فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ایجاد سه هزار و ۳۰۰ واحد سازمانی برای پرسنل انتظامی تهران بزرگ طی تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: برآورد اولیه از آسیب دیدن حدود ۳۰۰ هکتار از جنگل‌های زاگرس در آتش‌سوزی حکایت دارد، اما برای بررسی دقیق‌تر مساحت تحت تاثیر از حریق باید تا خاموش شدن کامل آتش صبر کنیم.
نصر-۱ یک موشک کروز ساخت ایران است، که قابلیت از بین بردن هدف‌های ۳۰۰۰ تنی مانند کشتی‌های جنگی را دارد. موشک نصر-۱ می‌تواند از پایگاه‌های ساحلی و هم از شناور‌های جنگی پرتاب گردد، و مدلی از آن در حال اصلاح و تغییر است تا قابلیت شلیک از هلیکوپتر‌ها و زیردریایی‌ها را داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
وزیر نیرو گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای از ارتفاع بسیار بالا وارد بستر رودخانه شده است و ارتباط آب با شهر تهران و کرج قطع شد. این واقعه در پایین دست سد کرج اتفاق افتاد و ما ناگزیر بودیم مسیر ۳۰۰ متری را باز کنیم. بر این اساس، در حداقل زمان و در ۱۲ ساعت کانالی را حفاری کردند و ارتباط انتقال آب از دوشنبه انجام شد.
وعده ساخت پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای شهید سلیمانی در ابتدای دولت سیزدهم داده شد و این درحالی است که بسیاری از طرح‌های پالایشگاهی نظیر آناهیتا و بهمن هنوز روی زمین مانده است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور گفت: بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیر آزادراهی، بزرگراهی و ریلی به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در حال اجراست.
تفاهم‌نامه همکاری ارائه ۵ میلیون نفر ساعت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در ۳۰۰ عنوان استاندارد شغلی بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای منعقد شد.
گریگوری آیشیان، باستان‌شناس دانشگاه کالیفرنیا درباره این کفش چرمی اظهار کرد: من فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین دلایل ساخت آن کفش محافظت از پا در برابر آسیب است؛ به‌ویژه اینکه منطقه کوهستانی ارمنستان ناهموار است و پستی بلندی‌های بسیاری دارد.
یک شرکت آلمانی در نمایشگاه قایق اتریش، قایق برقی پرسرعتی به نام ای ۸۰۱ را عرضه کرد که دارای یک موتور الکتریکی داخلی ۳۰۰ کیلووات ساعتی است.
با وجود اینکه کمپانی سایپا، یک دستگاه پراید را به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند، یک شهروند تمام قطعات این خودرو را با ۹۴ میلیون تومان خریده و یک خودرو را سر هم کرده است.
شهردار منطقه ۱۰ از انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۳۰۰ پارکینگ در این منطقه خبر داد و گفت: پارکینگ گلستانی اولین پارکینگ بلند مرتبه در منطقه ۱۰ خواهد بود.
دولت آقای رئیسی وعده ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن در کشور را داده است، این در حالی است که متوسط ساخت مسکن در کشور طی دهه‌های گذشته حدود ۳۰۰ هزار واحد بوده و در شرایط فعلی با توجه به تورم رکودی در کشور، رسیدن به این مقدار نیز بعید به نظر می‌رسد.
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اعلام اینکه ۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه در بخش ریلی در دست اجراست، گفت: ۵۶۱ کیلومتر آن تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
شناور حامل ۳۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط رزمندگان ناوتیپ ذوالفقار منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.
زنجان-مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: طی سال گذشته خیران به میزان سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس تعهد کرده‌اند .
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۳۰۰ هزار خانه روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با اعطای تسهیلات مصوب ۲۰۰ میلیون تومانی به هر خانوار در حال ساخت است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: احداث یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان خراسان رضوی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه شده است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از تکمیل ۲۹۴ کیلومتر آزادراه و ۷۳۰ کیلومتر بزرگراه طی یک سال آینده خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از تکمیل ۲۹۴ کیلومتر آزادراه و ۷۳۰ کیلومتر بزرگراه طی یک سال آینده خبر داد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همزمان با برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی و به‌منظور جابه‌جایی زائران، از اختصاص سهمیه سوخت اضافی برای ۳۵۰۰ اتوبوس بین شهری خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بیش از ۳۰۰ موشک سامانه هیمارس ساخت آمریکا را در منطقه چرکاسی اوکراین منهدم کرده است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بیش از ۳۰۰ موشک سامانه هیمارس ساخت آمریکا را در منطقه چرکاسی اوکراین منهدم شده است.
شیائومی 12T آینده دارای نسخه بهبودیافته پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ خواهد بود که دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا نامیده می‌شود. این چیپست نسبت به دایمنسیتی ۸۱۰۰ پنج نانومتری بهبودیافته‌تر خواهد بود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS3.1 و ۸ گیگابایت رم LPDDR5 عرضه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ