RS Puppis، درخشان‌ترین ستاره متغیر با روشنایی متوسط ۱۵ هزار برابر خورشید، توسط غبار احاطه شده است. هنگامی که ستاره درخشان می‌شود، انفجار درخشان تری از نور را به درون غبار می‌فرستد. این نور وارد گرد و غبار شده و پژواک نوری ایجاد می‌کند. این همان چیزی است که باعث می‌شود حلقه‌های نقره‌ای زیبا در اطراف ستاره شکل بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کتاب صوتی مارادونا با صدای عادل فردوسی‌پور منتشر شد. عادل فردوسی‌پور چهره محبوب نسل‌های مختلف این‌بار سراغ یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فوتبالی تاریخ و شاید محبوب‌ترین آن یعنی دیه‌گو آرماندو مارادونا رفته است.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کرده‌اند. همچنان از اطراف کلانتری صدای تیراندازی به گوش می‌رسد.
ویدیویی از تقلید صدای جالب توسط یک سار اروپایی در یکی از شبکه های اجتماعی به ویدیویی داغ تبدیل شده است. در این ویدیو این پرنده به شکلی فوق العاده صدای صوت صاحب خود را تقلید می کند. منبع: خبرفوری
یکی از نمونه‌های جالب فناوری هوش مصنوعی شنیدن خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدای آن مرحوم است که در فضای مجازی توجه زیادی به خود جلب کرده است.
به تازگی ویدیوی خبرسازی از یکی از برنامه‌های کریم باقری منتشر شده است.
در هفته هایی که استقلال خوب بازی نمی کند و شانس قهرمانی اش در لیگ برتر کمرنگ شده روزبه چشمی یکی از خوب های استقلال است.
بعد از فرمان طالبان برای منع فعالیت زنان در نهاد‌های سازمان ملل متحد، این سازمان بین‌المللی در حال بازنگری در فعالیت‌های خود در افغانستان است. یکی از اهداف نشست دوحه، بررسی نحوه عملکرد دفتر سازمان ملل متحد در کابل (یوناما) بعد از تصمیم جدید طالبان است.
مانند امواج گرانشی (GWs) و انفجارهای پرتو گاما (GRBs)، انفجارهای رادیویی سریع (FRBs) یکی از قدرتمندترین و مرموزترین پدیده های نجومی امروزی هستند.
یکی از خبرهای پر سر و صدای خبرگزاری مهر در سالی که گذشت درباره کاشت کاهو در زمین گلف کاخ مروارید بود. این زمین ها در اختیار کشاورزان بوده درحالی که یکی از بهترین زمین‌های گلف است.
گفتگو با یکی از اعضای باند ۶ نفره از سارقین، که به شیوه توپی زنی به خانه مردم وارد شده و اقدام به سرقت اجناس گرانبهای آن‌ها می‌کردند.
تیم خوشه طلایی ساوه به تعدادی از هتل‌ها در شهرهای مختلف بدهکار است و این موضوع صدای مدیران هتل‌ها را در آورده است.
یکی از شاهدان که با تحقیقات پلیس شناسایی شده بود به قاضی صفری گفت: حدود ساعت ۶ صبح بود که صدای جیغ وحشتناک یک زن را شنیدم. وقتی از منزل به بیرون نگاه کردم، مردی را دیدم که خانمی را روی زمین انداخته و انگار به او مشت می‌زند، اما زمانی که دقت کردم چاقوی بزرگی را در دست آن مرد دیدم که پیراهن مشکی بر تن داشت!
بازیکن گل گهر می گوید که از صحنه خطای پنالتی دور بوده اما صدای برخورد پای هادی محمدی با پای تبریزی را شنیده است.
شکستن قولنج انگشتان یکی از عادت‌هایی است که اکثر ما به آن مبتلا هستیم. حالا یک پزشک برای یک آزمایش طی ۵۰ سال ۳۶ هزار بار این حرکت را انجام داد.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: گاه این صدا‌ها را از قبل ضبط کرده و در یک محیط استودیویی عده‌ای شروع به تشویق‌کردن می‌کنند. ما بسیار اطلاع‌رسانی کردیم و در همین روز‌های اخیر یکی از تصویربرداران که بار‌ها در شبکه خبر روبروی بنده ایستاده چندین میلیون تومان خود را در قالب مسابقات رادیویی دروغین ازدست‌داده است.
اساسنامه دو صندوق دارایکم و پالایشی یکم چندی پیش اصلاح و به تصویب هیات دولت رسید. یکی از اصلاحات این بود که این دو صندوق دارای بازارگردان شوند. عملکرد بازارگردان صندوق پالایشی یکم چگونه بوده است؟
جنگل درینگ یا جنگل جیغ در جنوب Pluckley واقع شده که به‌عنوان بدنام‌ترین روستای تسخیر شده در بریتانیا شناخته شده و یکی از عجایب خوفناک طبیعی در دنیا به شمار می‌رود. جنگل جیغ نامی است که، پس از شنیدن صدا‌هایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن گذاشته شد.
بنا به گفته یک رسانه آمریکایی، رئیس جمهور این کشور در جریان یکی از گفتگوهای خود با رئیس جمهور اوکراین با عصبانیت بر سر وی فریاد زده است.
جلال مقامی اجرای برنامهٔ «دیدنی‌ها» به تهیه‌کنندگی غلامحسین میرزاده را بر عهده داشته‌است. پخشِ این برنامهٔ تلویزیونی از سال ۱۳۶۲ آغاز شد و به مدت ۱۲ سال ادامه یافت. این برنامه در آن سال‌ها که با دوران جنگ هشت‌ساله همزمان بود، روزهای یکشنبه از شبکهٔ دو پخش می‌شد و با اجرای جلال مقامی به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در ایران تبدیل شد.
جلال مقامی اجرای برنامهٔ «دیدنی‌ها» به تهیه‌کنندگی غلامحسین میرزاده را بر عهده داشته‌است. پخشِ این برنامهٔ تلویزیونی از سال ۱۳۶۲ آغاز شد و به مدت ۱۲ سال ادامه یافت. این برنامه در آن سال‌ها که با دوران جنگ هشت‌ساله همزمان بود، روزهای یکشنبه از شبکهٔ دو پخش می‌شد و با اجرای جلال مقامی به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در ایران تبدیل شد.
یکی دیگر از شاهدان عینی نیز این طور ماجرا را تشریح کرد: درست موقع اذان بود و منتظر بودیم که امام جماعت تکبیر بگوید که از سمت زنان صدای جیغ شنیدیم، دویدیم به سمت درب شبستان و دیدیم که یک نفر با اسلحه کلاشینکف وارد حرم شده و در حال تیراندازی به سمت زوار است.
قوه قضاییه می‌گوید ادعای صدای آمریکا درباره یکی از کشته شدگان آتش سوزی ۲۳ مهر زندان اوین کذب است.
صدای آمریکا رسانه سازمان سیا و برخی رسانه‌های دیگر معاند امروز در مطلبی با اعلام هویت و نام یکی از کشته‌شدگان آتش‌سوزی در زندان اوین (حسین -ج) اعلام کرد او از بازداشت‌شدگان اخیر است.
در جریان نشست خبری رئیس جمهور کشورمان با اصحاب رسانه، لزوم بسته شدن پرونده ادعایی پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران به عنوان یکی از ارکان توافق مورد تاکید قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ