در ۳۱ شهریور وارد ۳۰ سالگی خواهد شد .
شاخص کل بورس دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۴۱۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۸۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۴۱۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۸۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۹۲۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۹۲۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش نرخ بهره‌ بین بانکی می‌تواند مقدمات خروج پول به سمت بازارهای راکد از جمله بورس را فراهم کند.
مجید عشقی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن که در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: با توجه به معاملات مستمر سیمان و فولاد در بورس کالا، پروژه‌های این طرح به راحتی می‌توانند همه نیاز خود به محصولات را در قالبی شفاف و از طریق بازار سرمایه تامین کنند.
در حال حاضر بازار سرمایه در هاله‌ای از ترس و ابهام به سر می برد. همچنان حقیقی‌ها به دلیل اعتماد از دست رفته شان در صف‌های فروش قرار دارند و طی یک ماه گذشته شاهد خروج پول حقیقی بودیم. شاخص کل نیز حمایت ۱.۳۰۰ هزار واحد خود را از دست داده و تنها با افزایش ارزش معاملات و ورود پول و نقدینگی روند صعودی در شاخص دیده می شود.
از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تمام جلسات شورای عالی بورس هر ماه به صورت منظم برگزار شده و طی برگزاری ۵ جلسه فوق، تصمیماتی در راستای بهبود بازار سرمایه و حمایت از سهامداران در دستور کار این شورا قرار گرفته است.
با یک نگاه ساده به رفتار شاخص بورس از سال ۱۳۷۵ تا امروز یک نکته بسیار جالب نمایان است، بازار ۴ مرتبه وارد اصلاح جدی یا همون موج ۴ شده است.
بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال ۹ شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را نزد شرکت‌ها ثبت کردند. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دادند؟
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس، سامانه سانا را سامانه‌ای بومی به‌منظور ثبت چک لیست‌های آنلاین و تخلفات شناسایی شده و پیگیری اقدامات نظارتی خواند و ابراز داشت: دسترسی به بانک‌های اقلام اطلاعاتی مورد نیاز در فرآیند نظارتی، تهیه چک لیست آنلاین سیستمی، وجود تحلیل‌گر گزارش‌های سامانه بیدار، ثبت تخلفات و اقلام اطلاعاتی مرتبط با آن به صورت متمرکز و رابطه‌ای و ثبت رویداد‌های بازار سرمایه از جمله ویژگی‌های این سامانه است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ